Pc-demo av Lego Indiana Jones hos FZ

Robot
Medlem
Pc-demo av Lego Indiana Jones hos FZ

Måste tankas ner och testas! Har egentligen bara testat Lego Star Wars lite kort hos min lillebror och tyckte väl sådär om det, men eftersom det får så bra kritik hela tiden så får jag väl ge detta en chans åtminstonde


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Sen när blev det modernt att stava PC Pc, speciellt i en huvudrubrik?? Det är en förkortning!

Medlem
Skrivet av Philip:

Sen när blev det modernt att stava PC Pc, speciellt i en huvudrubrik?? Det är en förkortning!

Förkortningar stavas väl inte alltid med stora bokstäver?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Redaktör
Skrivet av Philip:

Sen när blev det modernt att stava PC Pc, speciellt i en huvudrubrik?? Det är en förkortning!

Smaksak. När förkortningar blir etablerade brukar de övergå till att skrivas med små bokstäver.

"Förkortningar som ord", från TT-språket.


signatur
Medlem

Tusan, jag tipsade igår men inga creds. Nåja, det kom upp på sidan i alla fall.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Medlem
Skrivet av Tompa:

Smaksak. När förkortningar blir etablerade brukar de övergå till att skrivas med små bokstäver.

Förkortningar som kan uttalas brukar skrivas med små bokstäver.

Medlem

Skithärligt demo, blir ett givet köp när det släpps (dock för Wii istället för PC)!

/ LordDaimos

hähä var rätt ball faktiskt

Inaktiv

Trevligt, måste ladda ner och testa! Tack, för en snabb server.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Flimsiga kontroller. Föll ner för stup en massa gånger bara p.g.a. det -.-
Men det är väl inget ni konsoll-kids inte klarar av
Annars precis lagom plattformspel. Inte för tankekrävande ^^

ps: Najs rosa glow redaktören fått under sin forumbild ^^ Pimpat!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

Sånt här spel är alldeles perfekt att lira när man t.ex sitter och lyssnar på podcasts och vill sysselsätta sig under tiden

Tyckte det var fruktansvärt uttråkande.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Inaktiv

Är väll Traveller's Tales som utvecklar detta spel och inte Telltale?

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Tusan, jag tipsade igår men inga creds. Nåja, det kom upp på sidan i alla fall.

Lägg av med det där, ni är på småbarns nivå. FZ kan hitta nyheter själv...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Lego på PC lol följer det med ett Kellogs paket eller..

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Lootskin:

Tusan, jag tipsade igår men inga creds. Nåja, det kom upp på sidan i alla fall.

Lägg av med det där, ni är på småbarns nivå. FZ kan hitta nyheter själv...

Det gäller att vara snabb!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

Tyckte det var fruktansvärt uttråkande.

Medlem

Jag fick en Deja vu när jag såg bilden, om jag minns rätt tyckte jag det var tråkigt. Jag ska testa demot imorgon.

Medlem

Ursäkta? Det är Traveller's Tales som gör LIJ och inte Telltale...


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Redaktör

My bad. Utvecklaren ändrad till Traveller's Tales. Tack för uppsträckningen.


signatur
Medlem

Spelade igenom demon, same same but different springs to mind, känns som om första LEGO star wars spelet var nog for a lifetime, kommer aldrig orka spela igenom detta utan att bli uttråkad, vet inte vad det är men något bara får mig att vilja stänga ner det å dra igång något annat spel i stället.

Ljudeffekterna är så uttjatade så man spyr.

Milking the cow brukar man väl kalla sånt.

Medlem

näääh - nu har jag ju ingen PC att testa det på

- jag får väll vänta på ett demo till ps3 ist


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Inaktiv

Kan inte säga att jag gillar det, typsikt... Men det är så här spel ska komma till, många konsoler.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Skoj, kontrollerna var inte de bästa, men jag ska ha 360-versionen. Bara LucasArts kunde släppa det "riktiga" Indiana Jones-spelet också.

Hehe Klockrent ... Kul när han istället för guldstatyn drar upp "guldis" 3-CPO från star wars...:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

HahAHahha Seriöst? Någon som änns funderat tanken på att köpat???

Inaktiv

skit kul


signatur

My only. My Preasures. My World of Warcraft.

12
Skriv svar