Skägginsikt

Skägg.
10 Chambers
Skägginsikt

På väg till andra dejten med en färsking i ODST-styrkorna kommer jag till en tråkig insikt. Jag kommer att få leva med den skäggväxt jag har. Den kommer aldrig att bli tjockare eller fylligare, tätare eller mustigare. Den duger gott till mina senaste års ständiga veckostubb men aldrig till en respektingivande skepparkrans eller medelålderns obligatoriska mustasch. Det enda som kommer att hända är att stråna blir grå, jag har redan ett par stycken och tittar man på min tio år äldre bror är färgändringen redan på god väg. Det är heller inte snygga vita alfahannetinningar utan spridda skurar. Åldersnoja på en tisdag, jo man tackar!

#blogg


signatur
Medlem
Skägginsikt

Du har, som så många andra svenska män drabbats av den sjukdom vi kallar "Kinesväxt", men till skillnad från äldre kinesers långa, slanka och vackra Fu Manchu-muschar så har den fastnat på ja, halvdassiga längden. Trist, vi sitter i samme båt!


signatur
Inaktiv

Jag delar dina skägginsikter. Likväl delar jag din åldersnoja.
Förhoppningen är: Full morfologisk frihet och cryogenics. Eller nått... Näe, who am I kidding? Det är bara skit alltihop.

Skägg.
10 Chambers

Jag röstar för att tisdagar blir den nya ångestdagen!


signatur
Medlem

Skaffa ett redigt lös-skägg.

Medlem

Lösningen på alla dina problem är närmare än du tror:
http://www.youtube.com/watch?v=I5ZuifUBrwo

Lär dig från proffsen

Medlem

Åldersnoja vid 27, så sött!

Antikvitet

Jag vill bara påpeka att jag redan vid 14 års ålder hade en mustigare, tätare och rikare skäggväxt än du någonsin kommer få.

Härmed är det också upplagt för ett skämt om hur mycket hår jag har (eller inte har) på ryggen och hur hårbeklädd min mamma är. Varsågod.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John:

Jag vill bara påpeka att jag redan vid 14 års ålder hade en mustigare, tätare och rikare skäggväxt än du någonsin kommer få.

Härmed är det också upplagt för ett skämt om hur mycket hår jag har (eller inte har) på ryggen och hur hårbeklädd min mamma är. Varsågod.

Det är inte din ryggbehåring, hur maskulin den än må vara, jag vill åt. Och att du blandar in din mamma i vår relation ser jag som lite udda.


signatur
Medlem

klaga inte på klen skäggväxt... en annan får skeppakrans på typ 2 dagar. Drygt som fan att raka hela tiden >.<


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar