Bioshock blir film

Inaktiv

Någon som joinar bio?


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av karbon:

förbered er för ännu en värdelös spel film

Vad snackar du om? Tycker du Hitman var dålig?

Jag tror detta kommer bli, succé.

Jaaa....

Medlem

Hitman var faktiskt bra underhållning tyckte jag.

angående Bioshock, jag har fortfarande inte orkat komma mig för att spela spelet. Tror faktiskt jag väntar ännu längre och ser filmen först. Jag är precis som någon sade hyfsat less på korridorspel, och kanske filmen blir bättre av att veta så lite som möjligt.

Medlem

Ville verkligen gilla hitman, men tyckte tyvärr inte om den för fem öre...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

hmmmmmmmm....... spel som blir film och vise versa blir sällan bra men den här har ju faktiskt en riktig story tillskillnad från andra som ej ska nämnas så det är bara att vänta och se.

Inaktiv

Bara vänta och se om det blir någoT bra


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

Den här kommer säkert rocka :)!

Finns ju bra spelfilmer... personligen så gillar jag Silent Hill och måste säga att om man har glimten i ögat så är Resident Evil filmerna ok underhållning :>

Inaktiv

Kommenterar inte så ofta (läs: aldrig), men när ett klipp ur en av de bästa sitcomsen ever visas måste jag bara kanalisera min glädje på något sätt..

LEGEN ................................................. DARY

KoP
Medlem

Låt Uwe Boll regissera!!!!!!! FTW!!!!!!!!!!!

Skrivet av Zelaxe:

Bioshock var överhypat, hatar små korridorspel.

Men det fanns ju stora korridorer oxå.

Medlem

Coolt, det kanske kan bli bra. Jag vet att många spelfilmer brukar bli ganska dåliga, men det bestämmer den som gör filmen, jag kan lova att det finns och att det går att göra bra filmer av spel.

Själv gillade jag Hitman filmen, i början tänkte jag "Men den där snubben kan inte spela Mr.47, han ser inte ett dugg ut som honom" Men sen tyckte jag den blev bättre hela tiden, det är ju ingen 10/10 film, men helt klart sevärd och underhållande.

Har dock inte klarat Bioshock, fast jag har läst massvis av recensioner och liknande som påstår att spelet är lysande.
Så långt som jag har kommit i spelet så tror jag att med rätt man vid ratten så kan det bli något bra av det här.

En sak till, den där online namninsamlingen för att få bort "Uwe Boll" är rejält jävla fjantig, gillar ni inte hans verk så kolla inte. Han har ju knappast gjort någon illa, och han har inte förstört nåt spel som han gjort film på heller, spelet finns ju kvar i sin usprungliga form, eller hur?

Tack för mig, peace.

Medlem

Så länge Uwe Boll håller sig långt borta kan det nog bli bra.

Tyckte Verbinski gjorde ett rätt bra jobb med alla Pirates-filmerna men det är ju bara min åsikt.


signatur

.slanger

123
Skriv svar