Bioshock blir film

Robot
Medlem
Bioshock blir film

Kan bli intressant


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jag spelade aldrig spelet men har hört om storyn, kan bli riktigt bra

Medlem

Åh nej inte detta spel också..

Medlem

Själv så var jag inte så förtjust i storyn i Bioshock, kanske funkar bättre som film.

Medlem

Det här kan faktiskt bli något, bra story, bra regissör, bra manusförfattare. Can't wait to see Big Daddy on the big screen

Medlem

Låtom oss alla tacka gudarna för att det inte är Uwe Boll som ska regissera den...

Medlem

UWE BOLL FTW!

Inaktiv

ush och fy på bioshock

Medlem
Skrivet av Mahone:

Det här kan faktiskt bli något, bra story, bra regissör, bra manusförfattare. Can't wait to see Big Daddy on the big screen

Kan bli jäkligt intressant ja, även om vissa *host*gregah*host*och*host*corporaln0ll*host* vägrar acceptera det..

Skrivet av kozzak:

Låtom oss alla tacka gudarna för att det inte är Uwe Boll som ska regissera den...

Läs nyheten innan du kommenterar? Brukar vara en bra sak

Medlem

Det här kan verkligen bli bra. Hoppas på en 15 års gräns för filmen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

John Logan var även med i produktionen av Gladiator.

Det här kommer bli underbart. Bioshock är ett av de få spel som kan bli riktigt riktigt bra på vita duken


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av Jokkocze:
Skrivet av Mahone:

Det här kan faktiskt bli något, bra story, bra regissör, bra manusförfattare. Can't wait to see Big Daddy on the big screen

Kan bli jäkligt intressant ja, även om vissa *host*gregah*host*och*host*corporaln0ll*host* vägrar acceptera det..

Skrivet av kozzak:

Låtom oss alla tacka gudarna för att det inte är Uwe Boll som ska regissera den...

Läs nyheten innan du kommenterar? Brukar vara en bra sak

Vad sägs om att du 1.läser nyheten en gång till
2. läser min kommentar en gång till.

Saxar om du skulle ha svårt att se det.

(Redan nu är det känt att Gore Verbinsky, regissören bakom Pirates of the Carribean-filmerna, kommer att regissera. Manusförfattaren John Logan (som bland skrivit Aviator) är ligger i förhandling med filmbolaget om att medverka)

Medlem

Omg detta kan bli en grym skräckfilm


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Wow, ser fram emot den!

Medlem

hmm hoppas de lyckas då..

Inaktiv
Medlem

Kan bli bra då inte Boll gör den.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av kozzak:
Skrivet av Jokkocze:
Skrivet av Mahone:

Det här kan faktiskt bli något, bra story, bra regissör, bra manusförfattare. Can't wait to see Big Daddy on the big screen

Kan bli jäkligt intressant ja, även om vissa *host*gregah*host*och*host*corporaln0ll*host* vägrar acceptera det..

Skrivet av kozzak:

Låtom oss alla tacka gudarna för att det inte är Uwe Boll som ska regissera den...

Läs nyheten innan du kommenterar? Brukar vara en bra sak

Vad sägs om att du 1.läser nyheten en gång till
2. läser min kommentar en gång till.

Saxar om du skulle ha svårt att se det.

(Redan nu är det känt att Gore Verbinsky, regissören bakom Pirates of the Carribean-filmerna, kommer att regissera. Manusförfattaren John Logan (som bland skrivit Aviator) är ligger i förhandling med filmbolaget om att medverka)

Hoppsan, läste visst fel. Tyckte att det stod att du hoppades på att han inte skulle göra den.

Medlem

ååå underbart! kan bli hur bra som helst
älskar Bioshock världen!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

MM så länge inte uwe boll är med då kan den bli bra, fan carribean filmerna är hur bra som helst.

Medlem

Gud, det fick man veta för nästan ett halvår sen.

Kan dom inte göra en film av System Shock istället?


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Där piercade Big Daddy Uwe´s hjärta oO

Detta kan bli jävligt intressant faktiskt


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Bioshock är enligt mig en av det bästa shooter spelen jag har spelat.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Bioshock var överhypat, hatar små korridorspel.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Yay! Inte Uwe!

Medlem

Får hålla ett ögapåt

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Bioshock var överhypat, hatar små korridorspel.

Grejen med Bioshock var just handlingen och atmosfären (art deco när den är som bäst!). Ett litet "djupare" FPS så att säga


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av erge:

UWE BOLL FTW!

Hoppas du var sarkastisk där.

Medlem

lol omg kan bli asnice om dem anstränger sig

123
Skriv svar