Glidtejp/Teflontejp

Medlem
Glidtejp/Teflontejp

Jag hade tänkt köpa glidtejp/teflontejp att ha på mina möss, men vill inte köpa det för dyra pengar för några små bitar. Jag vet att det säljs i rullar också (egentligen för andra ändamål men exakt samma tejp som säljs till möss), men vet någon om någon butik som säljer det till privatpersoner, antingen på internet eller en butik i Göteborg (då jag bor där)?

Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig.

Inaktiv

elfa kanske kan hjälpa till.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Youtube-proffs

Varför ska du ha de om man får fråga?

Ps. NOlimitsoya saknar din gamla avatar Ds.


signatur

Calle säger att jag är influencer

nj
Medlem
Skrivet av Polish:

Varför ska du ha de om man får fråga?

Förmodligen ersätta glidfötterna under musen.

Affärer som säljer byggmaterial och liknande kan kanske ha det med. Fast en rulle teflontejp kostar väl rätt mycket med (iofs så är det väl billigare i längden än att köpa skatez).

Medlem
Medlem

Indeed, du ska hitta rullar på extrapris för att kostnaden i längen ska bli likvärdig/bättre än skatez.

+ att en rulle normalt sätt är stor, och därmed får du mycket mer tejp än vad du kommer använda... och då räknar jag några års gaming.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Youtube-proffs

Got damn, jag är flummig, trodde hans riktiga mus skulle ha det, alltså, Husdjuret musen ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

jag körde förut med vanlig tejp, funkar skit bra
sån man ser igenom alltså


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Inaktiv

I ett paket Q-pad Glidz får man 2st 10x1cm (typ). Räcker till att ersätta 5 tassar på 3 möss för mig. Kostar typ 39 spänn.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar