Brothers In Arms: Hell's Highway avbildat

Robot
Medlem
Brothers In Arms: Hell's Highway avbildat

Ser bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag var trött på WW1 & 2 spel innan jag såg BiA:HH för första gången.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Älskar WW2 Ser grymt bra ut! Givet köp för länge sen.

Medlem

Tycker det ser snyggt ut fortfarande, men grafik är inte allt. Hoppas det är bra klös i Garanden!

Medlem

Jepp , ser fram emot detta enormt mkt, bring back mer ww2 shooters please!

Medlem

Cod4 äger alla i fortsättningen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av WaltX:

Jag var trött på WW1 & 2 spel innan jag såg BiA:HH för första gången.

WW1? Titel tack

Hur som helst kan jag inte säga att jag är jättetaggad på HH längre då jag inte gillar cover-systemet i tredje person. Förhoppningsvis finns det vanlig peek-funktion också.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Cod4 äger alla i fortsättningen.

Går ju inte jämföra COD4 med BiA-serien.

Inaktiv

Var blev det här spelet av? Dom hade dragit igång hype-maskineriet ganska bra för ungefär ett år sedan. Sen har det varit dödstyst om det i ett halvår.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av mosoloa1:

Cod4 äger alla i fortsättningen.

Går ju inte jämföra COD4 med BiA-serien.

Så jävla sant, precis som folk som jämnför typ COD & BF, alltså BIA är väl mer åt realism även om det har arkad element och COD är inget mer än en reaction shooter en riktigt bra sådan samtidigt en Infantry Shooter, medans Battlefield fokuserar på det stora hela.

Och att cod4 äger alla i fortsättningen pfff?? Tröttnade på det efter 1 månad det var bra , IW leverar alltid kvalitè men jag är skeptisk till Modern Combat gillar det inte bring back WW2.

Medlem
Skrivet av swimteampie:

Var blev det här spelet av? Dom hade dragit igång hype-maskineriet ganska bra för ungefär ett år sedan. Sen har det varit dödstyst om det i ett halvår.

De bestämmde sig för att ta yttligare ett och ett halv år att utveckla spelet, det kommer nu släppas i Augusti 2008.

Medlem

Kan man lira Coop i det här?

Medlem

Är det bara jag som tycker att det blir fulare och fulare för varje gång man ser det?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Är det bara jag som tycker att det blir fulare och fulare för varje gång man ser det?

Ja det är det, men du får väl ta o skaffa glasögon
För de ändrar inte på grafiken för varje gång de visar nya bilder.. Utan det är bara tiden som gör att spelet ser gammalt ut.

Skrivet av Boomer:

Är det bara jag som tycker att det blir fulare och fulare för varje gång man ser det?

Tycker snarare det blir snyggare. Gå till optikern du.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Boomer:

Är det bara jag som tycker att det blir fulare och fulare för varje gång man ser det?

Tycker snarare det blir snyggare. Gå till optikern du.

Har redan gjort syntest. Perfekt syn.

Anyhow, jag hade hoppats på att dom skulle kunna få det att se ut så här.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ser snyggt ut på bilder, men känns lite plastigt och pastell på film. Föregångarna var iaf bra så tror inte detta blir sämmre.

Inaktiv

Tycker att grafiken ser föråldrad ut. kollar man på CoD 4 så är det mycket snyggare

Medlem

Kan det inte bara komma snart

FML
Medlem

Ser ganska snyggt ut på några bilder, jämnfört mot de äldre som jag tyckte liknade Medal of Honor.

Men orka ett till WW-spel alltså.

Kan man inte få lira som en AXIS isåfall för en gång skull?

Medlem

det beror ju oxå på vilken miljö dom tar screensen från..
dessutom så tycker jag man inte kan dömma ett spel från ett par bilder..
Jag tycker det verkar snyggt när man ser trailers med ingame matrial.
Och sen kan ju storyn va så pass bra att man skiter i grafiken..

Medlem

Ubidays då smäller det, info lär väl flöda om detta spel förhoppningsvis och dess MP del lär visas upp.

Coop chansen finns men ha inte för stora förhoppningar själv hoppas jag dem skippat det och gjort ett "ordentligt" vanligt mp denna gång.

Jag tycker det ser jädrigt snyggt ut, orkar inte hålla på att jämnföra med Cod4, det är både mer realistiskt och med en ny uppdaterad Unreal motor så det blir nog bra.

Inaktiv

Vad jag längat till det kommer, kommer nästan bara sitTa och spela det


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av zauii89:

Så jävla sant, precis som folk som jämnför typ COD & BF, alltså BIA är väl mer åt realism även om det har arkad element och COD är inget mer än en reaction shooter en riktigt bra sådan samtidigt en Infantry Shooter, medans Battlefield fokuserar på det stora hela.

Och att cod4 äger alla i fortsättningen pfff?? Tröttnade på det efter 1 månad det var bra , IW leverar alltid kvalitè men jag är skeptisk till Modern Combat gillar det inte bring back WW2.

Det var ju modern combatgrejen som gjorde det till ett bra spel, äntligen så slapp vi se normandy och garander till förmån mot en konflikt vi lika gärna skulle kunna se på nyheterna idag.

Hela spelet var ju som en actionfilm av militärthrillersnitt som fredsmäklaren eller belägringen fast med element av Tom Clancyesque upptrappning, helt enkelt ett av förra årets absolut bästa singleplayerspel, en sådan status och såna försäljningssiffror skulle cod4 i ww2-tappning ALDRIG fått.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av DutyEA:

Vad jag längat till det kommer, kommer nästan bara sitTa och spela det

Jo samma här, fast jag kommer nog spendera mesta tiden till Age of Conan sen när jag inte orkar lvla mer då blire det här.

Inaktiv

Skjuter hellre själv.

1
Skriv svar