Too Human daterat och filmat

Robot
Medlem
Too Human daterat och filmat

Coop gillas.

Medlem

Kanske blir nått, bara för ring-spelar dock


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Bazil:

Mediokert...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

... ser bara hellgate london när jag ser filmer från detta spel

Medlem

ser ju inte up-to-date med dagens spel, men jag tror att mycket väl kan bli ett åtminstonde kul spel till slut.

Medlem

Well jag ser ändå fram emot detta, och att det finns Co-op gör inte saken sämre

Medlem

hehe jag tycker inte det ser så jätteimponerande ut, typ som en blandning av RFO och Devil May Cry. var pepp på detta för typ 1.5 år sedan men nu känns det mest Meh...

Medlem
Medlem

Som sagt Meh. Och damn vilken jobbig musik i trailern

Inaktiv

Jag är lite tvärtom ang det här spelet. Jag hade noll förväntningar och hela utvecklingsfarsen har ju inte direkt höjt mina förväntningar. Däremot tyckte jag om den förra in-game demon.

Jag tippar på en 7 i Level

Medlem

Finns för lite Coop i RPGs. Detta måste testas.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Oh, kan nog bli schysst att lira med en polare, i väntan på Diablo 3 ^^

Inaktiv

kan nog bli nått..

Medlem

Detta ser riktigt intressant ut...jag vet att det inte är så mycket likheter mellan detta spelet och Army of Two, men jag blev riktigt tänd på coop-grejen när jag spelade det. Och jag älskar RPG så detta borde falla mig i smaken. Dags att köpa ett eget 360 och inte bara tvinga mina vänner att ställa upp med hårdvara

Medlem

Tycker det ser helt okej ut. Kan nog bli riktigt kul i coop. Mykee, vi lirar när jag kommer hem


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Coop me like , men annars ser det inte så specielt ut men det kan säkert bli något av detta.

Medlem

Jag tror stenhårt på det här spelet även om gränssnittet är lite väl "glättigt" för min smak.


signatur

.slanger

1
Skriv svar