Patch: World of Warcraft

Robot
Medlem
Patch: World of Warcraft

Jag är så himla glad att jag har lagt av med detta spelet.

Grind grind grind grind grind grind grind grind...

Medlem

Wiie, ny patch!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

det är inte ens grind nu mera ... det är sitta i Shat och titta ...

raiding tar ingen tid längre ...

Medlem

Ok...

Nerf it to the bone.

Inaktiv

snart dags att lägga wow åt sidan, bara 2 dagar kvar tills aoc, precis laddat ner pre-releasen

Medlem
Skrivet av Desmin:

snart dags att lägga wow åt sidan, bara 2 dagar kvar tills aoc, precis laddat ner pre-releasen

Du tog orden ur munnen på mig.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag lirade WoW i 2 år och jag lessnade på grinda och vara i dungeons 7 dagar i veckan.. Kommer Conan att vara bättre tycker ni?

Inaktiv

Tror det.. PvP systemet i AOC lär äga med städerna o så

Medlem
Skrivet av Rave:

Tror det.. PvP systemet i AOC lär äga med städerna o så

Jag är inte så mycket för dedikerad PvP..Men man kan ju alltid pröva. Jag utgår ifrån att dom släpper en Trial version nån gång så man kan pröva på.

Medlem

Jepp, AoC kommer att krossa WoW.
WoW spelar på sista versen..


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Skrivet av Desmin:

snart dags att lägga wow åt sidan, bara 2 dagar kvar tills aoc, precis laddat ner pre-releasen

Var kan man ladda ner Pre-releasen ? 8)

Medlem
Skrivet av Raid25:

Jag lirade WoW i 2 år och jag lessnade på grinda och vara i dungeons 7 dagar i veckan.. Kommer Conan att vara bättre tycker ni?

Nope


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Jepp, AoC kommer att krossa WoW.
WoW spelar på sista versen..

Heh, tvivlar faktiskt

Tror wow kommer leva vidare och förmodligen längre än AoC.

Personligen tror jag mer att Warhammer online har större chans att ta en del av MMO kakan än AoC.

Men jag har haft fel förr!

Nåväl, ska bli kul att se Recentionerna av AoC.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Synd att AoC's epic strider verkar bli mindre än förväntat. Enligt beta manualen är det 48vs48. Inte direkt epic.

Grattis till WoW spelarna med nya patchen, och ni som nu inte gillar wow - varför bry er om att kommentera en wow nyhet?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Synd att AoC's epic strider verkar bli mindre än förväntat. Enligt beta manualen är det 48vs48. Inte direkt epic.

Grattis till WoW spelarna med nya patchen, och ni som nu inte gillar wow - varför bry er om att kommentera en wow nyhet?

Många som slutar spela wow känner ett starkt behov av att verkligen visa världen att dom minsann slutade spela. Varför det är så vet jag inte, men dom är överallt.

Medlem

jag har har spelat wow i två veckor nu....jag börjar bli less på det..

Medlem

Ja, wow k'nns tråkigt. klick and kill. Iaf på låglvl:D

AoC FTW!!

Medlem

Mest bugfixar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

urs


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem
Medlem
Skrivet av Hannu87:

AOC!!

Som någon sa tidigare, varför ens skriva en sådan kommentar när nyheten handlar om en ny patch till wow?

Medlem
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av Hannu87:

AOC!!

Som någon sa tidigare, varför ens skriva en sådan kommentar när nyheten handlar om en ny patch till wow?

Mmm, precis för EVE sopar mattan med alla andra MMO.

fue
Medlem

Snart blire S4. då blire free epicchkz!

Medlem

Testat lite AoC det är bra :), testat Warhammer också, det var segt, prövade några dagar försökte komma in i det. Men kändes fruktansvärt stelt, och trist, spelmässigt, även grafiskt. Har precis preloadat AoC också. Längtar tills lördag

Medlem
Skrivet av Comstedt:

testat Warhammer också, det var segt, prövade några dagar försökte komma in i det. Men kändes fruktansvärt stelt, och trist, spelmässigt, även grafiskt.

För det första får du inte säga sådant, då du är bunden vid NDA. Sen är det beta, grafiken ska inte vara bra, det är ute efter att fixa buggar osv. Troligen är de inte klara med allt grafiskt, samt att de inte ger ut en version av spelet till testarna som har slutgrafiken utan den är grymt bantad.

Medlem

WOW Patch?.. Trodde dom inte gjorde så stor grej med det eftersom man brukar släppa nya saker every day.

Finns bara ett ord för WOW det är AoC.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av Hannu87:

AOC!!

Som någon sa tidigare, varför ens skriva en sådan kommentar när nyheten handlar om en ny patch till wow?

För att man kan. Det här är internet vettu, då säger man saker för att man kan, inte för att det är relevant. Gör Din Åsikt hörd, bara för att Du Kan!

Medlem

Verkar inte vara något speciellt i denna patch heller. Bara lite mindre cooldowns på vissa professions och buggfixar.

Skrivet av m0rfar:
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av Hannu87:

AOC!!

Som någon sa tidigare, varför ens skriva en sådan kommentar när nyheten handlar om en ny patch till wow?

För att man kan. Det här är internet vettu, då säger man saker för att man kan, inte för att det är relevant. Gör Din Åsikt hörd, bara för att Du Kan!

Vi har ett MMO forum för dessa åsikter.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av m0rfar:
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av Hannu87:

AOC!!

Som någon sa tidigare, varför ens skriva en sådan kommentar när nyheten handlar om en ny patch till wow?

För att man kan. Det här är internet vettu, då säger man saker för att man kan, inte för att det är relevant. Gör Din Åsikt hörd, bara för att Du Kan!

Sen är detta Internet och det finns regler mot offtopic.

Lirade WoW rätt länge men la av vid början av året pga. att jag ville prova på annat. Men Wotlk känns frestande.

12
Skriv svar