Medlem
30 tum platt

En kompis till mig har tvingat mig att kolla in Apples 30" skärm och den är otroligt fin.En fråga är ju nu om det finns andra tillverkare som gör 30" skärmar till PC.Jag vet att det skulle funka med Apples men det måste ju finnas alternativ..
Och så himmla billigt var det ju inte,men..ja,ni vet..


signatur

"The tactics?!To kill and destroy!"
-P.Aerts

Inaktiv

Dell gör en som är fin också. Fanns på erbjudande för typ 14000 för ett tag sen


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Jag har hört något om att Apples 30-tums Cinema Display inte kan visa BIOS, eftersom den inte klarar av så låga upplösningar (1024x640 är minsta) som krävs. Möjligt att det beror på vilken BIOS det är, eller att det inte var korrekt, men mer information vore trevligt.

Medlem

Dell säljer ut sina 30" nu för att en ny och bättre är på G om jag inte är helt felinformerad.
Sett en HP också men ingen som helst information om dem.
I need help..:)


signatur

"The tactics?!To kill and destroy!"
-P.Aerts

Medlem

Jag har en 24"TFT Wide, känner mig skelögd så det räckr. varför 30", ser ni inget LR?


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Medlem

Jag har en 21" nu,tycker den börjar kännas liten.


signatur

"The tactics?!To kill and destroy!"
-P.Aerts

Inaktiv

G@stoN: Testa ställa skärmen en liten bit längre bort. Kan du inte flytta skärmen så testa flytta dig själv.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

haha! jag sitter med en 40'' ws och en extra 19'' och jag tror defentivt att jag kommer bli blind i förtid om jag inte skaffar ett större skrivbord eller flyttar på skärmen. Men man vänjer sig utan tvekan.

1
Skriv svar