Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts filmat

Robot
Medlem
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts filmat

Va coolt!!!

Inaktiv

Vet inte vad jag ska tycka... det ser coolt ut men ändå inte den där riktiga känslan som man fick när man spela det till N64. Men får se hur det blir till vintern då det släpps.

Medlem

Ahh... Brings back the memories. Men jag måste tyvär säga att detta känns... lite... fail... det är bara en känsla jag får. Och varför ser banjo ut som han fortfarande var kvar på n64?

Medlem

Blir säkert bra
men ah... det känns lite?... Annorlunda

Medlem

De har lyckats bra med att få med allt jag hatade i dem tidigare spelen, dock så gillar jag att man kan bygga eget även om jag antagligen hellre hade sett det i ett annat spel.

Om detta är en tidig alpha video så kanske det kan bli något av spelet men annars lär jag inte hålla min anda.

Medlem

Fail. Ser ut som skit, förjävligt att dem förstör en spelserie på det sättet.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Tycker det ser riktigt bra ut. Får man lite mer info om vad spelet faktiskt går ut på och hur online-funktionerna är så blir det troligen köp vid release. Spel som kan spelas i hela familjen går fetabra!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Banjo lät lite mongo annars såg det ok ut. Saknar den dunkla mysstämningen som första spelet hade.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Fail. Ser ut som skit, förjävligt att dem förstör en spelserie på det sättet.

Jo, men du bör tänka på att Rare redan har tappat stinget för längesen! Det började redan efter dom blev uppköpta av MS.

Medlem
Skrivet av nixi:

Banjo lät lite mongo annars såg det ok ut. Saknar den dunkla mysstämningen som första spelet hade.

Han ska låta mongo


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Blir ett givet köp

Medlem

Vad är det dåliga, tycker att det ser bra ut

Medlem

Lite "luddigt" för att vara till 360 men verkar vara en kul spelidé. Har inte spelat orginalet så jag har inget att referera till.


signatur

.slanger

1
Skriv svar