Skate It tillkännagivet

Robot
Medlem
Skate It tillkännagivet

Wii


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Wow! Vilken fantastisk grafik!

Medlem

Trodde först att det skulle vara en uppföljare till Skate till 360 och PS3.. Vart lite besviken!

Medlem

Coolt, blir lätt ett köp!

Medlem
Skrivet av Bazil:

Wow! Vilken fantastisk grafik!

Antar att du menar i trailern... det är inte ingame grafiken.

Titta på screenshotsen istället, ser otroligt dåligt ut.

Medlem

Lär känns lagom dumt att stå och flippa och grinda med en bräda som inte ens lämnar marken. Hade hoppats på att det skulle vara en uppföljare till skate.

Medlem

Nej nej nej nej nej... Att stå o veva med kontrollen för att göra trick är helt åt helvete, bort bort bort. Släpp istället en uppföljare till 360 och PS3

Inaktiv

Nej nu är man bra less på AB Lura Barn & Co. Wii är ju en fantastisk konsol om man sköter speltillverkningen rätt, men allt är fullkomligt blaj som släpps.. spel som räcker max 30 minuter och kostar 600 kr, och vad får man? Grafik som 90-talet totaldänger, ljud i mono eller möjligtvis i halvkass stereo, kontroller som inte utnyttjas till ens 50% och en överfylld tv-skärm av små bakomflötetgulliga figurer som endast i största mån kan uppskattas av en 2:åring för att dessa rör lite på sig och har femtioelva färger.

Själv har jag sålt mitt exemplar, det kan ju inte vara meningen att vi ska matas med denna skit utan att säga ifrån?
Köp en frisbee istället, den kan vara minst lika färgglad och interaktiv.


signatur
Medlem

grafiken som förväntat..

Medlem

Ok, vart fasen var balansbrädan någonstans i videon?
Att stå o vifta som ett ADHD barn är väl kul till vissa spel men inte fan med skateboard!

Skägg.
10 Chambers

De där kontrollerna kommer aldrig att fungera i praktiken. Gör om, gör rätt.


signatur

najs...jag skulle kunna titta på haslam i slo-mo hela förmiddagen...

Släpp tv-soffan och börja åk skateboard på riktigt istället kanske? Ålder är ingen ursäkt. Där jag åker brukar det alltid finnas ett par 30plus-killar som är lika mycket nybörjare som jag.

Medlem

Tror inte heller detta är så bra, men SSX Blur till Wii är bland det roligaste spel jag någonsin spelat. Där handlar det om att vifta med kontrollerna som ett "adhhd-barn" och det funkar perfekt.

Medlem

Hahaha THPS2 med Wii-mote ?!

Medlem

Varför inte visa lite in-game video istället, inte för att jag har något emot att kolla in när Chris Haslam trickar men då är det roligare att se hela killen istället för bara bakhasorna.
Jag fattar inte syftet med att visa kontrollviftandet om man inte ser hur det påverkar karaktären i spelet.
Dessutom kunde de ju promota balansplattan lite istället för att bara visa Wii-moten.


signatur

.slanger

1
Skriv svar