Patch: World of Warcraft

Medlem
Skrivet av ReDog:

Många som slutar spela wow känner ett starkt behov av att verkligen visa världen att dom minsann slutade spela. Varför det är så vet jag inte, men dom är överallt.

jag slutade efter en månad ville bara säger det

Medlem
Skrivet av Ankh:

Synd att AoC's epic strider verkar bli mindre än förväntat. Enligt beta manualen är det 48vs48. Inte direkt epic.

Om du hade läst på lite mera så är siffran tillfällig, de kommer att öka den senare.
och molg, sen när var personliga åsikter med i NDA? Han får säga vad han vill vad han tycker om spelet, men får inte avslöja något om det (bilder, filmer, quests, klasser etc)
T: Kul för enbitna wow spelare. Själv så har jag slutat

Medlem
Skrivet av Petah:

Om du hade läst på lite mera så är siffran tillfällig, de kommer att öka den senare.

Ledsen vännen, jag HAR läst på. Jag vet även hur ofta dom inte håller de dom lovar. Det där att dom ska göra ändringar längre fram är nog så bra - men tills dom inte gjort då är det inte iheller det du ska gå efter.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

"Aspect of the Viper: This ability now grants an additional amount of mana each 5 seconds equal to 35% of the hunter?s level."

Ja det var ju bra nu blir det ännu lustigare när en präst har 0 mana efter 3 Viper stings och är död och huntern har 100% mana, hihi.

BTW denna patch är väldigt innehållslös inte tvärtom.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av NeoOhm:

Jepp, AoC kommer att krossa WoW.
WoW spelar på sista versen..

Du är nog den enda som tror på det

Medlem

kan säga att AoC INTE kommer krossa wow på långa vägar, AoC var en stor besvikelse o jag håller mig till wow. Det enda som kommer krossa wow är det andra MMO-spelet som Blizzard jobbar på.
Skulle gärna dela med mig av hur jag kände av att spela betan till lvl 5(orkade ärligt inte talat spela mer för det är så kasst!) men vet inte hur mycket man får säga osv pga NDA

BTW! förköp det inte! vänta ett tag och kolla in recensioner och förtittar så ni inte köper grisen i säcken så att säga.

Medlem

Som ett A.A.-möte härinne, där alla bedyrar hur dom "inte har druckit på flera veckor ja sväääär". Sen att nån kommer in och blarrar om EVE är hysteriskt dumt, Conan och WAR kan man ju förstå men snälla - er avundsjuka är löjligt uppenbar och skrattretande, ni kan sluta nu.

Såg att dom lagt in en nerf mot powerleveling, mycket bra initiativ.

Medlem

Jag har "tyst" betatestat AoC ett bra tag i closed beta och kan inte beskriva hur skojj det är

Inaktiv
Skrivet av NeoOhm:

Jepp, AoC kommer att krossa WoW.
WoW spelar på sista versen..

Tror knappast att AoC kommer bli hälften så populärt som WoW.

Inaktiv
Skrivet av sjoovall:
Skrivet av Desmin:

snart dags att lägga wow åt sidan, bara 2 dagar kvar tills aoc, precis laddat ner pre-releasen

Var kan man ladda ner Pre-releasen ? 8)

genom att förhandsboka får man tillgång till en "pre-release" av clienten och man får börja lira ett par dagar innan spelet öppnas för alla (kanske ska tolka detta som "final beta test"? ).

Skrivet av Raid25:

Jag lirade WoW i 2 år och jag lessnade på grinda och vara i dungeons 7 dagar i veckan.. Kommer Conan att vara bättre tycker ni?

grinda och dungeons finns i de flesta (om inte alla) mmorpg, efter spelat wow sen release kan det dock vara trevligt med lite variation. om aoc blir bättre eller sämre spelmässigt återstår att se om ett par dagar. jag älskade ao och tror funcom kommer skapa något speciellt med aoc.

:heart:

Medlem
Skrivet av igloo-:

kan säga att AoC INTE kommer krossa wow på långa vägar, AoC var en stor besvikelse o jag håller mig till wow. Det enda som kommer krossa wow är det andra MMO-spelet som Blizzard jobbar på.
Skulle gärna dela med mig av hur jag kände av att spela betan till lvl 5(orkade ärligt inte talat spela mer för det är så kasst!) men vet inte hur mycket man får säga osv pga NDA

Du orkade bara till level 5 och har redan en bestämd uppfatting om spelet? Grattis, det var duktigt gjort. Är du en sån som också klagar på maten innan den ens kommit på tallriken? Det tar ungefär 20-30 minunter att klara de första 5 levels och det är först efter det som spelet egentligen börjar. Börjar på riktigt gör det runt 19-20, eller rättare sagt, när du klarat av din destiny quest och kan lämna "newbie" området.

On topic: Jag har lagt WoW på hyllan för att satsa på AoC (spelar kanske igen när WotLK kommer) och mycket kan man säga om både spelet och Blizzard, men att dom ständigt kommer med uppdateringar är starkt jobbat. Hoppas Funcom sliter lika hårt på den fronten.

För övrigt så kommer inte AoC att hota WoW. Det kommer att gå mycket bra och många från WoW kommer över, men AoC kommer inte att knuffa ner WoW från tronen. Det är naivt, nej, korkat att tro något annat.

Medlem
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av igloo-:

kan säga att AoC INTE kommer krossa wow på långa vägar, AoC var en stor besvikelse o jag håller mig till wow. Det enda som kommer krossa wow är det andra MMO-spelet som Blizzard jobbar på.
Skulle gärna dela med mig av hur jag kände av att spela betan till lvl 5(orkade ärligt inte talat spela mer för det är så kasst!) men vet inte hur mycket man får säga osv pga NDA

Du orkade bara till level 5 och har redan en bestämd uppfatting om spelet? Grattis, det var duktigt gjort. Är du en sån som också klagar på maten innan den ens kommit på tallriken? Det tar ungefär 20-30 minunter att klara de första 5 levels och det är först efter det som spelet egentligen börjar. Börjar på riktigt gör det runt 19-20, eller rättare sagt, när du klarat av din destiny quest och kan lämna "newbie" området.

On topic: Jag har lagt WoW på hyllan för att satsa på AoC (spelar kanske igen när WotLK kommer) och mycket kan man säga om både spelet och Blizzard, men att dom ständigt kommer med uppdateringar är starkt jobbat. Hoppas Funcom sliter lika hårt på den fronten.

För övrigt så kommer inte AoC att hota WoW. Det kommer att gå mycket bra och många från WoW kommer över, men AoC kommer inte att knuffa ner WoW från tronen. Det är naivt, nej, korkat att tro något annat.

Det handlar inte om att spela i 512 år för att tycka spelet är kul (beroendeframkallande). LOL!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av igloo-:

kan säga att AoC INTE kommer krossa wow på långa vägar, AoC var en stor besvikelse o jag håller mig till wow. Det enda som kommer krossa wow är det andra MMO-spelet som Blizzard jobbar på.
Skulle gärna dela med mig av hur jag kände av att spela betan till lvl 5(orkade ärligt inte talat spela mer för det är så kasst!) men vet inte hur mycket man får säga osv pga NDA

Du orkade bara till level 5 och har redan en bestämd uppfatting om spelet? Grattis, det var duktigt gjort. Är du en sån som också klagar på maten innan den ens kommit på tallriken? Det tar ungefär 20-30 minunter att klara de första 5 levels och det är först efter det som spelet egentligen börjar. Börjar på riktigt gör det runt 19-20, eller rättare sagt, när du klarat av din destiny quest och kan lämna "newbie" området.

Gillar man inte nåt finns det väl ingen anledning att plåga sig igenom det för att "det blir bättre senare".

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Det handlar inte om att spela i 512 år för att tycka spelet är kul (beroendeframkallande). LOL!

Det handlar inte heller om att ge upp efter 20-30 min, speciellt inte när man pratar om MMO's och karaktärer som går upp i levels. LOL!!11

Var och en gör som han/hon vill men att dissa något efter så pass liten ansträngning är löjligt.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Gillar man inte nåt finns det väl ingen anledning att plåga sig igenom det för att "det blir bättre senare".

Jag håller med fullständigt. Men har man inte gett en produkt en ärlig chans så tycker jag inte man kan klaga på den heller.

Och just for the record, jag är inte en AoC Fanboy, det finns massor kvar för Funcom att åtgärda.

Vi har gått off-topic tillräckligt och jag låter detta bli mitt sista inlägg, i alla fall rörande AoC.

Medlem
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av Hannu87:

AOC!!

Som någon sa tidigare, varför ens skriva en sådan kommentar när nyheten handlar om en ny patch till wow?

AOC

Medlem
Skrivet av illern_man:
Skrivet av NeoOhm:

Jepp, AoC kommer att krossa WoW.
WoW spelar på sista versen..

Du är nog den enda som tror på det

Vi tror inte, vi vet

Medlem

Förstår fortfarande inte varför det är så många är ute efter Aoc, tycker den ser inte precis specielt ut, och + att man måste köpa game card till den..
Tror fortfarande mera på Wotlk och Warhammer online...

Skrivet av ReDog:
Skrivet av Ankh:

Synd att AoC's epic strider verkar bli mindre än förväntat. Enligt beta manualen är det 48vs48. Inte direkt epic.

Grattis till WoW spelarna med nya patchen, och ni som nu inte gillar wow - varför bry er om att kommentera en wow nyhet?

Många som slutar spela wow känner ett starkt behov av att verkligen visa världen att dom minsann slutade spela. Varför det är så vet jag inte, men dom är överallt.

Så är det alltid när man missbrukat något, man vill bekräfta att "jag är nykter igen".

Själv är jag vit (fri från WoW) sedan 236 dagar.

Age of Conan 'here i come' :heart:


signatur
Medlem
Skrivet av Joavels:
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av Hannu87:

AOC!!

Som någon sa tidigare, varför ens skriva en sådan kommentar när nyheten handlar om en ny patch till wow?

Mmm, precis för EVE sopar mattan med alla andra MMO.

Hahahahaha... :crazy:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Gen
Medlem
Skrivet av Kiniguw:

Förstår fortfarande inte varför det är så många är ute efter Aoc, tycker den ser inte precis specielt ut, och + att man måste köpa game card till den..
Tror fortfarande mera på Wotlk och Warhammer online...

Krävs gamecard? Knappast, kör månadsfakturering på VISA kortet, inga problem. Faktum är att man kan, som WoW, köpa 1, 3 eller 6 månaders gametid med kreditkort.

Skönt att clienten är patchad och klar! Har tittat på introt flera gånger och kikat runt bland inställningarna. Försökte t.o.m. logga in, men då hittade inte clienten auth servern ;> No shit!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av ReDog:
Skrivet av Ankh:

Synd att AoC's epic strider verkar bli mindre än förväntat. Enligt beta manualen är det 48vs48. Inte direkt epic.

Grattis till WoW spelarna med nya patchen, och ni som nu inte gillar wow - varför bry er om att kommentera en wow nyhet?

Många som slutar spela wow känner ett starkt behov av att verkligen visa världen att dom minsann slutade spela. Varför det är så vet jag inte, men dom är överallt.

Så är det alltid när man missbrukat något, man vill bekräfta att "jag är nykter igen".

Själv är jag vit (fri från WoW) sedan 236 dagar.

Age of Conan 'here i come' :heart:

Så du börjar snusa istället för att röka? Myyycket bättre!

MMO som MMO, IMO.

Inaktiv
Skrivet av Gen:
Skrivet av Kiniguw:

Förstår fortfarande inte varför det är så många är ute efter Aoc, tycker den ser inte precis specielt ut, och + att man måste köpa game card till den..
Tror fortfarande mera på Wotlk och Warhammer online...

Krävs gamecard? Knappast, kör månadsfakturering på VISA kortet, inga problem. Faktum är att man kan, som WoW, köpa 1, 3 eller 6 månaders gametid med kreditkort.

Skönt att clienten är patchad och klar! Har tittat på introt flera gånger och kikat runt bland inställningarna. Försökte t.o.m. logga in, men då hittade inte clienten auth servern ;> No shit!

GameCard eller VISA-fakturering... spelar ingen roll. Nackdelen är att man måste betala för att kunna spela. Och det sämsta är att de fortfarande inte har fixat så man kan betala för den "faktiska" tiden man spelar.

Varför ska man behöva betala för 30 dagar ifall man bara kan spela i kanske 10 dagar? Hur svårt skulle det vara för dem att få till ett system som fungerar likadant som våra kontantkort till mobilerna? Där betalar vi bara för den samtalstid vi använder.

Gen
Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Kiniguw:

Förstår fortfarande inte varför det är så många är ute efter Aoc, tycker den ser inte precis specielt ut, och + att man måste köpa game card till den..
Tror fortfarande mera på Wotlk och Warhammer online...

Krävs gamecard? Knappast, kör månadsfakturering på VISA kortet, inga problem. Faktum är att man kan, som WoW, köpa 1, 3 eller 6 månaders gametid med kreditkort.

Skönt att clienten är patchad och klar! Har tittat på introt flera gånger och kikat runt bland inställningarna. Försökte t.o.m. logga in, men då hittade inte clienten auth servern ;> No shit!

GameCard eller VISA-fakturering... spelar ingen roll. Nackdelen är att man måste betala för att kunna spela. Och det sämsta är att de fortfarande inte har fixat så man kan betala för den "faktiska" tiden man spelar.

Varför ska man behöva betala för 30 dagar ifall man bara kan spela i kanske 10 dagar? Hur svårt skulle det vara för dem att få till ett system som fungerar likadant som våra kontantkort till mobilerna? Där betalar vi bara för den samtalstid vi använder.

Jag förstår vad du menar, men som tur var är det ju bara 140kr i månaden. Hade det kostat 500+ i månaden hade jag hållt med.

Inaktiv

Tackar


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av Feisty:

Så du börjar snusa istället för att röka? Myyycket bättre!

Haha! Good one!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Orka WoW


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar