Skapa egna melodier i Guitar Hero IV

Robot
Medlem
Skapa egna melodier i Guitar Hero IV

Det låter ju kul


signatur

Konsol is tha shite, pc naah crap

Medlem

Håller med, konkurrensen är bra


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Känns som att det kan komma att bli lite rörigt när man kan ändra låtarna hur man vill. Men vem vet, de kanske gör det bra!

Medlem

Hoppas det blir mer musik över det hela än i nuläget


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tror jag kommer att skippa Rock Band och vänta på GH4 istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Van Halen och The Eagles, YES!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vore kul om dom inte drar upp gitarrslingorna till det dubbla jämfört med allt annat. Samt inga covers

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Tror jag kommer att skippa Rock Band och vänta på GH4 istället.

Egentligen borde man göra det, av flera anledningar. Men personligen är jag en svag människa, så jag lär köpa båda två.

Å andra sidan lär man kanske inte behöva göra valet ens, eftersom Rock Band är så ruskigt segt.

Medlem

Håller med Grimhild där, man är en svag människa så slutade med att jag för några dagar sedan köpte Rock Band kittet (bundle+spel) över eBay och med tanke på vad slutsumman för alltihopa kommer bli när det nu dyker upp på svenska hyllor så kom jag nog en aningen billigare undan ändå (£149+frakt).

Men men, GH4 låter nice det med, såg en bil borta på Kotaku där de visade trumsettet till 4an, är tre trummor (rock band har fyra) och två cymbaler så ja, det ser ju lite spexigare ut.

Som sagt, man är ju en svag mäniska så skulle inte förvåna mig om det blir både Rock Band o GH4... frågan är ju när 4 släpps, om man kommer hinna tröttna på Rock Band tills dess.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Linkin park <3 yeah


signatur
Inaktiv

Fifan, skulle vilja ha lite Slipknot i GH4... tänk er så jävla komplicerade låtar det kan bli. *dregel*

1
Skriv svar