Velvet Assassin avbildat

Medlem
Velvet Assassin avbildat

nice =O


signatur

Nämen!

Medlem

Grymt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

ser ju helt okej ut:)

Medlem

Dom verkar gilla bloom i alla fall.

Medlem

Petitess, men: "vi kan se fram emot en smygartitel i tredjeperson att se fram emot." Är inte det tautologi?


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem

Ser intressant ut

Medlem

En tjej i ett pc spel som inte är extremt lättklädd??? z0mg. Antar de kompenserar med överdimensionerade bröst.

Skrivet av Svenpa:

En tjej i ett pc spel som inte är extremt lättklädd??? z0mg. Antar de kompenserar med överdimensionerade bröst.

Man kan ju alltid hoppas.. :heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Svenpa:

En tjej i ett pc spel som inte är extremt lättklädd??? z0mg. Antar de kompenserar med överdimensionerade bröst.

Och du har inte märkt hur ruskigt starka och/eller stiliga manliga huvudkaraktärer är? Orka PK.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

Blooooom! Men annars verkar det ju väldigt intressant!

Medlem

Snacka om BRUTAL bloom-effect.

Medlem

Ser väldigt blooomigt ut

Medlem

verkar nice, lite mkt bloom bara

Medlem

Hade man verkligen såna kläder på den tiden... En såg ju ut som hon hade alyx kläder

Inaktiv

Tur att det inte kommer såhär mycket skitspel till PS3 då hade man väl slösat lika mycket pengar som 360-ägarna gör.

Medlem

Ser väl ok ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av skogsturken:

Tur att det inte kommer såhär mycket skitspel till PS3 då hade man väl slösat lika mycket pengar som 360-ägarna gör.

Finns det bra spel till PS3?

Är det inte typ samma spel som kommer till PS3/XBOX360/PC ?

Medlem

Så mycket bloom upplever jag bara i verkligheten när min kropp uthärdar trauman. (Adrenalin och endorfiner gör så att pupillerna öppnas helt, och man upplever att allt lyser starkt).
Så jag har dåliga associationer med för mycket bloom.

De kanske vill att de som tittar på bilderna/spelar spelet ska uppleva smärtsamma trauman?


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

ser inte så där jättespeciellt ut...

Medlem
Skrivet av skogsturken:

Tur att det inte kommer såhär mycket skitspel till PS3 då hade man väl slösat lika mycket pengar som 360-ägarna gör.

Snälla... sluta.. Hur kan man hålla på och betesig som en 10åring? snälla, Fanboy fasoner är det ingen som tycker är kul.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Håller med Iceman. FÖr övrigt finns det rätt många bra spel till xbox 360. Till skillnad från ps3 som inte har alls många än. Vilket beror på att ps3 är fortfarande ganska ny.

Medlem

Löst med bloom då

Medlem
Skrivet av shellsing:

Löst med bloom då

HAHA!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Skrivet av shellsing:

Löst med bloom då

Jag får spasmer bara av att se bilderna..........är det positivt, någon?


signatur
Medlem

Och bruden har kläder som är moderiktiga i 2000-talet. Suck.

Medlem

Ser bra ut, men cut down on the bloom.

Medlem

"Headshot! Blooom! You are dead!" Kolla tråden om GriD multiplayer där jag försöker förklara att spel inte blir snyggare av blur/bloom, det gör bara att man inte ser det fula.
http://www.fz.se/forum/thread.php?id=38774&page=2#post_430586


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem

Härligt, länge sen det kom en bra smygartitel. Ser fram emot det oavsett hur mycket bloom de använder.


signatur

.slanger

1
Skriv svar