Gears of War 2 avbildat

Robot
Medlem
Gears of War 2 avbildat

Ska bli riktigt skoj Hoppas de gör multiplayerdelen ännu bättre!

Inaktiv

Kanske inte den största ändringen i grafiken, men ljussättningen är onekligt trevlig den här gången. Och otrevligt mycket mer fiender på skärmen! Längtar tills man får dra igång motorsågen igen.

Medlem

Är ju typ bara bilder från trailern ser de ut som, men de ser ju ändå grymt ut

Medlem

Ser okej ut, kanske kan bli kul i co-op då det ser ut att bli större miljöer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bokade Limited Edition direkt efter att jag såg gameplay-videon. Ser verkligen fram emot den här uppföljaren.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Bokade Limited Edition direkt efter att jag såg gameplay-videon. Ser verkligen fram emot den här uppföljaren.

i bland e man glad att man äger en xbox


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Hoppas de har förbättrat banorna lite så det finns mer utrymme för flankering och en ai som kan flanka dig bättre. Men visst, mer gears of war kan man ju inte säga nej till.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Längtar, vill döda mera Locust!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Herregud vad bra att man verkligen ser hur konsollportat det är på bilderna, synd man inte såg det till 1an som man spelade 1 timme sen när man försöker ge det en chans till krashar det bara, precis som med "The Club", xbox live och konsollportar och fejkrecensioner blir jag så sur på att jag inte vet vad jag ska slå sönder.

Medlem

Wow snygg färgskala...bajsbrunt... gud vad less jag är på sånt. Mer färg åt folket!!

Medlem
Skrivet av Cortex:

Wow snygg färgskala...bajsbrunt... gud vad less jag är på sånt. Mer färg åt folket!!

Ja men färg är ju för Wii och småbarn vet du väl? Coola killar vill ha spel som ser ut som ett lägenhetskomplex från forna sovjet.

Medlem
Skrivet av Pirazy:
Skrivet av Cortex:

Wow snygg färgskala...bajsbrunt... gud vad less jag är på sånt. Mer färg åt folket!!

Ja men färg är ju för Wii och småbarn vet du väl? Coola killar vill ha spel som ser ut som ett lägenhetskomplex från forna sovjet.

ett spel innehållande lägenhetskomplex från forna sovjet hade jag sett framemot :3

Medlem
Medlem

Gears or War... more like Tears of War

Medlem
Skrivet av Philip:

Gears or War... more like Tears of War

Medlem

Visst skulle GOW2 ha 4 player coop.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Orbek:

Herregud vad bra att man verkligen ser hur konsollportat det är på bilderna, synd man inte såg det till 1an som man spelade 1 timme sen när man försöker ge det en chans till krashar det bara, precis som med "The Club", xbox live och konsollportar och fejkrecensioner blir jag så sur på att jag inte vet vad jag ska slå sönder.

Umm vad menar du, ser man på en bild från ett xbox spel att det är portat från konsol ?? det där finns det ju ingen logik bakom alls

Nåväl, ser väldigt trevligt ut, ska följa utveckligen med största intresse.

Inaktiv

Alla bilder är i 1280 x 734, wierd. Lite bonuspixlar, eller vadå?

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Visst skulle GOW2 ha 4 player coop.

aaa har också hårt det...det lär vara fett ballt :D:D

Medlem
Skrivet av Orbek:

Herregud vad bra att man verkligen ser hur konsollportat det är på bilderna, synd man inte såg det till 1an som man spelade 1 timme sen när man försöker ge det en chans till krashar det bara, precis som med "The Club", xbox live och konsollportar och fejkrecensioner blir jag så sur på att jag inte vet vad jag ska slå sönder.

Det är väl ingen port? Är det bara jag som tycker att kvalitén och standarden på FZ forum har gått neråt otroligt mycket dom senaste månaderna?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Orbek:

Herregud vad bra att man verkligen ser hur konsollportat det är på bilderna, synd man inte såg det till 1an som man spelade 1 timme sen när man försöker ge det en chans till krashar det bara, precis som med "The Club", xbox live och konsollportar och fejkrecensioner blir jag så sur på att jag inte vet vad jag ska slå sönder.

Det är väl ingen port? Är det bara jag som tycker att kvalitén och standarden på FZ forum har gått neråt otroligt mycket dom senaste månaderna?

Måste hålla med kvaliten har sjunkt något fruktansvärt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Det är väl ingen port? Är det bara jag som tycker att kvalitén och standarden på FZ forum har gått neråt otroligt mycket dom senaste månaderna?

Nå, sommarn' för med sig nya kids att besudla vårt ädla forum. Tyvärr. Skulle vara skönt om alla typer av fanbois och flamers höll sig till något eget forum som inte innefattade allmänna utrymmen likt FZ.se


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Orbek:

Herregud vad bra att man verkligen ser hur konsollportat det är på bilderna, synd man inte såg det till 1an som man spelade 1 timme sen när man försöker ge det en chans till krashar det bara, precis som med "The Club", xbox live och konsollportar och fejkrecensioner blir jag så sur på att jag inte vet vad jag ska slå sönder.

Ja ett originalspel för konsoll är ju verkligen "konsollportat" va? Måste vara hemskt att se portningar i saker som inte är det, då kan det inte finnas många spel för dig att spela.

/ LordDaimos

Inaktiv

fint


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Philip:

Gears or War... more like Tears of War

http://img.photobucket.com/albums/v310/awookiee/stuff/picard-...

hahahaha


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Orbek:

Herregud vad bra att man verkligen ser hur konsollportat det är på bilderna, synd man inte såg det till 1an som man spelade 1 timme sen när man försöker ge det en chans till krashar det bara, precis som med "The Club", xbox live och konsollportar och fejkrecensioner blir jag så sur på att jag inte vet vad jag ska slå sönder.

Ja ett originalspel för konsoll är ju verkligen "konsollportat" va? Måste vara hemskt att se portningar i saker som inte är det, då kan det inte finnas många spel för dig att spela.

/ LordDaimos

Ja fårmodlingen är alla konsol spel portade till konsoll eftersom själva utvecklingen görs på en PC


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Det här med färgvalen i spelet, hur skulle det se ut om ett rosa stort "mumintroll" kommer springandes emot dig med ett raketgevär på ryggen? Funkar på nintendo-lir (med raketgeväret utbytt mot ett rött sköldpaddeskal) men inte på 18+ spel

Medlem

Jag längtar!

Medlem

Nudeldesign, en "portning" är inte när det utvecklas på PC för exempelvis Xbox360 utan när det utvecklas för en specifik platform, varpå man sedan fixar så att spelet kan köras på en annan platform. De flesta spel utvecklas ju på PC och jag tror du vet om detta...


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

12
Skriv svar