Beyond Good & Evil 2 i görningen?

Robot
Medlem
Beyond Good & Evil 2 i görningen?

mest underskattade spelet? Det kommer det bli ändring på om dom släpper detta.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

BG&E var ju ett rikgtigt bra spel, jag gillade hur dom lekte med bloom effekter och musiken var ju fantastisk bra! hoppas på en värdig uppföljare

Medlem

Läste någonstans att illustratören Yoshitaka Amano (Final Fantasy) skulle vara involverad i projektet

Medlem

Jaaaaaaa!! Har väntat länge på detta, riktigt bra spel var det första. Kunde inte se mer fram emot uppföljaren.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hoppas verkligen det kommer! Ettan var ju ett så grymt stämningsfullt spel, blev lite ledsen när det verkade som att ingen uppföljare skulle komma.

Medlem

Har ettan till GameCube och det är ett riktigt guldkorn

Medlem

Spelade ettan till xbox, fantastiskt spel, kommer ihåg på slutbossen när kontrollerna blir bakofram.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Sugen att ta fram originalet från hyllan, ett av mina favoritspel hands down.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Underbart! Detta spel förtjänar verkligen en uppföljare och lite uppmärksamhet


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Har längtat efter en uppföljare efter scenen efter credits när man klarar av det.

Medlem

Riktigt grymt spel! Vore helkul med en uppföljare

Medlem

mmm, nice Har orginalet ståendes i spelhyllan, kanske dags att ta sig an det en gång till...

Medlem

Njaa, alltså tyckte spelet var rätt trist, fanns ingen spelglädje.

Medlem

Definitvt bland de mest underskattade spelen. Har originalet ståendes!


signatur

"White Obama Wants You!"

Inaktiv

får hålla med ovanstående

grymt spel!

Orginalet var underbart, inga banbrytande eller extraordinära spelmoment, men det är helt klart en mall för hur framtidens spel bör skapas!

Medlem

Ahh, ettan var ju så underbart väl designad och sammanhållen. Visst, spelet hade sina brister, men det var lätt att bortse från dem, jag var grymt förtjust i det. Kul att så många andra här ovan också kände till det och har det kvar!

Jag blir genast sugen på att spela igenom det en gång till

Och förresten - Jade, mmmmmm ... lätt en av de vackraste spelhjältinnorna någonsin.

Inaktiv

Ettan var ett av dom absolut bästa spel jag spelat, ser framemot en uppföljare.

Inaktiv

hoppas de släpper ettan på xbox live så man kan köpa det där

QRT
Medlem
Medlem

Det var då på tiden, jag har tipsat FZ angående BGE2 i typ ett år nu...

Medlem
Skrivet av eldloppa:

Ahh, ettan var ju så underbart väl designad och sammanhållen. Visst, spelet hade sina brister, men det var lätt att bortse från dem, jag var grymt förtjust i det. Kul att så många andra här ovan också kände till det och har det kvar!

Jag blir genast sugen på att spela igenom det en gång till

Och förresten - Jade, mmmmmm ... lätt en av de vackraste spelhjältinnorna någonsin.

Amen.

(doublepost, sry)

Inaktiv

Riktigt bra spel, hoppas ubisoft använder lite media/hype om det nu är sant.

Medlem

Ett av mina absoluta favoritspel! Jade är bland de coolaste karaktärerna i ett spel också. Hoppas verkligen på en uppföljare, det vore helt underbart.

Bt
Medlem

Wohoo!!!


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Chansen är ganska stor att vi får veta mer om detta under Ubidays, som äger rum 28-29 maj.

Medlem

Ah, härliga minnen från ettan. Hoppas tvåan levererar samma glädje!

Medlem
Skrivet av Garenth:

Ett av mina absoluta favoritspel! Jade är bland de coolaste karaktärerna i ett spel också. Hoppas verkligen på en uppföljare, det vore helt underbart.

Håller med föregående talare

Om detta kommer så vore det en bra anledning till att införskaffa en 360 eller PS3 också

/ LordDaimos

Medlem

Håller tummarna!

1
Skriv svar