kan man spela Rainbow six vegas på den

Inaktiv
kan man spela Rainbow six vegas på den

funkar det att spela Rainbow six vegas på den
här datan

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010100275

Inaktiv

Ja den duger till det, men inga superupplösningar eller höga grafikinställningar i senare spel. Köp en annan. Du får en 20" wide av bra variant för under 3K och en rejält mycket bättre dator för resterande 11.5K. Kan ju få en bättre dator till ett lägre pris utan problem.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

kanske fel del av forumet ?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Nja inte helt ändå. Det är grafikkortet som är flaskhalsen


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

jaha... men då är det ju lugnt


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Grafikkortet är ingen höjdare. Och skärmen är stor och klumpig för att vara en TFT.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Inaktiv

Va?


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Njaa, det e tveksamt... den har en väldigt bra CPU men bara ett GeForce 6150 LE så det vete fan om det kommer att flyta. Ska upplysa dig om att det laggade på vissa ställen även på mitt x1950xt, men jag har en ganska "average" CPU också Athlon64 3200+. Jag hade satsat på ett bättre grafikkort med en gång om jag var du, dessutom kostar 5200+ väldigt mycket pengar och det är inte prisvärt med tanke på att du får samma kraft med en Duo 2 e6400 som är billigare. Du vet det är ju Unreal Engine 3 du har att göra med


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Du kan ju få en mycket bättre dator för det priset om du är lite skicklig...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Laxen: Bara ett 6150? Du måste läsa vad som står. Moderkortets chipset är nVidia 6150. Grafikkortet är ett 1600XT.

Det kommer gå att spela spelet, däremot inte på högsta grafik osv. Några har ju redan kommenterat på datorn innan du skrev "nån?" Grafikkortet är inte speciellt kralligt.
Som Laxen säger kan du mycket väl få en bättre dator för slantarna.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Handla den här istället, http://www.inet.se/index_main.asp?pl=1517109

Ingen skärm med iofs men det hittar du en billig på blocket.

Inaktiv

För 14.5K får man definitivt en bättre dator än den :S


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem
Skrivet av PaddanL:

För 14.5K får man definitivt en bättre dator än den :S

ohhjaaa, byta ut CPU'n mot e6600, och grafikortet mot en 8800gtx kommer endå bli 2 k billigare


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Javisst... Alla ovan har som vanligt rätt... Skänk inte bort pengar i onödan... Dustinhome är för familjefarsor utan koll..


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem
Skrivet av Jerran:

familjefarsor utan koll..

Hahahahahahhahahahah!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

köp allt i delar och sätt ihop, blir billigare oftast

Medlem
Skrivet av Xphome:

köp allt i delar och sätt ihop, blir billigare oftast

absolut köpte min för 10000 (cirka) och alla spel jag har testat hittils har jag kunnat maxa alla spel med cirka 50-70fps (beroende på spel och upplösning)

köp alltid i delar (om man orkar bygga ihop den dvs)


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Och om man inte 'orkar' så betalar man 750kr eller vad det kostar för att få burken ihopplockad från företaget man köper delarna från. Jag har för mej att komplett och datorbutiken iaf hade något sådant alternativ.
Fördelen med att handplocka komponenter själv är snarare att man kan välja specifikt VILKA komponenter man vill, än att man sparar t.ex. 500kr av 12000kr på monteringskostnaden. Om man då lusläst vilka komponenter som är hetast för pengarna i dagsläget, så har man mer pengar att spara på det. Sen om man ändå bygger själv för att man kan/'tycker att det är kul' så är ju det bara en fördel.

Skrivet av Jerran:

Javisst... Alla ovan har som vanligt rätt... Skänk inte bort pengar i onödan... Dustinhome är för familjefarsor utan koll..

Exakt komplett.se är den bästa sajten om du vill köpa delar


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Jerran:

Javisst... Alla ovan har som vanligt rätt... Skänk inte bort pengar i onödan... Dustinhome är för familjefarsor utan koll..

Exakt komplett.se är den bästa sajten om du vill köpa delar

När jag plockade ihop delar till min maskin så var komplett bland de dyraste... Handlade istället hos [www.shg.biz] det blev ca 1700spänn billigare...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

det där beror ju väldigt mycket på vad man ska ha också, jag tycker generellt att komplett brukar vara billigast om man ska köpa många delar, dessutom har de överlägset utbud. ska man däremot ha en eller ett par delar är de sällan billigast


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar