Age of Conan: Hyborian Adventures-trailer

Robot
Medlem
Age of Conan: Hyborian Adventures-trailer

synd att man inte hann köpa early accsess när man väl hade chansen, synd att man var så lat!

fan vad jag längtar att vara fast i MMO världens grep än en gång

jösses vilken trailer detta spelet kommer ju äga alla mmo's. :heart::heart::heart::heart::heart:


signatur
Medlem

Väntade också förlänge med att betala in för early-access.. att servrarna skulle vara fulla, vad e de för dumheter?

Grymt bra spel iaf, dock lite smålöjlig trailer.

Medlem

Fighterna <3


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ska bli skoj o testa.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Mack:

dock lite smålöjlig trailer.

Ha Vadå det var ju ett sant mästerverk kvinnorna kontrollerar männnen och har alltid gjort det, fan det var värsta shakespear trialerna ju fast jag vet inget om spelet jag saknar att dock endå att nöta bort ett år på att döda mosntser om och om igen

Medlem

Får börja lira på Early Access imorgon, riktigt taggad!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag skall också börja lira imorgon Skit att man jobbar helg nu

Är det någon som vet om man redan 00:00 i natt kan logga in eller är det bara random öppning någon gång under lördagen?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Ni med bokad utgåva och Early Access fixat kan börja lira imorgon 5.00 GMT.

Eftersom Sverige ligger i GMT +1 så borde även en halv-idiot kunna räkna ut vad det blir för tid i Sverige.

Medlem

Grafik och blodsplatter = allt man behöver i ett spel.

Ska bli kul att läsa/se recentioner av spelet.


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Phobos:

Ni med bokad utgåva och Early Access fixat kan börja lira imorgon 5.00 GMT.

Eftersom Sverige ligger i GMT +1 så borde även en halv-idiot kunna räkna ut vad det blir för tid i Sverige.

GMT +2 på sommaren.

Medlem
Skrivet av Pert:
Skrivet av Phobos:

Ni med bokad utgåva och Early Access fixat kan börja lira imorgon 5.00 GMT.

Eftersom Sverige ligger i GMT +1 så borde även en halv-idiot kunna räkna ut vad det blir för tid i Sverige.

GMT +2 på sommaren.

Stämmer. Nu borde även en hel idiot som jag kunna räkna ut det.

Medlem

Grymt skön trailer!
Har 2 konton med early access....mumma

Medlem

Ooh! Grym trailer juh, borde nästan förboka nu, men vill ha det till 360n, min dator är så jävla sunk, men har inte råd med nya prylar just nu.. Ärsch!

Medlem

Tre dagar gammal trailer, men hur som helst, skall bli jäkligt intressant att få se vad det går för imorgon


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Phobos:

Ni med bokad utgåva och Early Access fixat kan börja lira imorgon 5.00 GMT.

Eftersom Sverige ligger i GMT +1 så borde även en halv-idiot kunna räkna ut vad det blir för tid i Sverige.

Nice, det tackar vi för Ingen mening att sitta uppe att vänta då med andra ord, får ställa klockan istället


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

5pm GMT står det väl, inte 5 på morgonen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Läste oxå i ett annat forum nu att någon nämde 5 PM och det är ju på kvällen ja, så 19.00 för oss här då


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Early access gör väll att man får spela 3 dagar tidigare än normalt va? Så kommer spelet gå att köpa i butik/ladda hem måndag/tisdag nästa vecka (19/20 Maj)?

Medlem
Skrivet av coss:

Early access gör väll att man får spela 3 dagar tidigare än normalt va? Så kommer spelet gå att köpa i butik/ladda hem måndag/tisdag nästa vecka (19/20 Maj)?

Spelet släpps 23/5 och det var från början menat att early access skulle vara 3 dagar här i europa men blev senare ändrat till 6 dagar så att vi fick börja samtidigt som de i USA


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Jag väntar in recensionen innan jag köper det här liret alternativt trial.

Jag har slutat att ha förhoppningar om spel efter hellgate london. Väntar o ser istället, tänkte ändå inte bli någon bigshot i AoC.

Medlem

grymt bra musik


signatur

La la la lag!

Medlem

de nämner i en intervju att de härmat blod-mot-skärm-skvättet från GOW men jag tycker inte att det ser lika fint ut :S

Medlem

Jag tror inte på detta spel. Förvånar mig inte om det kommer suga rejält hårt. Men det är dock coolt med Mammutar.

Om det blir ett bra spel så tror jag på 84%-89% i PC Gamer.

EDIT: Karaktär stavas det inte karakätar. Haha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vi ses på Crom imorrn! :crazy:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

J*VLAR vilka rattar

Medlem

Har spelat Closed Beta och jag kan säga So far, so good!! Riktigt härlig känsla! Early Access imorgon! Weee

Medlem

vrf måste dom ha månadsavgift på ett så här bra spel :S fattar inte det


signatur

Hunch

Medlem
Skrivet av Hunchback:

vrf måste dom ha månadsavgift på ett så här bra spel :S fattar inte det

Ganska självklart i ett nytt mmo

12
Skriv svar