LittleBigPlanet-trailer

Robot
Medlem
LittleBigPlanet-trailer

Jävlar va trippy.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Blir nog ett givet köp...Schysst trailermusik...Battles-Atlas lät det som...

Medlem

En av de anledningar till att jag vill ha en PS3'a..
Får se om jag har råd när det släpps

Medlem

Fattar inte riktigt vad det är som verkar så bra med det här?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Fattar inte riktigt vad det är som verkar så bra med det här?

Mjo håller med, vad är det folk ser i det.... imo ser det skit tråkigt ut, men vem vet kanske har tvär fel.

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av Spectral:

Fattar inte riktigt vad det är som verkar så bra med det här?

Mjo håller med, vad är det folk ser i det.... imo ser det skit tråkigt ut, men vem vet kanske har tvär fel.

Ren sandlåda, leka med fysik och annat skit! Är nog därför det är rätt så populärt Samt att figurerna är underbara också! :heart:

Medlem

Aaaaaah! Vill ha! :evil:

Medlem

Enda spelet som jag skulle vilja ha till ps3, verkar riktigt grovt bra.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Detta är så in i helvete snyggt förpackat, hoppas gameplay rockar med.

Inaktiv

Verkar helt jävla fantastiskt kul! *drool*

Medlem

Jag misstänker att LittleBigPlanet är ett spel som kommer får bra kritik och alla kommer tala om det men ingen köper det. Det ser ut att vara riktigt kul, men att sälja ett spel som går ut på att du måste göra allt själv kommer nog inte gå hem hos så många tyvärr.

Inaktiv

Det där såg riktigt kul ut.

Medlem
Skrivet av Vargavinter:

Jag misstänker att LittleBigPlanet är ett spel som kommer får bra kritik och alla kommer tala om det men ingen köper det. Det ser ut att vara riktigt kul, men att sälja ett spel som går ut på att du måste göra allt själv kommer nog inte gå hem hos så många tyvärr.

"Göra allt själv"? klart det kommer finnas mycke från början.. Dessutom finns det MÅÅNGA där ute som köper spel bara för att få skapa saker själv och vara kreativ och få feedback från folk, vilket kommer vara väldigt enkelt och smidigt i det här spelet.

Jag kommer då garanterat köpa det.

Medlem

Verkar grymmare och grymare!


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Vargavinter:

Jag misstänker att LittleBigPlanet är ett spel som kommer får bra kritik och alla kommer tala om det men ingen köper det. Det ser ut att vara riktigt kul, men att sälja ett spel som går ut på att du måste göra allt själv kommer nog inte gå hem hos så många tyvärr.

skulle det inte släppas tidigare på PSN för att dom sedan skulle plocka in dom bästa banorna som användarna hade gjort med till slutgiltiga spelet?

Medlem

LittleBigPlanet släpps när Home släpps.


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem
Skrivet av Eazt:

LittleBigPlanet släpps när Home släpps.

LBP släpps i Oktober.
Home "when its done".


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

ptr
Medlem

Så som jag fattat det finns det väl singelplayer också? med färdiga banor. Lär ju finnas en hel del banor från början. Sen kan man göra egna som man förhoppningsvis kan ladda upp någonstans och andra kan ladda hem? och sen kan man spela igenom original och nedladdade banor antingen multiplayer över internet eller flera stycken på samma konsol?
om det inte är så, så tycker ialla fall jag att det är lite blekt. Ser iallafall riktigt roligt ut och figurerna är så klockrena

Medlem

Ett av årets mest givna köp till ps3 imo.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av ptr:

Så som jag fattat det finns det väl singelplayer också? med färdiga banor. Lär ju finnas en hel del banor från början. Sen kan man göra egna som man förhoppningsvis kan ladda upp någonstans och andra kan ladda hem? och sen kan man spela igenom original och nedladdade banor antingen multiplayer över internet eller flera stycken på samma konsol?
om det inte är så, så tycker ialla fall jag att det är lite blekt. Ser iallafall riktigt roligt ut och figurerna är så klockrena

Jo, precis så ska det vara... om inte mer?

Medlem

Jag har inte riktigt förstått vad det här spelet går ut på...Kan någon förklara?

Flakmonkey
Skrivet av _jozo_:

Jag har inte riktigt förstått vad det här spelet går ut på...Kan någon förklara?

Är nog svårt att förklara egentligen... men grunden är att du tillsammans med tre vänner ska ta dig igenom en bana där ni måste samarbeta... Banorna är fysikbaserade så det kan vara att ni måste hjälpas åt för att putta fram en stor fotboll eller att någon måste dra i ett snöre för att öppna en dörr som de andra kan ta sig igenom för att sen putta in en sten som håller upp dörren. Det bästa är nog att titta på de trailers som finns i filmarkivet här för att se hur det går till ^^

Själva spelandet är dock bara en del av det hela. Det häftigaste är att du själv kan skapa banor på ett enkelt sätt, åtminstone om man ska tro filmerna som släppts. Du kan göra banor av det mest, du kan tex ta en bild som ligger på din PS3a och lägga till den i banan... Bästa sättet att förstå det här är också att se filmer...

Sen kan du då dela med dig av de här banorna å på så vis tar spelet i sig aldrig slut.... Är väl det som är littlebigplanet antar jag ^^

1
Skriv svar