Burnout Paradise kommer till pc

Robot
Medlem
Burnout Paradise kommer till pc

Svinkul!
synd att jag precis köpt det till konsolen

Inaktiv

Demot var ju skojj på 360, Se om man köper PC eller 360, men lutar nog åt de sistnämnda.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Grymt!
Hoppas på cross-plattforms multiplayer!

Medlem

Burnout är ju en spelserie som genom sin extremt arcadiga stil borde fungera väl på PC trots tangentbord osv

Avstängd

inget höjdar-spel imo...

Medlem

Burnout spelen är ju underbara förutom de sista som kom på gammla x-boxen (inte någon favorit dock) så detta kan bli hur bra som helst..

Burnout spelen (frågan är vilket) tar lätt en position bland top 3 "Bilspel" iaf för mig

Låter underbart och jag väntar ivrigt


signatur
Medlem

fan vad nice!
har visserligen 360 versionen men ändå=)


signatur

<3

Medlem

Nice!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Den nyheten kom från ingenstans, väldigt oväntat. Inte mindre intressant för det dock.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Kul för alla PC-fanboys, själv föredrar jag det på konsoll, med garanterade 60fps (mycket viktigt i ett så pass snabbt spel som BOP)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Äntligen har väntat så EFTER DET


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av Zymac:

Kul för alla PC-fanboys, själv föredrar jag det på konsoll, med garanterade 60fps (mycket viktigt i ett så pass snabbt spel som BOP)

bara för att man vill ha det på sin dator så behöver man inte vara en fanboy.
fast man kan ju faktiskt ha mer än 60 stabila fps på en dator ijämfört med konsoll.


signatur

<3

Medlem

HELVETE NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inaktiv

Demot till boxen var grymt underhållande, ska nog ta mig en titt på detta när det kommer

Medlem
Skrivet av Hannu87:

HELVETE NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!

^^


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Skrämmer allt piratkopierande bort dem från konsoler och tillbaka till PC?

Medlem

Härligt. Var riktig avundsjuk på alla konsollisar

Medlem

Trevligt att spel går den här vägen

Medlem
Skrivet av Andune:

Skrämmer allt piratkopierande bort dem från konsoler och tillbaka till PC?

Tror inte det, nu har ju folk köpt spelet till konsoll, så då kan man släppa det till alla PC-pirater.

Bilspel, sportspel och fightingspel ska köras på konsoll imo.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

JAAAAAAAAAAA! JAAAAAA! JAAA! in your face! ps3 och 360 lirare!

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Andune:

Skrämmer allt piratkopierande bort dem från konsoler och tillbaka till PC?

Tror inte det, nu har ju folk köpt spelet till konsoll, så då kan man släppa det till alla PC-pirater.

Bilspel, sportspel och fightingspel ska köras på konsoll imo.

Fighting och viss sport håller jag med om med bilspel? Never! Tycker att det är roligare att spela bilspel på PCn (och då dessutom med piltangenterna).

Medlem
Skrivet av dzon:

JAAAAAAAAAAA! JAAAAAA! JAAA! in your face! ps3 och 360 lirare!

:baby: Moget. Särskilt med tanke på att spelet finns tillgängligt för Xbox 360- och PS3-ägare sedan länge.

Medlem
Skrivet av dzon:

JAAAAAAAAAAA! JAAAAAA! JAAA! in your face! ps3 och 360 lirare!

Om man är både PC & PS3 lirare då?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av warh0g:
Skrivet av dzon:

JAAAAAAAAAAA! JAAAAAA! JAAA! in your face! ps3 och 360 lirare!

Om man är både PC & PS3 lirare då?

ja då blev det bara halva facet fattar du väl

Medlem

YAYYAYAYA.. Bästa bilspelet kommer till PC nu=)

Medlem
Skrivet av Grimmy-:

Burnout är ju en spelserie som genom sin extremt arcadiga stil borde fungera väl på PC trots tangentbord osv

Varför tror alla att man inte har tillbehör till datorn???

Innan hade jag 3 joysticks och två gamepads till datorn. Nu har bror tagit över joysticksen och jag
har skaffat mig en 360 gamepad till PC:n,
Fungerar ju utmärkt att köra alla "konsol" portar med den.

Saknar en joystick när jag ska spela Tie-Fighter och X-Wing:Alliance dock...

Medlem

Jag föredrar PCn i de flesta lägen... Övertygad att Burnout Paradise till PCn till och med kommer se mycket bättre ut än på konsol versionerna. Det är ju rätt mycket aliasing etc., iaf på 360 versionen (har inte kollat så mycket på PS3n).

Hur som så är det endå inget spel jag hade velat spela på PCn. På något sätt är det ett av de spelen jag vill sitta och slappa i soffan när man spelar. Gäller inte alla bilspel, men just Burnout är så för mig iaf. Samma sak med fighting spel, dom upplevs bäst på konsol helt enkelt.

Min gissning hur det kommer gå för denna PC release: Dom släpper det... ingen, eller väldigt få, köper det... dom skyller på piratkopiering och lägger ner hela PC projektet.

Medlem
Medlem

GOTT SOM FAN! suttit och nötit burnout 3 ett tag nu....:P

12
Skriv svar