Zboard-tävlingen avgjord

Robot
Medlem
Zboard-tävlingen avgjord

Grattis to da winners!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Grattis. Glömde delta. ^^

Medlem

Grattis


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Grattis alla vinnare

Medlem

Grattis vinnarna, trodde min idé om att kunna slå personen bakom skärmen som drygar sig alternativt skicka en ström på 50 000 volt till den andra personens tangentbord skulle vinna, aja better luck next time


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

gnu
Medlem

Det var på tiden att man äntligen vann något!

Medlem

Gratz till vinnarna!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Grattis... aldrig vinnar man även fast man har rätt på svaren:D

Men jag kan dela med mig av min kommentar:P
"Jag skulle vilja se en funktion så revolutionerande att till och med inkompetenta MMOspelare som jag skulle kunna få en kill"

Medlem

Hade hoppats att mitt korta svar med "En Tab för Jolt Cola" skulle vara ett utmärkt vinnaralternativ.. But nooo

Congrats to the winners!

Medlem

Undrar hur många det var som vill ha nån sorts kaffe-automatik förutom jag. Morrar oxå på att de valde just latte-fjant kaffe-varianten.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

OMG, vinst ftw! :D:D:D
Grattis till de andra vinnarna!


signatur

Korvspad.

Grattis! Bra utval av FZ säger jag, trots att jag inte vann.

Medlem

Analoga tryckkänsliga knappar låter ju bra. Själv brukar jag trycka hårt som sjutton på standard keyboard ändå om bilen inte svänger nog, inte för att det hjälper.

Medlem

Grattis, lucky-cheeses...

Extra förnedrande att inte vinna när mitt förslag fanns med som vinnare.

(analog styrspak)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

aja, får väl fortsätta spela med mitt Logitech Ultra X ett tag till då

Grattis till vinnarna

Medlem

Grattis alla vinnare. Jag är dålig på att komma på vad jag ska skriva på utslags frågorna så jag förväntade mig inget.

Medlem

Vet aldrig om det är en allvarlig utslagsfråga eller om det är något slags skämt.... Antar att detta var det senare ...
Och ja, jag hade gett ett förslag.

Inaktiv

men, mygeltangenter är ju för gamla sega pensionärer.

Numpadsen ftw!

Redaktör
Skrivet av Kongen:

Vet aldrig om det är en allvarlig utslagsfråga eller om det är något slags skämt....

Om vi krävde skämtsamma eller allvarliga svar skulle det stå i frågan...


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Om vi krävde skämtsamma eller allvarliga svar skulle det stå i frågan...

Well, jag uppfattade först nu att det inte var personer från Ideazone som var jury i tävlingen utan erat förlag, så jag ber om ursäkt för min fråga på om de (Ideazone) ville ha seriösa förslag på förbättringar/tillägg eller de bara var ute efter otroligt dåliga skämt, t.ex.

"Strömförande tangenter för att kattkräk och syskon ska hålla sig borta från datorn!"

Tack ändå för svaret, ska kolla det finstilta nästa gång.

Medlem
Skrivet av Kongen:
Skrivet av Tompa:

Om vi krävde skämtsamma eller allvarliga svar skulle det stå i frågan...

Well, jag uppfattade först nu att det inte var personer från Ideazone som var jury i tävlingen utan erat förlag, så jag ber om ursäkt för min fråga på om de (Ideazone) ville ha seriösa förslag på förbättringar/tillägg eller de bara var ute efter otroligt dåliga skämt, t.ex.

"Strömförande tangenter för att kattkräk och syskon ska hålla sig borta från datorn!"

Tack ändå för svaret, ska kolla det finstilta nästa gång.

Såvitt jag minns fanns det inget finstilt...

Blir dock lite lack över att jag trots letande efter rätt svar till frågorna ändå lyckades klicka i fel ruta på vilket land företaget kommer ifrån.... D'oh!

Gratz till vinnarna!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Tävlingen pågick till 2008-05-11 23:59. Vinnarna korades av en jury bestående av personal från Hjemmet Mortensen AB. Juryns beslut kan ej överklagas. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Målsmans tillstånd krävs för deltagare under 18 år.

Det är finstilt, längst ner på sidan av tävlingen, MenacE

1
Skriv svar