Nära döden upplevelse pt.2

Inaktiv
Nära döden upplevelse pt.2

Okej. Here it comes.

Igår kväll tar jag och min kära mamma en tripp ner till Lund för vi skulle inhandla kvällens mat. Rösterna hade hamnat på kebab/falafel och vi skulle till ett ställe som ligger nere vid Domkyrkan. Först snubblar jag x antal gånger på dom där jävla kullerstenarna, och sen efter mycket skratt från min mammas håll kommer vi till stället. Kebab House. Ser inte lockande ut, låter inte lockande men, men. Vi beställer falafel och sånt till alla, men till EN beställning så beställde vi blandad sås (mild/stark). Vi fick rätt förutom att min lillebror, som för övrigt är en riktig vekling till skillnad från mig och min pappa när det kommer till starka grejer, fick blandad sås han med.
Då tänker jag, som den otroligt underbara storasyster jag är, att jag kan byta min mat mot hans. Det resulterar i att jag i 45min sitter med en ständigt påfylld vattenkaraff och nästan dör för det är så starkt. Min pappa kommer in efter han käkat färdigt och flåsar (och han har ändå nån jävla ståltunga, kan äta i princip vadsomhelst).
-Starkt? säger jag.
-Det var bland det värsta jag varit med om! svarar han helt illröd i ansiktet och helt snorig.
Jag torkar bort den lilla svetten som finns under mina ögon (jag svettas där när jag äter jävligt starka grejer) och garvar. Efter ett tag kändes det som någonting gått hål på min tunga så jag var tvungen att dubbelkolla i spegeln, då är den helt totalt illröd. Jikes tänker jag men går tillbaka i köket.
Efter en mycket intensiv hejarklack från min mamma, ger jag efter 50min och tolv tuggor upp. Det var nog fan det värsta jag varit med om i matväg!

Det är inte över än! Efter jag suttit och sett död ut i två timmar, freakat över att mitt nagellack som jag måste ha för att inte bita ner mina naglar blivit helt fucked up beger jag mig uppför trappen.
Då snubblar jag, och hamnar med halsen mot kanten på ett trappsteg. Efter att ha tvingat bort tårarna från den här extremt obehagliga upplevelsen känner jag i nacken så något inte knakat fel. Allting var okej.

Så, om du inte förstått varför min blogg heter "Mitt liv som klantarsle", kanske du förstår det nu. För att allt det här (om man bortser från halsgrejen), händer mig dagligen!

P.S
Jag hatar facebook, och jag har inga facebook vänner. Så om du likt jag, inte har något liv IRL, lägg till mig genom att söka på min e-mail. Tack. Eller något.

#blogg

Medlem
Nära döden upplevelse pt.2

Haha, jag är typ klumpig som fan, snubblar hela tiden. Men skadar mig aldrig! Man blir en mästare på falltekniner

Jag har bränt magsäcken två gånger. En gång när jag var liten och hade chili på typ allt. Den andra gången var ganska nyligen då vi skulle käka thaimat och jag köpte deras superstarka special. Oh ma gawd, den var galen.

Inaktiv

Att landa med halsen mot kanten av ett trappsteg är faktiskt lite imponerande.

Inaktiv

Voxbrallan: Jo, det är nästan som man börjar undra alltså.

Kelet: Hahaha! Förlåt men äntligen har jag hittat en jämlike!!
Bränna magsäckan tror jag inte jag har lyckats med än dock..

Medlem

Träna yoga och finn balans i ditt liv


signatur

Rawr

Inaktiv

Crawller: Ja, yoga kanske skulle vara något!

Inaktiv

Var också ett stort klantarlse en gång i tiden. Men som tur är så är det inte lika farligt längre.

Sen har jag inte heller fattat facebook.


signatur

R.I.P Superplay

Inaktiv

Oddy: Underbart. Jag är inte ensam!

Inaktiv

Haha... Har du läst Twilight-böckerna? Du påminner om huvudpersonen, läser just nu tredje boken och för tillfället har hon ena handen i bandage och andra armen i mitella

Inaktiv

Lyxan: Hahahahaha nu när du säger det så! Böckerna är faktiskt väldigt bra, vänta bara tills du läser sista boken, den är helt sjukt bra!:)

Inaktiv

Jag har redan läst dom en gång, läser om dom nu! Började på fjärde boken ikväll. Är mitt i The Wedding-kapitlet

Inaktiv

Åhh, det kapitlet är bra!

1
Skriv svar