FZ Poll: Hur städat är ditt/dina spelrum?

Robot
Medlem
FZ Poll: Hur städat är ditt/dina spelrum?

plockar bort skräpet direkt efter jag har käkat nått lr så vid datorn

URK
Medlem

skräp vad är det? det hinner aldrig bli det minsta skräp någonstans i lägenheten på grund av min fru.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Sitter tills någon säger till.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

vissa dagar kan det vara hur rent och fint som helst, andra dagar kan det vara glas, tallrikar, skräp upptradat på skrivbordet. Sedan om man räknar in att ibland ligger garderoben på golvet också, kan man säga att jag hare rätt stökigt oftast. Bortser dock från den organiserade stökigheten.

ptr
Medlem

hade jag inte haft sambo hade det alltid varit rent hos mig... mene nu är det tyvärr inte så. så här ser det ut hos mig just nu:

[ia=3224 tv-bänken är fin ialla fall] [ia=3222 soffbordet... njaee. såklart bara sambos grejer som ligger framme, inga kläder i garderoben inte. tv-spelskontrollerna ligger fint under bordet.] [ia=3220 datorbordet.. okej då lite skräp är väl mitt, men hade jag inte plockat bort sambos frukost innan jag satte mig där hade det sett ännu värre ut :P]

Testpilot

Mjae , det är ju dammfritt men det beror på att man som äkta tekniknörd såklart har en Roomba som dammsuger.
Men det ligger CD/DVD skivor , kablar och postit lappar överallt som man borde snygga till men inte gör

Medlem

På lördagar brukar det vara fint när det är nystädat.
Mat och sånt åker bort direkt, men det ligger ofta lite block och sådant som man skriver på.
Bio-/Tvspelsrummet är alltid städat och fint.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Inaktiv

Haha, Serge e så jävla gay.. inte för att det e dåligt, menmen

Medlem

Städar inte hela rummet speciellt, plockar ut disk och kanske rensar upp någon gång då och då. Dammar då och då för att mitt rum har en tendens att lurva upp sig extremt!

Allt som allt, städar när det behövs.

Medlem
Skrivet av ptr:

[ia=3220 datorbordet.. okej då lite skräp är väl mitt, men hade jag inte plockat bort sambos frukost innan jag satte mig där hade det sett ännu värre ut :P]

Känns som att alla har den där stolen, inklusive mig själv:)

dmn
Medlem
Skrivet av Dr.Muller:

Känns som att alla har den där stolen, inklusive mig själv:)

Nja, här sitter man på en en betyligt fetare stol från Kinnarps...

Medlem

Håller det hyffsat fint, ibland står det väl nån cola burk och så lite här och där Damsuga och skura golvet gör jag däremot inte speciellt ofta

Medlem

Städar när det behövs.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Dr.Muller:

Känns som att alla har den där stolen, inklusive mig själv:)

Nja, här sitter man på en en betyligt fetare stol från Kinnarps...

Ikea fotölj, djup och go med fotpall ^^


signatur

Save thy self, because nobody else will.

ptr
Medlem
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Dr.Muller:

Känns som att alla har den där stolen, inklusive mig själv:)

Nja, här sitter man på en en betyligt fetare stol från Kinnarps...

Ikea fotölj, djup och go med fotpall ^^

den är ju från krapea (hehe) så är väl inte så konstigt att alla har den den var ju inte särskilt dyr heller!

Medlem

Skräp låter jag sällan ligga framme. Damm är däremot en annan femma. Dammsuger och dammar vid behov. Annars ser det i princip alltid lika fint ut Bortsett från lite kläder i soffan kanske.

http://www.minhembio.com/Mr.%20Bravo

(Yess, har också den där jävla stolen Hatar den! )

Inaktiv

Faen jag kan störa mig på att en tavla hänger lite snett... om jag är hos någon till och med. xD

Så perfektionist... javisst... nästan.

Medlem

Beror på, ibland ser det städat ut, ibland inte, men jag borde städa lite oftare tycker jag, men bor man själv och har inte vänner över så ofta (sticker till dem istället) så finner jag lite motivation till att städa, förens det blir lite väl... väl... xD

Medlem

Städar en gång i veckan... men anser mig inte pedantisk

Medlem

Städar också en gång i veckan, det värsa är under helgerna om man inte planerar att gå ut, då kan det va både cola flaskor, ölburkar och ciggarrett fimpar på bordet *s*.

Medlem

I min lilla student-etta skulle jag bli tokig om jag inte hade det hyfsat städat runt datorn, dammar väl inte så ofta (någon gång i kvartalet) men ser till att det är upplockat praktiskt taget hela tiden och ja; jag har också *den där* stolen;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Städar väl nån gång ibland, en gång i månaden eller så


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Städa, vad är det?

Inaktiv

ett ord: damm!
annars prima


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Städar väl då och då, ibland..

Medlem

Städar när det behövs, annars är allt på sin plats.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Alltid kliniskt rent hos mig.

Medlem

städar när det behövs

Medlem

Har nyligen vårstädat, även städat katterna. Jag och min sambo har varit riktigt effektiva, nu får det gå en vecka. ja svaret blir första alternativet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar