"You can bring her back!"

Medlem
"You can bring her back!"

Var inne och glodde lite i Playstation Store förut, mest för att köpa Crash Commando, som hade 50% rea, men när jag ändå var där så kolla jag runt lite och hittade en ny lite längre trailer för Castlevania: Lords of Shadow och ojnevojne vad sugen jag har blivit på detta lir nu!

Visst, fightsystemet är väl inte det mest unika, men med den grafiken så blir det tillräckligt spektakulärt för att se bortom influenserna, C:LoS tilltalar mig dessutom mer än sina konkurrenter av anledningen story, röstskådisar och de förhoppningsvis många och kluriga pusslen! Senaste Castlevania jag lirade var Symphony of the Night till PS3 och det spelet är riktigt bra, visst, nu har det gått några år sen dess, men det känns som att det är samma, eh, känsla i denna ny del i serien.

Än så länge så är spelhösten 2009 och ja, hela 2010 väldigt jämnt när det gäller feta titlar, kanske är för det bästa, oktober - novembers titlar kommer sluka lagom mycket tid (Brütal, Modern Warfare 2, Dragon Age...).

Men jag klagar inte, gör ni?

Om inte kyrkan vill komma till Gabriel så får banne mig Gabriel klättra till kyrkan.

#blogg


signatur
Medlem
"You can bring her back!"

Jag klagar! Hur ska man ha råd?!

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Jag klagar! Hur ska man ha råd?!

Det är bara att sälja sin själ till högsta erbjudande, inget mer med den saken...


signatur
1
Skriv svar