Två filmer från Alone in the Dark

Robot
Medlem
Två filmer från Alone in the Dark

Ser jävligt läckert ut.

Medlem

Bilkörningen såg lagomt dåligt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

rbL
Medlem
Medlem

Rösterna var ju lagomt oengagerade. =/


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Bilkörningen såg, som Night Hawk säger, inte så bra ut men att klättra på väggar så där, det verkar riktigt nice.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Såg ju skittråkigt ut...

Inaktiv

Ingen av filmerna gav något. Bilkörningen såg ju hemsk ut.
När han klättrade på byggnaden och det sprängdes nere vid marken, kan verkligen en bil flyga så högt. Såg väldigt skumt ut.

Medlem
Skrivet av klegg:

Ingen av filmerna gav något. Bilkörningen såg ju hemsk ut.
När han klättrade på byggnaden och det sprängdes nere vid marken, kan verkligen en bil flyga så högt. Såg väldigt skumt ut.

Vafan vill du ha? Realism? Ge fan i spel då och sitt å titta ut genom fönstret istället.

Trött på alla snorungar som ska gnälla på ALLT! Gör ett eget spel där du kan få dina bilar att göra vafan du vill!

Angående spelet ser det läckert ut och ser fram emot att få lägga mina kladdiga händer på det.

Adios :evil:


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

En bil flyger inte så där högt av en explosion. Såg ju riktigt overkligt högt ut.

de var väll inge vidare de där :S

Medlem
Skrivet av klegg:

Ingen av filmerna gav något. Bilkörningen såg ju hemsk ut.
När han klättrade på byggnaden och det sprängdes nere vid marken, kan verkligen en bil flyga så högt. Såg väldigt skumt ut.

Finns det monster?....
Det såg ju värdelöst ut för övrig.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det jag faller för är atmosfären och handlingen, själva grafiken och bilkörningen lär inte vinna några priser men i det långa loppet är det spelkänslan som avgör om du spelar eller inte. Jag har redan bokat LDT.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hm, kommer det upp en sån där ruta för handkontrollen i pc-versionen vet jag inte vad jag gör..

Bilkörningen såg väldigt stel ut..

Medlem

"do we really have to jump over this!?" "I like your style" fyfan, vad är det för jävla aspissig manusförfattare dom har egentligen? Jeebuz


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

"do we really have to jump over this!?" "I like your style" fyfan, vad är det för jävla aspissig manusförfattare dom har egentligen? Jeebuz

Jahahaha, tänkte precis samma sak.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av redmac:

Det jag faller för är atmosfären och handlingen, själva grafiken och bilkörningen lär inte vinna några priser men i det långa loppet är det spelkänslan som avgör om du spelar eller inte. Jag har redan bokat LDT.

Men har du/ni sett de andra videosarna lr?
Ja bilkörningen var lite kasst element men har ni sett grafiken och den otroliga fysiken?, spelet verkar hur läckert som helst.

Medlem

Skroten som föll ner från taket o bilen som exploderade såg ut att röra sig i slo-mo...såg segt ut... demot får avgöra

Medlem
Skrivet av sebulba666:
Skrivet av klegg:

Ingen av filmerna gav något. Bilkörningen såg ju hemsk ut.
När han klättrade på byggnaden och det sprängdes nere vid marken, kan verkligen en bil flyga så högt. Såg väldigt skumt ut.

Vafan vill du ha? Realism? Ge fan i spel då och sitt å titta ut genom fönstret istället.

Trött på alla snorungar som ska gnälla på ALLT! Gör ett eget spel där du kan få dina bilar att göra vafan du vill!

Lugn.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Alla de tidigare videorna har fått mig riktigt sugen, tyvärr kan jag inte säga detsamma om de här två. Bilmomentet såg verkligen medikoert ut och måsta säga detsamma om röstskådepspeleriet.

Det betyder dock inte att jag har tappat suget för spelet. Jag är fortfarande riktigt sugen på att få testa det.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av sebulba666:
Skrivet av klegg:

Ingen av filmerna gav något. Bilkörningen såg ju hemsk ut.
När han klättrade på byggnaden och det sprängdes nere vid marken, kan verkligen en bil flyga så högt. Såg väldigt skumt ut.

Vafan vill du ha? Realism? Ge fan i spel då och sitt å titta ut genom fönstret istället.

Trött på alla snorungar som ska gnälla på ALLT! Gör ett eget spel där du kan få dina bilar att göra vafan du vill!

Angående spelet ser det läckert ut och ser fram emot att få lägga mina kladdiga händer på det.

Adios :evil:

Du menar alltså att Alone in the Dark inte försöker vara så realistiskt som möjligt?
Av vad jag förstått, är det just vad Aitd försöker vara. Om man nu ser på dom andra videos som postats.

Och håller med dom flesta här, bilkörningen såg ju riktigt sunkigt ut och bilen som exploderade o flög 10våningar upp kändes väl sådär.
Dessa 2videos fick en att tveka, medans alla andra videos tidigare givit en positiv bild.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Du menar alltså att Alone in the Dark inte försöker vara så realistiskt som möjligt?
Av vad jag förstått, är det just vad Aitd försöker vara. Om man nu ser på dom andra videos som postats.

Och håller med dom flesta här, bilkörningen såg ju riktigt sunkigt ut och bilen som exploderade o flög 10våningar upp kändes väl sådär.
Dessa 2videos fick en att tveka, medans alla andra videos tidigare givit en positiv bild.

mmm jo jag kastar alltid spritflaskor och andra lättantändliga vätskor på monster och zombies och sen skjuter på flaskorna så de sprängs varje gång jag ska till affären och köpa mjölk.

Hur kunde jag glömma det.....huuuuuuuur? :crazy:


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Själv tycker jag det ser kanon ut


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av klegg:

Ingen av filmerna gav något. Bilkörningen såg ju hemsk ut.
När han klättrade på byggnaden och det sprängdes nere vid marken, kan verkligen en bil flyga så högt. Såg väldigt skumt ut.

fortfarande är det ett spel inte 100% verklighet,
som att säga växer man verkligen om man äter svmpar som super mario?
det är ett spel som i film allt kan hända


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Alltså vill så gärna detta spelet ska bli skitbra, älskar de äldre alone in the dark spelen men detta är jag sjukt skeptisk till, kommer vänta på recensioner tills köp iaf ( eller eventuellt demo)

Medlem

Hmm. Dom här filmerna gör mig lite skeptisk också. Jag hade mer eller bestämt mig att köpa spelet. Men att ha en tjej i passagerar sätet som säger "I like your style" är lite väl mycket Miami Vice för min smak. Vägg klättrandet såg inte så upphetsande ut heller. Hm..nu bidde jag skeptisk.


signatur
Medlem

Hum bil sekvensen verkar inte vara så där jättebra, men vad jag har sett hittils av spelet så är man sugen att köpa det fortarande.. Det är helheten man tittar efter !

Medlem

Förövrigt ganska intressant att carnby verkar åldras åt motsatt håll oss vanliga människor, han ser ju inte gammal ut i det här spelet iaf.

Medlem
Skrivet av sebulba666:
Skrivet av klegg:

Ingen av filmerna gav något. Bilkörningen såg ju hemsk ut.
När han klättrade på byggnaden och det sprängdes nere vid marken, kan verkligen en bil flyga så högt. Såg väldigt skumt ut.

Vafan vill du ha? Realism? Ge fan i spel då och sitt å titta ut genom fönstret istället.

Trött på alla snorungar som ska gnälla på ALLT! Gör ett eget spel där du kan få dina bilar att göra vafan du vill!

Angående spelet ser det läckert ut och ser fram emot att få lägga mina kladdiga händer på det.

Adios :evil:

Jaja, dags att börja slå ihjäl folk på riktigt istället då...

Hade ingen gnällt på spel hade vi suttigt kvar på spel som Silver surfer och Jason till nintendo. Hade spelet varigt gratis hade jag kanske köpt till argument att man istället ska göra ett eget spel. Men dessa människor får betalt och vill att vi ska köpa desas spel, då måste det också vara ett spel värt att lägga pengar på.

On topic:

Jo det med bilen såg lite konstigt ut men jag tyckte att stämmningen i det hela var riktigt bra.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

ser inte ut o va nått det där inte..

12
Skriv svar