Film: Gameplay från Gears of War 2

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Men! Världens mest färglösa spel?? Bara gråskalor!

Men det ser ju väldigt lovande ut iaf! Givet köp för mej!
Hoppas dom implementerar en riktigt handling den här gången dock, till skillnad mot originalet.

jo men krig utspelar sig i my little pony world liksom!
herregud...grow some balls !


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Gött har själv inte en 360 men lär ju bli att man cooopar igenom set på polarens

Inaktiv

Efterlängtat som Live...

Medlem

Såg najs ut Schysst att man kan skiva korv i spelet dessutom...pluspoäng!

Medlem

Synd att man inte har en 360.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Åres spel no doubt...

Efter GTA 4 då såklart, eller kanske

Klart det ska vara grått, Gears är grått brunt och skitigt men det gör det så jävla bra. Vill se mer av de förstörbara miljöerna dock.

Medlem

Ser ut som att unrealmotorn har blivit rejält putsad, om nu demon rullar på en 360. Ser ut att vara hög och fin framerate.

edit: stavning

Medlem

Nu längtar jag ännu mer

Inaktiv
Skrivet av haiko:

Såg najs ut Schysst att man kan skiva korv i spelet dessutom...pluspoäng!

? syftar du på motorsågen?

Medlem
Skrivet av Boomer:

OH MY GOD! Game of the year?

Om GoW2 kommer ut 2008 har det knappt någon chans emot GTA IV. Men 2009, då fan.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag rös till när de hade motorsågs duell, så grymt badass.

Inaktiv
Skrivet av fiend:

Någon som har länken till "techdemot" som det nämndes om i en post?

http://www.gametrailers.com/player/32197.html

Inaktiv

SeR BADASS UT


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

Det lär lätt bli ett av årets bästa spel. Motorsågs fighterna var fett najs ;P


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Ser ju bigger and better ut, men jag har aldrig tyckt om banor där man sitter på samma ställe hela tiden som på just denna, får hoppas att det är ett enstaka uppdrag.

Kan bli sketkul att använda en motståndare som skydd i multiplayer, får hoppas att ens huvud är fritt bara (så att man kan skjuta ner folk som använder det med longshot). Det nailgun-liknande geväret såg ju inte helt fel ut det heller. Angående motorsågs-duellerna så känns det som om den som hostar kommer att ha världens största drop på en.

De nya uppdateringarna och tilläggen ser ut att motivera ett köp i varje fall, återstår att se om MS har något annat i rockärmen som gör att man får skaffa en 360 igen.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

KoP
Medlem
Skrivet av Gooso:

En sak jag inte gillar med gears of war är att grafiken ska vara så grå. Det ser så tråkigt ut när nästan allting är grått.

Mjaa.. håller inte med.. det hade inte känts lika vemodigt att knalla runt i ruinerna av en förintad stad om allting hade varit färgglatt och gemytligt. :S Dessutom är ju inte allting grått.. ett flertal nyanser av rostbrunt anas oxå.

Medlem

Tror det kommer bli så kul. Är extra nyfiken på hur multiplayern kommer se ut.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Varför den här spelet är världens bästa third person shooter:
Ljudet av dräkten när man springer låter så jävla riktigt.
Kan döda på så mycket blodig sätt att det känns skönt att headstumpa.
Vapnen är inte överdrivet hightech utan precis där det ska ligga jämföra mot andra spel som UT.
Skit rolig multiplayer faktis också en av dem få spelet där det finns fortfarande människor som kör den fortfarande.
Och skit bra story faktis + en fantastiskt coop läge som jag aldrig sett i nån annan spel. FUCK army of two.

Medlem

ser precis ut som originalet...jag är inte ett dugg imponerad. Det jag kan se är skillnad är att allt är mycket klarare och skarpare och mer fiender..men det känns mer som GoW 1.5...

Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Boomer:

OH MY GOD! Game of the year?

Om GoW2 kommer ut 2008 har det knappt någon chans emot GTA IV. Men 2009, då fan.

Jag tror du har helt glömt bort Killzone 2 pojk Av att döma från de läcka videos man sett är det riktigt imponerande.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Tufft. Hoppas MP blir roligt också.


signatur

War never changes.

Medlem

Bad ass!


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av skribb:

Exklusivt på 360, jo, det tror vi på - igen.

Exklusivt ja, släpps bara till 360 (till att börja med) = Exklusivt!

Sålde inte PC versionen av gears of war väldigt dåligt?

Läste i en Mailgamer att det sålt i 1 miljon till pc.
Tycker det är väldigt bra.

Medlem
Skrivet av Pojii:

Varför den här spelet är världens bästa third person shooter:
Ljudet av dräkten när man springer låter så jävla riktigt.
Kan döda på så mycket blodig sätt att det känns skönt att headstumpa.
Vapnen är inte överdrivet hightech utan precis där det ska ligga jämföra mot andra spel som UT.
Skit rolig multiplayer faktis också en av dem få spelet där det finns fortfarande människor som kör den fortfarande.
Och skit bra story faktis + en fantastiskt coop läge som jag aldrig sett i nån annan spel. FUCK army of two.

Var med dig tills du tyckte det var skönt att headstompa... Det är nog bland det äckligaste jag sett... Titta på American History X.

Sedan var jag med dig igen fram till bra story???
WTF? Det fanns ingen story över huvud taget. OM man inte läste allt som fanns på hemsidan typ.
Coop läget var ball.

Inaktiv

Tyckte det såg ut som ettan Börjar kanske få problem med ögonen.. vem vet?

Givet köp oavsett grafik enbart för Co-Open


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Haha.. Med anledning av vad tob1 skrev.. "Ser ut att vara hög och fin framerate." -Tja, det kan man väl hoppas på.. På konsol är man ju dömd att sitta med de inställningar och den hårvara man blir tilldelad, tough luck om det hackar. Sen så kommer inte spelen på 360/ps3 bli nå snyggare med tiden. Hypa inte spelen till konsol grafikmässigt, det blir inte bättre än det är. Och,, fps med handkontroll, går det?


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem
Skrivet av 3.14raten:

Och,, fps med handkontroll, går det?

Såvida man inte har någon form av utvecklingsstörning så funkar det hur bra som helst. Men det är ganska irrelevant eftersom att Gears of War inte är ett FPS.

Medlem

Verkar bli mycket bättre än 1:an som var grymt bra, blir definitivt ett köp!

Medlem
Skrivet av 3.14raten:

Haha.. Med anledning av vad tob1 skrev.. "Ser ut att vara hög och fin framerate." -Tja, det kan man väl hoppas på.. På konsol är man ju dömd att sitta med de inställningar och den hårvara man blir tilldelad, tough luck om det hackar. Sen så kommer inte spelen på 360/ps3 bli nå snyggare med tiden. Hypa inte spelen till konsol grafikmässigt, det blir inte bättre än det är. Och,, fps med handkontroll, går det?

länge sedan jag läste så mycket skit


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Är det värt att fixa första delen till PC? Tyckte att detta såg riktigt najs ut så jag undrar om jag ska greja GOW till min burk.....någon?


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av WaltX:

Det här är sjätte gången ni slarvar med tipstack, från mig iallafall.

Jävla gnäll imo. Rätt onödigt at försöka gynna sig själv sådär.

Håller inte med dig där Klosterkatten. Tycker det i grund och botten handlar om hur FZ vill gynna (eller inte) att deras "community" faktiskt hjälper deras betalda skribenter. Orkar de inte ens skriva "Tack för tipsen alla som skickade in" eller så så sänder det, enligt mig, signalerna att FZ skiter i allt som inte hittas på obskyra forum eller liknande. Personligen har jag slutat att sända in tipstack, och uppmanar folk som gärna vill bidra men inte tycker det är värt mödan utan "betalning" att göra detsamma!

För övrigt är denna video riktigt fräsch. Tycker inte heller att grafiken ser sådär jättemycket bättre ut än i ettan men själva skalan ser ju ut att ha pimpats lite. Förhoppningsvis kan sådana features dämpa tunnelseendet och monotonin som infann sig i ettan efter att man suttit med det ett tag. Mass Effect har ju ett ganska likt upplägg när det gäller actionbitarna men man undrviker monotonin genom "fritt" resande mellan system etc.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Skriv svar