MotorStorm 2: Pacific Rift filmat

Robot
Medlem
MotorStorm 2: Pacific Rift filmat

Ser bra ut för att vara Pre-Alpha, men vatteneffekterna var lite tama Men det fixas väl till färdiga spelet.

Medlem

Effekterna var då inte imponeranda.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Är inte alls imponerad


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Ser ju inte precis bättre ut än det första. Väntar fortf på att få se den "imponerande fysiken" som de lovade med ettan.

Medlem

ser skoj ut, men gud vilken irriterande röst snubben hade

Medlem

Blir nog ett köp, gillade ettan. Bra att dom lagt till split-screen nu också

Medlem

Skit grymt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Inte alls snyggt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dom som klagar på att det inte är snyggt, tänk på att detta inte är det färdiga spelet. Det är ju bara 40% pre-alpha...

Inaktiv

ser jävligt bra men framförallt kul ut!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Inte alls snyggt.

Ser super snyggt ut, men som ovan, huvudsaken är att det är kul!

KLART KÖP!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kan bli intressant, men just nu ser det faktiskt ganska tamt ut.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Split screen blir nog årets feature...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

haha 40% myass och det ska komma innan årets slut..

Medlem

Varför klipps trailern av på slutet? allt slutar mitt i en mening "the fe...." sen är det slut lixom :x


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

inte speciellt imponerande, men man får komma ihåg att det är ALPHA och 40% done...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

varför ens släppa en 40% färdig version när det ser bra mycket sämre ut än flatout 2?

Medlem
Skrivet av Urge Overkill:

varför ens släppa en 40% färdig version när det ser bra mycket sämre ut än flatout 2?

Håller med. Varför bygga upp hypen redan?

Medlem
Skrivet av Urge Overkill:

varför ens släppa en 40% färdig version när det ser bra mycket sämre ut än flatout 2?

Kanske för att ge oss en hint om hur själva spelet kommer vara? Allt handlar inte bara om grafik.

Fattar fan inte varför vissa ser en PS3/Xbox 360 som bara grafik, de är faktiskt inte bara Wii som handlar om spelkänsla.

Medlem

de ni ser på trailern är pre-alfa de menas att det är 30-40% klart. så det är mycket kvar att göra.. tror knappast att det kommer bli dålig grafik.. ni såg ju ettan då kommer detta bli dubbelt så bättre! Peas! This Is Living


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Inaktiv

Skippar nog detta

Medlem

Jag hoppade bort från "introt" och rakt in i filmen för att se in-game action direkt. Första jag såg var "interactive water", and... i lol'd...
Bilarna kör i full hastighet ner i vattnet och är täckta halvvägs, men har fortfarande samma hastighet och grepp... fysik ftw

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Ser ju inte precis bättre ut än det första. Väntar fortf på att få se den "imponerande fysiken" som de lovade med ettan.

Yeah, alltså har du kört ettan?
Fysiken utgjorde ju grunden för hela spelet, fysiken var grym och minsta avvikelse i marken kunde få min moppe att tappa fästet, spelet var inte det bästa (no split-screen ) men det var riktigt bra. Men ok, alla som snackar om att grafiken inte är allt, ni har en poäng men varför släpper de då en video för att visa den visuella delen av Motorstorm 2?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Förstår inte varför så många klagar på grafiken, tyckte det såg bra ut för att vara ett konsollspel. De lär ju finslipa lite till också.

Enda stora missen med Motorstorm var att det inte hade splitscreen, och det har de fixat nu. Lär bli ett köp.

Flakmonkey
Skrivet av prox1mately:

Men ok, alla som snackar om att grafiken inte är allt, ni har en poäng men varför släpper de då en video för att visa den visuella delen av Motorstorm 2?

De släppte ju inte iflmen för att visa upp grafiken utan fysiken... hur träd å annat böjer sig olika för olika fordon å så... men men, känns inte som om de borde släppa såna här filmer till allmänheten, drar alltid för stora växlar och fokuserar på fel saker.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av prox1mately:

Men ok, alla som snackar om att grafiken inte är allt, ni har en poäng men varför släpper de då en video för att visa den visuella delen av Motorstorm 2?

De släppte ju inte iflmen för att visa upp grafiken utan fysiken... hur träd å annat böjer sig olika för olika fordon å så... men men, känns inte som om de borde släppa såna här filmer till allmänheten, drar alltid för stora växlar och fokuserar på fel saker.

Precis. Vem har sagt något om grafiken när vi har fysiken?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Herregud vilken besvikelse... vattnet ser ut som något taget ur Big Red Racing och verkar inte påverkas nämnvärt när man brassar igenom det eller när något kommer nerplaskande i det. Fysiken känns märklig då en bil inte kan tränga sig igenom något som inte ser ut att vara tätare än en rododendron-buske.. pinsamt.. det måste vara en två tons lastbil för att knäcka stjälk.

Det känns också verkligen som ett ordentligt misstag att ge sig in i tropikerna då Crysis redan definerat hur detta skall tillämpas i polygonväg... Tacka vet jag DIRT-gänget, dom vet hur en slipsten skall dras...

Medlem

Ser mkt bra ut


signatur

Meep!

Medlem

Ett givet köp för mig! Första spelet var ju grymt roligt, även om det kändes som att mycket fattades men det verkar dom ha fixat i uppföljaren.

12
Skriv svar