Bourne Conspiracy-demo släppt

Robot
Medlem
Bourne Conspiracy-demo släppt

Nästa vecka?, kanske är nått.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

PSN kom före?

Coolt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Då är det bara att vänta

Medlem

Den har vart ute på Live Marketplace USA i över en vecka nu, så det borde gå o tanka den med ett amerikanskt (silver)konto..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det är tyvärr årets besvikelse för min del, jag hade verkligen sett fram emot det här, och så blir det ett jäkla stress tps med quick time events.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Medlem

Jo spel på filmer samt serier brukar suga ganska hårt

Medlem

Fan de va balla moves asså men helt sjuk va svårt de va ^^ haha ja tryckte så ja fick ont i handen haha, coolt spel ska lätt inhandlas när skattekulorna kommer

Medlem

Likt Yahtzee ogillar jag skarpt sånna där quicktime events

Medlem
Medlem

Verkar relativt B...

Medlem

Om man ser till "film till spel" titlar så är detta ett av de mest välgjorda. Därmed är det inte sagt att det är ett bra spel. Jag tyckte det var ok, men på tok för mycket quick time events och väldigt linjärt. Får bli att köpa när priset går ned.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

tyckte det va rätt fräckt...biljakterna va lite b men dom har försökt gå mer efter looken av filmerna än känslan, tycks det.

får man en snyting av jason bourne ska det kännas och låta...
fajterna känndes lite sega om man ska jämföra med filmerna

tyckte demot va helt ok men det är nog inget jag köper för fullpris iafa. bra att man fick testa på dom flesta momenten i spelet.

Medlem

Är det bara jag eller känns grafiken lite utdaterad? Har iofs inte kört demon ännu men i filmerna tycker jag det ser rent bedrövligt ut bitvis.


signatur
Inaktiv

Matt damon är för gay men annars kanske jag hadda laddat ner demot.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Matt damon är för gay men annars kanske jag hadda laddat ner demot.

VA!! Matt Damon är ju kung ju. Under den humoristiska snälla ytan ligger ett hårt djävla monster som bara väntar på att få dra sig ur och äta upp hela djävla världen.

OnT: Så tror jag att jag håller mig borta från detta demo. Filmerna är riktigt bra men som spel... njae.

1
Skriv svar