Info: Första DLC till Fat Princess

Medlem
Info: Första DLC till Fat Princess

Fat Princess blev en stor succé både bland kritiker och spelare på PSN. Spelet har konstant hållit sig på top 10 mest köpta PSN spelen. Nu har det första DLC till Fat Princess annonserats med det fyndiga namnet "new pork".

Citat: "New Pork offers an exciting array of strategies to slice and dice your way to victory. Use multiple sewer shortcuts to sneak up behind your enemies, blow up barricades to open up new routes of assault and defend your princess from the rooftops."

Källa: http://titanstudios.com/blog/

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Info: Första DLC till Fat Princess

Jaaaa!! Fat Princess är nog sommarens roligaste spel i nedladdningsbart format! (Och då är bf 194''3-banor'' inräknat)


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

Alltså, jag gillade Fat Princess, men jag tröttnade efter 2 - 3 matcher Kanske hamnade på fel servrar men antingen var det rape, rape, rape eller stagnerande fram-och-tillbaka rundor =/

Föredrar 1943!


signatur
Medlem

Jag vill ha till 360 :/

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Jag vill ha till 360 :/

Skaffa en PS3 slim och upptäck en helt ny värld av fantastisk underhållning. Samt funktionalitet som ingen konsol kan matcha.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar