Skate-uppföljare i görningen

Robot
Medlem
Skate-uppföljare i görningen

Om releasen är inplanerad förs nästa år, betyder.. att de faktiskt bryr sig lite om att spelet ska bli bra

oh shi- och här trodde jag att det skulle bli en rushad release till hösten.

Medlem

Kovski , skate var ett av förra årets 5 bästa spel, ezmode. Klart som fan de bryr sig om uppföljaren, varför skulle de inte göra det?

Hoppas bara det är smidigt o bra även till PS3 eftersom det är den konsolen jag kommer spela 2an på.

Inaktiv
Skrivet av Kovski:

Om releasen är inplanerad förs nästa år, betyder.. att de faktiskt bryr sig lite om att spelet ska bli bra

oh shi- och här trodde jag att det skulle bli en rushad release till hösten.

Häftigt, eftersom Activision släpper Tony Hawk varje år så trodde jag absolut att EA skulle följa samma stil. Väldigt positivt överaskad!

Redaktör
Skrivet av FZ:

Det florerar rykten om att premiären är inplanerad till nästa år, men några officiella besked i frågan finns i nuläget inte.


signatur
ptr
Medlem

om det nu kommer får vi väl hoppas på att de har fixat framedropes till ps3an, för så som jag fattat det hade inte 360 versionen det?

Medlem
Skrivet av ptr:

om det nu kommer får vi väl hoppas på att de har fixat framedropes till ps3an, för så som jag fattat det hade inte 360 versionen det?

jodå, skillnaden låg i kontrollen som var rätt mupp till PS3 när man svängde i högfart så låste sig liksom spelet.

ptr
Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av ptr:

om det nu kommer får vi väl hoppas på att de har fixat framedropes till ps3an, för så som jag fattat det hade inte 360 versionen det?

jodå, skillnaden låg i kontrollen som var rätt mupp till PS3 när man svängde i högfart så låste sig liksom spelet.

hmm för mig var det snarare så att det bara hackade som fan på vissa ställen :/ särskilt jobbigt var det när man skulle göra något speciellt där. typ ta foto eller liknande. berodde ingenting på högfart eller så.

Medlem

JAA äntligen! Älskar Skate spelar det nästan varje dag.

Inaktiv

YES... ett nytt skate spel


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

Skating är kul hoppas det inte bli lika svårt som det första!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Skating är kul hoppas det inte bli lika svårt som det första!

svårt?
Man måste ju bara vänja sig vid kontrollerna, sen va det ju skit skönt ;D

Medlem

Skate är bästa skatespelet sedan THPS4.

Medlem

Trevligheter. Stendiggade Skate nummer ett.


signatur

Bengebolle

Medlem

skate var kanske ett av de bästa spelen under 2007. mest realistiska iaf. ska bli svinroligt att se vad dom hittar på för nya saker till skate 2. hoppas på nya manuals eller nå nya fliptricks. ska bli kul att se!

Medlem

Det ser vi fram emot, ettan är i mitt tycke ett av de bästa skatespelen någonsin.


signatur

.slanger

1
Skriv svar