Fable 2-trailer

Robot
Medlem
Fable 2-trailer

Ser fint ut Speciellt om man laddar ner den högupplösta versionen av filmen

Medlem

Håller med SebbeSkarp, det ser rätt fint ut faktiskt. Väntar spänt på detta spelet!

Inaktiv

Ja allt förutom själva slagsmålen såg ju riktigt snyggt ut.

Medlem

Fable, Fable och Fable igen... Vi vet att Fable bara finns till Xbox360, vi vet.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Fable, Fable och Fable igen... Vi vet att Fable bara finns till Xbox360, vi vet.

Jaha... Så för att du är en fanboi så ska inte fz skriva nyheter om spelet för att det är till 360?

OnT: Som jag sagt tidigare, detta kommer bli Game Of The Year!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag blev faktiskt lite hypad igen!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Otroligt vackert!

Medlem

Så länge man slipper en massa osynliga väggar och kan utforska lite mer (te.x gå in en skog trots att det inte finns någon väg att följa) så kan det nog bli bra. Fable1 hade kunnat blivit riktigt bra om man gjort det mer öppet.


signatur
Medlem

Det var snyggt, men fighterna kändes lite tråkiga, det var ingen tyngd i vapnet på nå sätt, fienderna kändes fjäderlätta också när dom flög iväg av ett slag sådär. Men realism kanske inte är deras starka sida, det är isåfall ruskigt synd.

Inaktiv

Om det kommer till PC så kommer jag bli den lyckligaste personen på jorden

Medlem

Hundens AI såg lite sådär ut Men vackert var det!

Medlem

Såg helt okej ut, lite svårt att avgöra om spelet kommer bli kul men jag gillade det första fable så det här kommer nog också falla mig på läppen... snyggt i slutet förresten när han slår ner killen i brunnen, såna där smådetaljer älskar jag:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Det var snyggt, men fighterna kändes lite tråkiga, det var ingen tyngd i vapnet på nå sätt, fienderna kändes fjäderlätta också när dom flög iväg av ett slag sådär. Men realism kanske inte är deras starka sida, det är isåfall ruskigt synd.

Varför är folk så kåta på realism i ett fantasy actionSPEL?
Vill jag ha realism kan jag gå ut och ta en promenad.

Inaktiv

tyckte ettan va lite sisådär så får la hoppas dom lyckas bättre med detta..

Medlem

Intetsägande video, ser ganska stelt ut fighting wise men jag tror nog det blir ett höjdar spel i vilket fall.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Fable, Fable och Fable igen... Vi vet att Fable bara finns till Xbox360, vi vet.

Alltså är det inte dags att fz börja anställa någon som ränsa bort all of topic i dom här trådarna, börja ju leka en lekstuga som gått överstyr.

Nåväl, är ju inte bättre själv så on topic :
Ser väldans trevligt ut, nu kommer väl fabel 2 likt fabel 1 bara innehålla ca 30% av vad dom lovar i förväg, men kommer med all förmodan bli värt ett köp vid premiären

Medlem

Ettan var så bra att jag klarade det, så jag 2an är ett givet köp

I just love to much to be evil....
Var det NÅN som spelade god egentligen?;)


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Groggo:

Ettan var så bra att jag klarade det, så jag 2an är ett givet köp

I just love to much to be evil....
Var det NÅN som spelade god egentligen?;)

Skyldig! Dålig på att vara ond, någon samvetsgrej det där.

Medlem
Skrivet av Todilo:
Skrivet av Groggo:

Ettan var så bra att jag klarade det, så jag 2an är ett givet köp

I just love to much to be evil....
Var det NÅN som spelade god egentligen?;)

Skyldig! Dålig på att vara ond, någon samvetsgrej det där.

Samma här, klarar aldrig av att vara ond :E
Lite vek av mig

ptr
Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av Todilo:
Skrivet av Groggo:

Ettan var så bra att jag klarade det, så jag 2an är ett givet köp

I just love to much to be evil....
Var det NÅN som spelade god egentligen?;)

Skyldig! Dålig på att vara ond, någon samvetsgrej det där.

Samma här, klarar aldrig av att vara ond :E
Lite vek av mig

ahaha samma här också. har inte spelat fable men är samma sak i varje spel. första gången jag spelar är jag såklart god, andra gången tänker jag "nää nu jävlar ska jag vara ond mwohahaa" men itne fan är jag det? slutar med att jag är god ändå

Inaktiv

Det är kul med spel man har noll förväntningar på (too human) och alla spel från PM har man numera noll förväntningar på.

Jag tror dock att PM överraskar denna gången och Level ger spelet en 9:a

Medlem

Tydligen inte bara jag som har det där problemet med att vara riktigt ond i spel, men sen brukar det ju alltid vara enklare när man spelar som god. Ungefär som i B&W, kommer djuret in i staden och är ondt så springer folk men är djuret gott så är det bara göra ett par trick och så är staden ens egen.

Hur som helst hypear jag Fable 2, ettan var en given favorit när det begav sig.

KoP
Medlem
Skrivet av FL3JM:

Det var snyggt, men fighterna kändes lite tråkiga, det var ingen tyngd i vapnet på nå sätt, fienderna kändes fjäderlätta också när dom flög iväg av ett slag sådär. Men realism kanske inte är deras starka sida, det är isåfall ruskigt synd.

Tja, spelet utspelar sig ju i en fantasivärld (likt många andra spel) så benhård realism ska väl inte vara ett nödvändigt ont?

Realism i ett fantasyspel.. nej tack.

Medlem
Skrivet av CharlieSimon:
Skrivet av FL3JM:

Det var snyggt, men fighterna kändes lite tråkiga, det var ingen tyngd i vapnet på nå sätt, fienderna kändes fjäderlätta också när dom flög iväg av ett slag sådär. Men realism kanske inte är deras starka sida, det är isåfall ruskigt synd.

Varför är folk så kåta på realism i ett fantasy actionSPEL?
Vill jag ha realism kan jag gå ut och ta en promenad.

Skrivet av KoP:

Tja, spelet utspelar sig ju i en fantasivärld (likt många andra spel) så benhård realism ska väl inte vara ett nödvändigt ont?

Realism i ett fantasyspel.. nej tack.

men vad tror ni? bara för att det är en fantasyvärld så behöver väl inte fienden bli grodor när man träffar dem med vapnen. och eftersom det verkar finnas gravitet i den fantasyvärlden så är det väl inte mer än rimligt att inte bara några saker följer gravitetens lagar. så om något är stort och tungt så är det även stort och tungt om man får det över bröstet, inte fjäderlätt, som ni verkar tycka vore helt ok. det är skillad på realism och realism, givetvis ska även ett fantasyspel följa sin egen världs fysiska lagar. det innebär inte att man är kåt på realism, det innebär att spelet borde följa sina egna regler lite bättre.

Inaktiv

Det verkar se nästan spelbart ut och jag vill se 30 min ingame spelande genom en bic .exe eller pröva ett demo innan jag tycker något annat.

Medlem

Hoppas att spelet blir bättre än ettan.

Medlem

jag längtar välldigt mkt! älskade ettan

Inaktiv
Skrivet av ptr:
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av Todilo:
Skrivet av Groggo:

Ettan var så bra att jag klarade det, så jag 2an är ett givet köp

I just love to much to be evil....
Var det NÅN som spelade god egentligen?;)

Skyldig! Dålig på att vara ond, någon samvetsgrej det där.

Samma här, klarar aldrig av att vara ond :E
Lite vek av mig

ahaha samma här också. har inte spelat fable men är samma sak i varje spel. första gången jag spelar är jag såklart god, andra gången tänker jag "nää nu jävlar ska jag vara ond mwohahaa" men itne fan är jag det? slutar med att jag är god ändå

Jag brukar alltid vara neutral, snäll mot dom som e snälla mot mig, men om nån säger nått dumt tar man fram svärdet

Medlem

Det var inte mycket man fick se men det man fick se ser bra ut !

12
Skriv svar