Pitfall: The Big Adventure tillkännagivet

Robot
Medlem
Pitfall: The Big Adventure tillkännagivet

nostalgi

Medlem

snyggt!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Snyggt?, Kalla Anka!?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Personligen tycker jag att utveckling går i felriktning... kunde vi inte fått ett uncharted utan allt dödande?

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Snyggt?, Kalla Anka!?

En kall anka?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Skägg.
10 Chambers

SNES-spelet var riktigt bra, de tog ordentligt med tid att klara


signatur
Medlem

snes versionen verkar bättre än den här nyutgåvan eller vad man nu ska kalla det


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Vadfaen.. Ser juh extremt barnsligt ut, det är juh Pitfall för bövulen! Dom sabbar hela grejen, helt synd.. :/

Inaktiv

Nu vet jag! Nintendo utgår ifrån att alla kör med en 10"-tv!


signatur
Medlem

Ser precis likadant ut som versionen som släpptes för ett par år sen till PC, PS2 och XBox.
Personligen tyckte jag det var ett kul spel, lite meckig kontroll men annars ett bra plattformslir, sen kunde man låsa upp båda orginalversionerna också.


signatur

.slanger

1
Skriv svar