Killzone 2-trailer

Robot
Medlem
Killzone 2-trailer

Hah och jävlarna som trodde att den animerade trailern var ingame... ser jävligt stelt, linjärt och allmänt fattigt ut.

Medlem

Dom där 30 sekunderna i början kunde dom använt till något bättre.. Som att visa mer gameplay.. kass trailer.

Medlem

Jag tycker det var en riktigt nice trailer. Grafiken är på otroligt snyggt. De har lyckats komma VÄLDIGT nära CGI trailern måste jag säga.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Såg väldigt lik först Killzone när det gäller färg och omgivningar.
Hoppas bara att det inte är som första för linjärt. Lär väl inte finnas med hopp knappen heller antar jag. Gör det ju enklare då att designa bana.

Men men längtar andå tills det kommer

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag tycker det var en riktigt nice trailer. Grafiken är på otroligt snyggt. De har lyckats komma VÄLDIGT nära CGI trailern måste jag säga.

Jo men detta är även det en trailer.

Kalla mig paranoid, men den går jag inte på igen.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Dom där 30 sekunderna i början kunde dom använt till något bättre.. Som att visa mer gameplay.. kass trailer.

Verkligen, vad poänglös den kändes nu

Medlem

vad var ingame och vad var inte?

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag tycker det var en riktigt nice trailer. Grafiken är på otroligt snyggt. De har lyckats komma VÄLDIGT nära CGI trailern måste jag säga.

Håller med. Visst är det skillnader ändå, men jag är väldigt imponerad!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av redmac:

Jag tycker det var en riktigt nice trailer. Grafiken är på otroligt snyggt. De har lyckats komma VÄLDIGT nära CGI trailern måste jag säga.

Jo men detta är även det en trailer.

Kalla mig paranoid, men den går jag inte på igen.

det är ingen CGI så du vet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Världens stelaste animationer någonsin?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Var inte grått förra årets färg/nyans? Gief happy raindbow colors!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Det ser okej ut. Första spelet såg också kul ut innan man själv fick spela det, men var väldigt buggit, fult, stelt och gick stundtals knappt att spela pga usel bildhastigthet. Gissar att Killzone 2 blir en upprepning av ettan.


signatur

<3

Medlem

vet inte om man ska skratta eller gråta åt alla idiotiska kommentarer.. nog för att det var en hel del dö tid innan man fick se nåt, men räkna inte med att ni skulle få se mer för det, spelet släpps inte förrän nästa år och jag tror inte nåt företag skulle gå ut och visa helt så mycket på nånting som inte kommer se ut eller ens likna det när det väl kommer.

inga stela animation jag reagera på och jag har ändå jobbat med karaktärs animation på en kort film för ett par år sen och även idag håller på med en del sånt nu senast lätt på en music video.

gillar hela iden med sammarbetet mellan soldaterna som hjälper varann upp. grafiken kan jag inte klaga på, förväntar mig inte nåt utav ett spel att ha det. får väl hoppas att allt annat når upp till samma nivå.

men seriöst. allt whine på ingenting. det är typisk småbarn på internet som vill få uppmärksamhet.

Medlem

Allt whine kommer från dom som inte har en PS3 och inte kommer kunna spela de här gryma liret.

Medlem

Vackert.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Fan alltså måste hem å se denna trailer nu när man läser era kommentarer. Min arbetsdata är fett begränsad

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Allt whine kommer från dom som inte har en PS3 och inte kommer kunna spela de här gryma liret.

Hur får man din enorma kunskap om allt?

Medlem

Skulle mer än gärna vilja ha Killzone 2 men denna trailer gav faktiskt inte så mkt.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Allt whine kommer från dom som inte har en PS3 och inte kommer kunna spela de här gryma liret.

För att ha en skön serie som avatar är du inte speciellt smart.

Flakmonkey

http://www.gamersyde.com/news_6447_en.html

Ladda ner den högupplösta gameplay-filmen här ifrån om ni vill se hur det verkligen ser ut vilket inte skiljer sig alls från den här trailern faktiskt... Det är visserligen en shakycam-film men ovanligt bra för att vara en sådan.

Inaktiv

Det här spelet riskerar verkligen att krossas under tyngden på sin egna hype.

Skillnaden mellan ett spel som MGS4 och Killzone 2 är ju att MGS som franchise har en helt annan fanbase att luta sig tillbaka mot, folk vet redan om att det handlar om ren kvalitet och alla tekniska framsteg är bara en bonus. Medan Killzone lever just nu endast på hypen kring en CGI trailer dom aldrig skulle ha släppt från första början.

Killzone blir inte Sonys räddning det här året.

fint att 70% är text....


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

för att vara en trailer så var den /yawn

Medlem

Tyckte de kunde gjort en längre trailer som "kompensation" för förseningen

ptr
Medlem
Skrivet av Kapsylen:

Killzone blir inte Sonys räddning det här året.

har du alldeles rätt i! för det kommre ju nästa år
men lär inte bli någon räddning då heller. Final fantasy och MGS däremot.. mm mm mm:heart:

Medlem

jag förstår inte varför ni gnäller. Antingen är ni avundsjuka på att ps3 kan prestera som den gör. Verkar som att vissa här är (MS fanboys) vänta till februari nästa år då kan ni kommentera om det är skit eller inte när ni har spelat det. Man ska inte smutskasta ett spel man inte ens har provat eller ens som är färdigt.

Inaktiv
Skrivet av TruB:

vet inte om man ska skratta eller gråta åt alla idiotiska kommentarer.. nog för att det var en hel del dö tid innan man fick se nåt, men räkna inte med att ni skulle få se mer för det, spelet släpps inte förrän nästa år och jag tror inte nåt företag skulle gå ut och visa helt så mycket på nånting som inte kommer se ut eller ens likna det när det väl kommer.

inga stela animation jag reagera på och jag har ändå jobbat med karaktärs animation på en kort film för ett par år sen och även idag håller på med en del sånt nu senast lätt på en music video.

gillar hela iden med sammarbetet mellan soldaterna som hjälper varann upp. grafiken kan jag inte klaga på, förväntar mig inte nåt utav ett spel att ha det. får väl hoppas att allt annat når upp till samma nivå.

men seriöst. allt whine på ingenting. det är typisk småbarn på internet som vill få uppmärksamhet.

Jag vill gärna se denna "music video" och "kort film" som det talas så mycket om. Älskar när "vuxna" människor glänser med sin skrivkunskap och kastar in "bevis" på att dom har en elitistisk bakgrund, vilket då ska göra att deras åsikter väger tyngre.

Inaktiv
Skrivet av Kapsylen:

Skillnaden mellan ett spel som MGS4 och Killzone 2 är ju att MGS som franchise har en helt annan fanbase att luta sig tillbaka mot, folk vet redan om att det handlar om ren kvalitet och alla tekniska framsteg är bara en bonus.

Vad snackar du om? Vilken fanbase hade GoW att luta sig tillbaka på, bara som exempel? Det där argumentet håller inte. Blir spelet bra och marknadsförs rätt, så kan det mycket väl bli en stortitel.

Jag tycker det ser mycket lovande ut, med en hel del nya inslag, klassiskt krigstema. Men det är väldigt många här inne som verkligen vet allt om allt, speciellt när det kommer till hur saker kommer bli i framtiden, något som de inte har den minsta aning om.


signatur

Terapi? Nä, Quake.

Medlem

känns som om att dom har skrytit om denna titel nu i tre år, det händer ju inget, bara skjuts upp mer och mer, samma sak gäller för haze, haze hade sett snyggare ut om dom släppt ett tag sen, nu ser trailarna väldigt mediokra med gammal grafik.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

12
Skriv svar