Inaktiv
problem??

hej jag har en vän som har ett problem med datorn och det är ett väldigt stort problem och nu så undrar jag....
jag ska ju formetera om hans dator men han har inga skivor med drivrutinter till hans dato...

hur gör vi då... finns det ett annat sätt at ladda ner drivrutiner på?

Medlem

Ladda ner dom i förväg och lägg på ett usb-minne eller nåt.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

men om jag inte vet hur jag laddar ner drivrutinerna och var ... så hur ska ja kunna göra det?

Medlem

Drivrviner finns på tillverkarens hemsida


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

nj
Medlem

Kolla upp vad det är för delar i datorn med något program som kan visa all intressant info för datorn (tex SIW), och börja leta på tillverkarnas hemsidor (förvisso så kan det vara bättre att gå direkt till chipsettillverkaren för, oftast, nyaste drivrutiner för moderkort och grafikkort).

Inaktiv

hej behöver hjälp snabbt..... behöver ljdukorts drivrutiner till detta moderkort

MSI PM8M-V

Inaktiv
nj
Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Via chipset så då borde Vias senaste Hyperion-paket från Via Arena fungera. Annars så borde drivrutinerna finnas om du kikar runt lite på sidan du själv länkade till.

Inaktiv

snälla vet inte hur man gör.... kan ingen bara länka sidan med drivrutinerna till mig? plzz..... det är inte till mig utan min vän

Inaktiv

Usch för VIA. Har haft 1 (ett) moderkort med VIA och hade problem med det... Det ger en felprocent på 100 :). Räknar man på det ála populärpress har det en felprocent på typ 2-300 då jag hade mer än ett problem

Edit1: Meningbyggnad.
Edit2: Problemet var med 95% säkerhet beroende på den mänskliga faktorn.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

hehe, jag har också haft problem med via, men det var till en k7 athlon (samtidigt som hjulet uppfanns för dem som inte kommer ihåg) så jag vet inte om det "gills" längre


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar