Race Driver: GRID-demo ute

Medlem

Glott på lite YouTube filmer, verkar bra mycket bättre än Pro Street iaf så det borde kunna underhålla en ett bra tag.

Driftingen verkar helt okej, antar dem inte kan köra 100% realism där då det inte hade varit många som klarat av det anyway, såvida de inte övar och åter övar samt skaffar en ordentlig ratt att spela med, tror dock de flesta hade gett upp ganska snabbt och gått vidare med nåt annat spel.

Gillade Dirt så jag lär väl gilla detta också aven om det är helt olika körstilar.

Hoppas dock på nån realism setting för dem som vill ha det.

Medlem

Väldigt snyggt spel

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Glott på lite YouTube filmer, verkar bra mycket bättre än Pro Street iaf så det borde kunna underhålla en ett bra tag.

Driftingen verkar helt okej, antar dem inte kan köra 100% realism där då det inte hade varit många som klarat av det anyway, såvida de inte övar och åter övar samt skaffar en ordentlig ratt att spela med, tror dock de flesta hade gett upp ganska snabbt och gått vidare med nåt annat spel.

Gillade Dirt så jag lär väl gilla detta också aven om det är helt olika körstilar.

Hoppas dock på nån realism setting för dem som vill ha det.

Man måste ändå tänka på att det är Arcade och Realism det är fortfarande långt ifrån Pure arcade och riktigt skojj att vi har nu rediga skademodeller osv, men som sagt långt ifrån ett rFactor men jag tror detta passar perfa till de flesta.

Tyvärr väldigt consolifierad serie av Codemasters, de är löjligt hur jobbiga menyerna med storlek "58" på texten måste bläddras igenom och de ända val man har e typ Quick Match... dohh typiskt consol lidande.

Medlem

Lite väl slirigt?, håller med!

Tror att RACE 07 är spelet för en riktig bil kännare.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

är det nå splitscreen i demot, eller bara single player?


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Inaktiv

nepp, blir inget köp här inte. dom verkar inte fixat ett ordentligt stöd för min ratt i detta spel (vilket gran turismo HD faktiskt hade), vilket gör att jag inte ser någon som helst anledning att välja detta spel... man kan inte köra ett sånt här bilspel med kontroll om man kört med en bra ratt....... (ratten funkade, men bilen drog starkt åt höger när man försökte köra rakt fram.....)

Medlem
Skrivet av DJ_danne:

nepp, blir inget köp här inte. dom verkar inte fixat ett ordentligt stöd för min ratt i detta spel (vilket gran turismo HD faktiskt hade), vilket gör att jag inte ser någon som helst anledning att välja detta spel... man kan inte köra ett sånt här bilspel med kontroll om man kört med en bra ratt....... (ratten funkade, men bilen drog starkt åt höger när man försökte köra rakt fram.....)

Provat att posta på deras forum eller sökt?

Inaktiv

Blir spela när man kommer hem från Cs tränigeN


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av edgren:

Amen... När kommer demo't till PC då? Jag har inte köpt live till mitt Xbox 360 som jag har lånat :/

Du behöver inte guld.

Det verkar som att man behöver guld för att kunna tanka ner just det här demot.
Troligtvis pågrund av att det har multiplayer funktioner.
Kommer troligtvis ett demo för silverabonenter inom nån dag.

Medlem

Från Terms & Conditions punkt 7.

"This competition is open to residents of the United Kingdom, France, Germany, Spain, Italy, Portugal, Poland, Austria, Switzerland, the Netherlands, Belgium and Luxembourg only."

Medlem
Skrivet av mmed:
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av edgren:

Amen... När kommer demo't till PC då? Jag har inte köpt live till mitt Xbox 360 som jag har lånat :/

Du behöver inte guld.

Det verkar som att man behöver guld för att kunna tanka ner just det här demot.
Troligtvis pågrund av att det har multiplayer funktioner.
Kommer troligtvis ett demo för silverabonenter inom nån dag.

Blev ruskigt irriterad när man inte kan tanka ner ett demo med silver. är en röd skylt med ett vitt frågetecken i.

Hatar ms i vissa lägen.

Medlem

Den här punkten är ju sjukt gay och på tävlingens framsida skyltar dom med att om man bor i EU får man vara med.

7. This competition is open to residents of the United Kingdom, France, Germany, Spain, Italy, Portugal, Poland, Austria, Switzerland, the Netherlands, Belgium and Luxembourg only. No admission fee or purchase is necessary to participate. In the event that an entrant posts multiple entries on the competition leaderboard, only the highest entry will be valid. Entrants must be aged 18 years or over.

Medlem

Ack, ack och suck... Spelar ingen roll hur bra spelet är, med den FPS:en finns det inte en chans att jag köper det. Jämför Gran turismos härliga flyt med det här skiten... Blir trött i ögonen direkt och det är jättesvårt att se kommande kurvor och få nån känsla.

Synd, jag hade sett fram mot spelet, en stor besvikelse.

Men egentligen borde jag inte bli förvånad då Colin DIRT hade samma problem.

Medlem

tycker Codemasters bilspel har rasat i spelglädje. det är ingen känsla alls i det här spelet heller..samma som i DiRT...hade sett fram emot GRiD men jag lessnade efter att knappt ha spelat i 5 minuter. en bromssträcka på 20m när man kör i 250 km/h är inte speciellt spännande bilkörning. köper hellre två exemplar av Gran Turismo 5 när det kommer än det här. Uselt!!! tyvärr.

Avgudar Codemasters sexiga meny system dock..
Angånde bilspelet så är det kanske inte GT klasss men inte illa, finns ju en heldel options att ställa in realism på osv..
Ser ju ut som en DIRT II egentligen..
Kör du direkt ifrån scratch så går det ju som på räls, och det finns många därute som vill ha det just så, så detta spel kommer sälja ordentligt.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

12
Skriv svar