Naruto: Clash of Ninja Revolution

Robot
Naruto: Clash of Ninja Revolution

Den framgångsrika mangan och animen Naruto har återigen förpackats i ett slagsmålsspel. Serieföljarna lär jubla men är det något för oss andra?


Inaktiv
FZ lirar Naruto på Wii

Dålig recension

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av skogsturken:

Dålig recension

Fläska ut det mer tack.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av skogsturken:

Dålig recension

Fläska ut det mer tack.

Precis, inte så lätt att göra en recention till ett värdelöst spel, fick två "fz" för mkt enligt mig. Att folk bara orkar hålla på med anime och sånt trams.

Medlem

Motivera hemskt gärna varför det är en "dålig recension", skogsturken.

För övrigt så tycker jag att en så pass bra serie förtjänar ett bra spel för en gångs skull. Ett tecken 3 i modern tappning med naruto-influenser och lite mer flyt(men inget speedat Tecken 5!).

Inaktiv

Föredrar Naruto serien till Ps2n, lugnt bättre. Skulle nog tipsa på att importera Gekitou Ninja Taisen 4 till GC istället, krävs bara en freeloader.

Medlem

Back to my Rise of a Ninja

Medlem

skogsturken luktar troll.
Skönt att jag sålt mitt Wii och köpt paintballgrejor istället, blir bara paintball och dator för mig ett tag framöver.


signatur

Tempus fugit.

Pansarknekt
Citat:

Det påverkar dock inte mitt tycke om Naruto: Clash of the Ninja Revolution. Det finns gott om andra brister att klaga på.

Känns som det påverkat ditt tycke redan där ändå. Bra recension dock i övrigt.
Håller med om att anime kan vara drygt, 280 avsnitt varav 160 är fillers och 100 är förklarningsavsnitt för bebisar.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

ps2 serien ftw.

Medlem

Detta ser rikigt next-gen ut

Medlem

Bra spel, bra recension.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Joavels:

Att folk bara orkar hålla på med anime och sånt trams.

Att folk bara orkar hålla på med datorspel och sånt trams.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

skogsturken luktar troll.
Skönt att jag sålt mitt Wii och köpt paintballgrejor istället, blir bara paintball och dator för mig ett tag framöver.

Fy fan va -80

8)

Medlem

Att folk bara orkar hålla på med anime och sånt trams.[/quote]

förstår mig inte riktigt på anime eller manga eller vad det nu är, men folk får väll göra vad dem vill?
spelet verkar dock riktigt dåligt.:down:

Medlem
Skrivet av Zome0ne:
Skrivet av Joavels:

Att folk bara orkar hålla på med anime och sånt trams.

förstår mig inte riktigt på anime eller manga eller vad det nu är, men folk får väll göra vad dem vill?
spelet verkar dock riktigt dåligt.:down:

Det är ett idiotiskt uttalande, det är vad det är (syftar på Joavels).

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av Zome0ne:
Skrivet av Joavels:

Att folk bara orkar hålla på med anime och sånt trams.

förstår mig inte riktigt på anime eller manga eller vad det nu är, men folk får väll göra vad dem vill?
spelet verkar dock riktigt dåligt.:down:

Det är ett idiotiskt uttalande, det är vad det är (syftar på Joavels).

Jasså, får inte jag tycka att det är skit. Brukar också läsa att folk ofta inte vill ha spelen för att det inte är japanskt/kinesiskt tal eller vad det nu är. Jag menar hur många kan dessa språk.

Medlem
Skrivet av Joavels:
Skrivet av Philip:
Skrivet av Zome0ne:
Skrivet av Joavels:

Att folk bara orkar hålla på med anime och sånt trams.

förstår mig inte riktigt på anime eller manga eller vad det nu är, men folk får väll göra vad dem vill?
spelet verkar dock riktigt dåligt.:down:

Det är ett idiotiskt uttalande, det är vad det är (syftar på Joavels).

Jasså, får inte jag tycka att det är skit. Brukar också läsa att folk ofta inte vill ha spelen för att det inte är japanskt/kinesiskt tal eller vad det nu är. Jag menar hur många kan dessa språk.

Du får gärna tycka det är skit, men att anklaga andra är en helt annan femma.

Medlem

Jaa du Joavels, eftersom det bor 1,3 miljarder i kina tror jag några kan kinesiska plus att det bor ca 130 miljoner i Japan så det borde finnas några iaf som talar nåt av språken ^_^

Tycker recensionen var bra, han förklarar gott å tydligt att kontrollerna och instruktionerna är dåliga vilket är viktigt för spelandet. Gillar Naruto serien men är dock fan av spelen :/
Sen skogsturken, om du tycker en recension är dålig så får du gärna förklara varför den är dålig tack...

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av Joavels:
Skrivet av Philip:
Skrivet av Zome0ne:
Skrivet av Joavels:

Att folk bara orkar hålla på med anime och sånt trams.

förstår mig inte riktigt på anime eller manga eller vad det nu är, men folk får väll göra vad dem vill?
spelet verkar dock riktigt dåligt.:down:

Det är ett idiotiskt uttalande, det är vad det är (syftar på Joavels).

Jasså, får inte jag tycka att det är skit. Brukar också läsa att folk ofta inte vill ha spelen för att det inte är japanskt/kinesiskt tal eller vad det nu är. Jag menar hur många kan dessa språk.

Du får gärna tycka det är skit, men att anklaga andra är en helt annan femma.

Då får jag be om ursäkt för det jag skrev, hoppas ingen tog illa upp, det är klart att alla får tycka vad dom vill. Ursäkta x10

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av deftune:
Citat:

Det påverkar dock inte mitt tycke om Naruto: Clash of the Ninja Revolution. Det finns gott om andra brister att klaga på.

Känns som det påverkat ditt tycke redan där ändå. Bra recension dock i övrigt.
Håller med om att anime kan vara drygt, 280 avsnitt varav 160 är fillers och 100 är förklarningsavsnitt för bebisar.

Faktiskt inte. Naruto är ju en irriterande unge, det känns som det är en ganska stor ingrediens i serien. Så där har de snarare lyckats bra i att fånga hans personlighet.


signatur
Inaktiv
Skrivet av spiken:
Skrivet av skogsturken:

Dålig recension

Fläska ut det mer tack.

Nä den var dålig helt enkelt, motsatsen till bra.

Inaktiv

Naruto har nästan blivit den nya Dragonball, serien som blivit onaturligt stor i både Japan och Usa. Utan att igentligen innehålla något nytt, men Rock Lee är onekligt cool!

Tycker personligen att animen har blivit extremt långdragen, men de tidiga avsnitten var iallafall relativt rogivande.
Finns dock oerhört många andra bra anime serier som är bättre.

Medlem

Enda Narutospelet som verkar något att ha är det till 360

Medlem
Skrivet av skogsturken:
Skrivet av spiken:
Skrivet av skogsturken:

Dålig recension

Fläska ut det mer tack.

Nä den var dålig helt enkelt, motsatsen till bra.

Nu fattar jag vad du menar;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Jag kan förstå FZ intresse för att varna folk för dåliga eller mediokra spel. Men jag tycker synd om recensenterna som nästan bara recenserar dåliga spel till Wii. Visst är det representativt för konsolen, men vissa spel behöver inte ens en hel recension.

Kanske skulle FZ börja med mini-recensioner av skräpspel? Varning utfärdas-tema eller så

MFC
Medlem

bleh

Recensera Boom Blox nu så vi alla kan gå tillbaka till våra arbeten


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av skogsturken:
Skrivet av spiken:
Skrivet av skogsturken:

Dålig recension

Fläska ut det mer tack.

Nä den var dålig helt enkelt, motsatsen till bra.

Jag tycker du är dålig, motsatsen till bra.

Bra recension! Gillar serien men kan inte mer än hålla med om att detta spel inte är värt mer än en tvåa.

Medlem
Skrivet av Twitch:

Jag tycker du är dålig, motsatsen till bra.

Det där var ett moget och konstruktivt svar ja.

Vila i frid

Håll er till topic eller skriv inte.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

12
Skriv svar