Filmer: blod och strid i Project Origin

Inaktiv

Ser precis ut som vanliga F.E.A.R. Lite nya vapen och flashiga effekter, men det är lugnt.. Jag gillade allting förutom Perseus Mandate. Extraction Point var riktigt nice.

Medlem

haha värsta splatter spelet nu i slow motion.. men det ser najs ut

Medlem

Är detta uppföljaren till orginalspelet F.E.A.R? Eller borde jag spela expansionen innan detta?

Medlem

Jag hoppas verkligen de skippar det där visiret som påminner om Deux Ex 2; eller att man i varje fall kan välja bort det. I Republic Commando fanns det något liknande störande element...

Medlem
Skrivet av Joppiz:

Är detta uppföljaren till orginalspelet F.E.A.R? Eller borde jag spela expansionen innan detta?

Du kan nog hoppa över expansionerna, det ger verkligen ingenting storymässigt. Det är bara mer av samma sak fast utan några riktiga story element.

gnu
Medlem

såg ju mer ut som en expansion än en helt nytt spel.

Medlem

...och så undrar utvecklarna varför folk kopierar. Skulle nog påstå att detta är en riktigt bra orsak... wow! vilken nyhet. "bättre" blodeffekter. Jag vet. Vi gör 20 nya hjärndöda singel levels. Men vi får inte kalla det F.E.A.R, så vi byter namn åxå, sen tar vi 600:- för det...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

...och så undrar utvecklarna varför folk kopierar. Skulle nog påstå att detta är en riktigt bra orsak... wow! vilken nyhet. "bättre" blodeffekter. Jag vet. Vi gör 20 nya hjärndöda singel levels. Men vi får inte kalla det F.E.A.R, så vi byter namn åxå, sen tar vi 600:- för det...

Yeah, för efter ha sett en liten hype till fansen så kan du konstatera att det är såna saker som får folk att piratkopiera.
Seriöst, det var en fullkomligt menlös poäng.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

...och så undrar utvecklarna varför folk kopierar. Skulle nog påstå att detta är en riktigt bra orsak... wow! vilken nyhet. "bättre" blodeffekter. Jag vet. Vi gör 20 nya hjärndöda singel levels. Men vi får inte kalla det F.E.A.R, så vi byter namn åxå, sen tar vi 600:- för det...

Huh?

Tycker spelet känns lite förlegat. Jag menar, F.E.A.R. var skitcoolt när det släpptes för några år sedan men idag känns det ganska medelmåttigt. Ser mest ut som en remake på F.E.A.R. med upphottad grafik. Men det kanske räcker så?

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Ser riktigt bra ut, do want more blood in videogames (iaf vissa)

Näee, i alla (fram för blodigt Tetris någon?) ^^
Staplar fallande kroppsdelar kanske?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

här var det blod minst sagt

Medlem
Skrivet av CharlieSimon:
Skrivet av nudelsdesign:

...och så undrar utvecklarna varför folk kopierar. Skulle nog påstå att detta är en riktigt bra orsak... wow! vilken nyhet. "bättre" blodeffekter. Jag vet. Vi gör 20 nya hjärndöda singel levels. Men vi får inte kalla det F.E.A.R, så vi byter namn åxå, sen tar vi 600:- för det...

Yeah, för efter ha sett en liten hype till fansen så kan du konstatera att det är såna saker som får folk att piratkopiera.
Seriöst, det var en fullkomligt menlös poäng.

Ja men han som citerade inlägget under verkar ju fatta vad jag menar i alla fall. Om du använder din fantasi lite så kanske du med fattar! annars kan han nog förklara för dig för jag orkar fan inte!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av nudelsdesign:

...och så undrar utvecklarna varför folk kopierar. Skulle nog påstå att detta är en riktigt bra orsak... wow! vilken nyhet. "bättre" blodeffekter. Jag vet. Vi gör 20 nya hjärndöda singel levels. Men vi får inte kalla det F.E.A.R, så vi byter namn åxå, sen tar vi 600:- för det...

Huh?

Tycker spelet känns lite förlegat. Jag menar, F.E.A.R. var skitcoolt när det släpptes för några år sedan men idag känns det ganska medelmåttigt. Ser mest ut som en remake på F.E.A.R. med upphottad grafik. Men det kanske räcker så?

Hellt korrekt uppfattat, det är det jag undrar om man vekligen skall betala för


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

...och så undrar utvecklarna varför folk kopierar. Skulle nog påstå att detta är en riktigt bra orsak... wow! vilken nyhet. "bättre" blodeffekter. Jag vet. Vi gör 20 nya hjärndöda singel levels. Men vi får inte kalla det F.E.A.R, så vi byter namn åxå, sen tar vi 600:- för det...

igentligen så bytte dom namn för att vivendi äger rättigheterna till namnet F.e.a.r. och dom har blivit uppköpta av warner bros


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av conthox:

@ Marhkoof, jag klagade inte på FEAR, jag försökte bara beskriva olika grader och realism och hur man kunde göra Project O mer realistiskt utan att för den sakens skull vara 100 % verklighetstroget. Jag har inte påstått att FEAR är ett dåligt spel heller, ej att ett spel är sämre för att det är mindre realistiskt. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så beror det på speltyp. En av mina poänger var att de kunde skära ned lite på mängden blod som kom ut när de blev träffade på så sätt öka realism (när det gäller blood n gore) men att de andra såg bra ut. En konstruktiv kommentar alltså, inte gnäll.

Jag förstod egentligen vart du ville komma, men du lät lite väl hård och utanför banan i vissa liknelser. Fast å andra sidan gör jag väl likadant så ..

Kul föresten att du kom nära ett av mina smeknman när du "felstavade" mitt namn där Ledsen att jag felstavade ditt btw, jag tror jag var trött vid tillfället och trött på en uppgift jag la ner för många timmar på


signatur

Mirrors are more fun than television

Inaktiv

Ser ok ut, även om det var väldigt likt FEAR. Men släpps det verkligen till PC? Vill Monolith hellre ge bort spel via torrent istället för att sälja till konsol? Skumt.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Första F.E.A.R är ju sagolikt bra.
Extraction Point var sämst
Persues Mandate (stavning?) var ju rena skiten, och då testade jag bara demot.

Men det här kan bli nåt! HOPPAS!!! :up:;)

Jag vet inte men jag såg i princip bara F.E.A.R på de trailerna.


signatur
Skrivet av Nolite:

Ser ok ut, även om det var väldigt likt FEAR. Men släpps det verkligen till PC? Vill Monolith hellre ge bort spel via torrent istället för att sälja till konsol? Skumt.

Sämsta kommentaren idag!


signatur
Medlem
Skrivet av Hix0r:

Första F.E.A.R är ju sagolikt bra.
Extraction Point var sämst
Persues Mandate (stavning?) var ju rena skiten, och då testade jag bara demot.

Men det här kan bli nåt! HOPPAS!!! :up:;)

det är för att det inte var monolith som utvecklade expansionerna utan timegate... längtar efter det här spelet ser riktigt coolt ut gillade ettan skarpt


signatur

I'm the broken one who fixed it.

12
Skriv svar