Guitar Hero Beatles

Inaktiv
Guitar Hero Beatles

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Fry-oxfDM8I&hl=sv&fs=1&color1=0xcc25..."></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Fry-oxfDM8I&hl=sv&fs=1&color1=0xcc25..." type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Imorron smäller det!

Hittade den här videon på Gametrailers.com. Oskyldigt skämt eller del i en skamlös reklamkampanj av Harmonix/MTV? MTV äger ju som bekant just Gametrailers så det är väl inte konstigt att videon blir featured där. Fast jag tycker nog den är lite småkul. För jag hatar ju Neversoft och jag hatar Guitar Hero. Jag har kommit på mig själv med det och blivit lite rädd. Man ska ju som bekant inte hata men jag kan verkligen inte låta bli när det kommer till Neversoft. Det bara skriker Tony Hawks Underground över Guitar Hero och dess efterföljare. När Activision gick ut med att de skull släppa ett GH och ett COD varje år så satte de ribban direkt. Egentligen hatar jag nog inte spelen så mycket som approachen till dem. För det riskerar torka ut hela konceptet före vi sett dess sanna potential. Just nu sitter jag bara och väntar på att idéetorkan ska tvinga Guitar Hero ur replokalen för att köra bil och bilda familj. Ge mig skäl att sluta hata Guitar Hero!

I andra ändan av internet läser jag dessutom att The Beatles: Rock Band innehåller ett "Realistic Mode" vilket gör att publiken skriker i mer troväridg volym. Så mycket att det knappt går att höra musiken. Det där mina vänner, är bara helt rätt. Som Göran Persson sade, från det fulaste fula till det vackraste vackra. The fanboyism lives on!

#blogg

Inaktiv
Guitar Hero Beatles

Riktigt bra, "17 vocalists".


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Plus att det väll är "Zombie Flesh Eaters" som gjort alla filmsekvenser till RB: Beatles?
Då är det ett givet köp!


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Medlem

Det är som att alla mina fördomar om Neversoft och Activision slagit sig samman och skapat en film.

Heja Rock Band! Ner med Guitar Hero!

1
Skriv svar