Race Driver: GRID-demo ute

Robot
Medlem
Race Driver: GRID-demo ute

Jaha till alla plattformar?, That's Nice!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Pc då? Blev jätteglad men inget pc demo?

Medlem

najs här ska det tankas till 360:n

Avstängd

Ska snart ladda ner den, hoppas att det är bra så man köper det sen.

Medlem

Enligt fz's nyhet tidigare i veckan så:

"Codemasters fartfest Race Driver: GRID ska, om schemat håller, riva loss från startplattan i slutet av juli. Men redan i veckan kommer du kunna provköra spelet i demoform. Spelets webbsajt upplyser om att testversionen släpps till pc, 360 och PS3 och att den innehåller tre tävlingsevenemang."

Alltså bööör demot dyka upp till pc också. Hoppas jag iaf, för jag har varken xbox360 eller ps3

Edit: det står också på hemsidan "PC Demo coming soon" så det är bara att vänta lite

Inaktiv

Nu har Race Driver: Grid kommit upp på Playstation network också

Medlem

Grid forumet för dem som vill hålla sig uppdaterad angående demot.

http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?f=908

PC System requirements

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=27834...

RFT från Codemasters skriver agående förseningen gällande PC demot:

I"t's nothing to do with exclusives. We've had some demo-specific bugs crop up, at the very last minute, and we can't release the demo with those bugs still unresolved. It wouldn't be good for codemasters, and neither would it be good for the PC fans of GRID.

I'm sorry you'll have to wait a little bit longer, but it'll be worth it."

EDIT3: Gamershell.com har lagt upp 3st Demo screenshots.

http://www.gamershell.com/screenpop.php?id=301990

http://www.gamershell.com/screenpop.php?id=301988

http://www.gamershell.com/screenpop.php?id=301986

EDIT4: Uncle Chewy (GRID - Exec Producer) skrev angående vad som håller PC demot från att slppas. Skriver också att vi kommer förhoppningsvis att se PC demot imorrn.

"We found a problem with keyboard input stalling single threaded PCs due to a lack of time allowed for the keyboard update to run. A by product of our recent preformance tuning I'm afraid. We could not realease a demo with this problem in it, but it's now been fixed and the demo is being prepped as I speak. Just waiting for the final nod from QA, which I suspect will come early tomorrow morning GMT."

Medlem

Läckert

Skrivet av Improved:

EDIT4: Uncle Chewy (GRID - Exec Producer) skrev angående vad som håller PC demot från att slppas. Skriver också att vi kommer förhoppningsvis att se PC demot imorrn.

"We found a problem with keyboard input stalling single threaded PCs due to a lack of time allowed for the keyboard update to run. A by product of our recent preformance tuning I'm afraid. We could not realease a demo with this problem in it, but it's now been fixed and the demo is being prepped as I speak. Just waiting for the final nod from QA, which I suspect will come early tomorrow morning GMT."

Better late than never.

Humm.. undrar om man kan få demot attrulla trots att man inte når upp till minimum. req. Blir till att testa imorrn.

Medlem

Nice nice nice!!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Riktigt tråkigt att tävlingen som hålls inte gäller för sverige... :\ Hade varit riktigt coolt att gå in för det annars!

Medlem

Jahopp jevla svikers dem är då, väntat på PC demot denna vecka doe och inte lär det komma imrn heller om de ska behöva coda om och göra en ny build.

Tydligen ligger problemet inte direkt i gameplay lr motorn utan att de är för lätt att hacka "highscoren", med lite tur så kanske imrn annars nästa vecka helt klart.

Inaktiv

Fattar inte hur man ser utifrån LB funkar juh inte

Medlem

omg, Mitt radeon x800gto håller inte längre..

Medlem

Tyckte inte om det alls... samma dåliga (i mitt tycke) arkadkänsla som i de tidigare Toca Racedriver spelen. Hade iofs in väntat mig någonting annat :\


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Demot var riktigt härligt, det blir att skaffa detta.

Medlem

Kändes precis som DiRT, alltså skit bra. Men alldeles för likt...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Amen... När kommer demo't till PC då? Jag har inte köpt live till mitt Xbox 360 som jag har lånat :/

Medlem

är de tlika snyggt som i trailern?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Får vänta på PCdemot

Medlem

Lite väl slirigt...

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Amen... När kommer demo't till PC då? Jag har inte köpt live till mitt Xbox 360 som jag har lånat :/

Du kan tanka demos med gratis silverkonto, du behöver inte ha guld (vilket är det som kostar).

Medlem

...Oftast en vecka senare dock..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

apsvårt att vinna drifttävlningen enligt mig!

Medlem

GTAIV har skönare "bil" känsla än detta.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Amen... När kommer demo't till PC då? Jag har inte köpt live till mitt Xbox 360 som jag har lånat :/

Du behöver inte guld.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Riktigt nice, fan jag va 20 hundradelar från att slå världsrekordet

Medlem

PC demot nu tack!

Medlem
Skrivet av Light:

GTAIV har skönare "bil" känsla än detta.

för att arkad>realism.
bör dock inte jämnföras då båda har sin charm.

Inaktiv

Fan vad kul detta ska tankas ner när jag kommer hem

12
Skriv svar