Inaktiv
En fråga :=)

Ehh, passar en q-pad o razer bra?:|

Medlem

Varför skulle det inte. :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Inaktiv

Det är inte musen som ligger på mattan, utan tassarna Tassarna är nog för det mesta i samma material vilken mus du än använder. Inte för att det spelar nån egentlig roll då man oftast får med tassar, glidz eller liknande att sätta över tassarna på musen, om man tycker det är kefft glid dvs.
En Razer på Q-pad kommer funka pattperfa.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

okej, då vet jag

Inaktiv
Skrivet av PaddanL:

Det är inte musen som ligger på mattan, utan tassarna Tassarna är nog för det mesta i samma material vilken mus du än använder. Inte för att det spelar nån egentlig roll då man oftast får med tassar, glidz eller liknande att sätta över tassarna på musen, om man tycker det är kefft glid dvs.
En Razer på Q-pad kommer funka pattperfa.

vad är musen då?

Medlem

Lite offtopic??

ont: Funkar nog utmärkt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

fattade inte vad du menade där zelax....... asså det är 2 olika minnen och 2 olika nättagg vilket av dessa ska man välja undrade ja?

Medlem

Själv kör jag en Razer Diamondback med en func matta och det glider på perfa, dock kör jag med ganska hög sens så kanske är anorlunda för dom som kör lägre och behöver större yta.

Var ett paket pris på www.maxfps.se jag köpte för nått år sedan då fick man även med glidz.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Varför skulle det inte. :/

Speciellt lasermöss kan ha problem med avläsningen på vissa material.

Har egentligen ingen aning om hur Razers möss beter sig på Q-pads (eftersom jag inte haft någondera), men jag har aldrig hört talas om några problem mellan dessa märken.

Inaktiv

david_dellblom: Vad hade din fråga med ämnet att göra? Inget alls Därmed off topic, bort från ämnet.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Jag hade en razer copperhead och en Q-pad AIM red 4mm förut. Det funkade ganska bra fast lite lagg i pekaren. men det var inte så att man märkte det i spelen men på skrivbordet på lögsta kännsligheten så var det lite oprecist.

Nu har jag en razer exactmat som jag upplever som lite bättre.

Fast bli nu inte avskräckt för Q-PAD funkar bra för spel men jag tycker nog att Exactmat är lite bättre.

men något jag saknar från q-pad är att den var så jävla stor att man kunde köra med vilken kännslighet man ville. fast det finns ju olika storlekar.

Fast Q-PAD är inte precis någon matta för livet. Min började i slutet av sitt liv bli sleten i ytan och den var på början till att släppa ytbeläggningen(typ) , men det var inte heller något problem då jag bara hade slitit den på ett pyttelitet område och hade kunnat vända på den och haft en perfekt yta ett halvår till.

Medlem

Är du full eller? Sluta invadera andras topics


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Jag använder en musmatta i matt glas just nu slätare än så kan det inte bli. Verkar fungera kanon så här långt. Kör en MX518 på den för tillfället.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar