EA köper Shawn Fannings Rupture

Robot
Medlem
EA köper Shawn Fannings Rupture

Hade ingen aning om Rapture

Medlem

men vafan nu får väll Ea ta och ge sig? om dom håller på i den här takten kommer dom ju snart ha monopol på spel marknaden och de mina vänner, är min värsta mardröm...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Bioshock staden alltså?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag vill också skapa något och sälja för 20-30 miljoner dollar. Alla verkar göra det, förutom jag

Och i övrigt, buu för EA. Sluta köpa allt era muppätande huliganer. (Var iaf inget företag som gör hela spel..)

Medlem

Har inte heller hört talas om Rupture. Och jag kan inte begripa vad poängen är heller. Finns det verkligen ett så stort intresse för ytterligare en site där man kan se när polarna byter kalsingar på sina WoW gubbar?


signatur
Medlem

Skulle inte EA lugna ner sig med deras inköp?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Bioshock staden alltså?

Det var Rapture, inte Rupture.

/ LordDaimos

Medlem

EA har pengar att spendera, det märks o.O

Medlem
Skrivet av Mahone:

Hade ingen aning om Rapture

Det heter Rupture, inte Rapture.

Inaktiv

Inte konstigt att vi inte hört om Rupture - det är inte ens lanserat publikt ännu utan i stängd beta fortfarande. Kan säkert bli en poppis grej. Lite småskumt att EA satsar pengar i det dock eftersom närvaro på nätet väl inte är deras starkaste kort? Nåja, då vet man i alla fall vad man ger sig in i om man väl bestämmer sig för att skapa konto där.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Hoppas alla överger skiten och joinar ngt som samma kille skapar.:D


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Dags för EA att ringa till TV3 och se om dom har någon plats kvar till nästa säsong av Lyxfällan?

Medlem

Verkade ju inte vara så värst intressant projekt. Känns som det är enklare att bara fråga sin polare vad han har för equipment/hiscore/achievements eller bara kolla i spelet?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Verkade ju inte vara så värst intressant projekt. Känns som det är enklare att bara fråga sin polare vad han har för equipment/hiscore/achievements eller bara kolla i spelet?

fanns liknande sidor till Battlefield spelen, men där körde ea motsatt taktik. försökte dom inte till och med att stänga BF2stats.com eller nån sida för att dom tänkte öppna en egen?

jag tycker att de verkar som om EA lärt sig av sina misstag.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

EA kommer inte ge sig förän dom äger alla spelföretag/skapare...

Inaktiv

Gnäll inte och var nöjd med vad ni har....dagens ungdom...

Inaktiv
Skrivet av Smewii:

EA kommer inte ge sig förän dom äger alla spelföretag/skapare...

Ungefär som Microsoft situationen då.

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av Mahone:

Hade ingen aning om Rapture

Det heter Rupture, inte Rapture.

Ojdå, antar att tröttögat såg fel

1
Skriv svar