Nytt LotR-spel på gång

Medlem
Nytt LotR-spel på gång

Gött! Älskar LotR!

Medlem

150 karaktärer samtidigt = gigantiskt?
Kommer ihåg när man lirade Serious Sam, där kunde man snacka gigantiskt!

Medlem

Ahh, Jag vill ha en ny expansion till Slaget Om Midgård 2!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Avstängd

Värdelösa spel, dessa lotr. IMO

Inaktiv

Hoppas det blir bra, världen är ju egentligen ultimat för att göra ett spel i.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

LoTR och WWII-spel finns det alldeles för många av. Kom på nåt eget nångång, tråkiga spelutvecklare!

Medlem

LOTR är så Uttjatat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Väntat på detta konceptet länge, men max 8 spelare i multiplayer är ju i tunnaste laget, ge oss 20 vs 20 åtminstone! Hur många kunde man va i Battlefront-spelen?

Inaktiv

Jävla tufft, måste ha.. Gillar verkligen LOTR och detta spel kan vara det jag är ute efter (eller liknande)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Lotr som strategi skulle endast komma till sin rätt om det gjorts i en av Total War:s spelmotorer imho. Finns vad jag vet åtminstone en mod som baserats på The Lord of The Rings men jag hade hellre sett ett 'officiellt' spel.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

LOTR är så Uttjatat.

...till skillnad från serien din avatar kommer från eller?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd

Yay! Nice! Det måste jag skaffa!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Night Hawk:

LOTR är så Uttjatat.

...till skillnad från serien din avatar kommer från eller?

Haha


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Intressant. ^^

Medlem

Kan ju va nått, jag gillar faktiskt Battlefront spelen

Medlem

det har kommit för många lotro spel som har varit fruktansvärt dåliga.

Det enda bra lotr spelet, som enligt mig är bland det bättre spelen på senare år är lotro.

Jag har alltid önskat att spela en lotr spel som liknar oblivion. Hela middle earth ska finnas tillgängligt och man ska kunna gå vart man vill när man vill.

Tänk er själva oblivions storlek fast 10ggr större, lotr miljö osv.. Helt underbart!!

Men att kalla 150 karaktäerer på skärmen samtidigt för mkt är ju bara ett skämt.
15 000 skulle ja kalla för gigantiskt!


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

"...kommer låta dig delta i alla filmens stora slag." det ska inte vara böckernas stora slag då? =P

Medlem

Blir ett självklart köp efter att ha kollat demo/recensioner. Ifall dom dög d v s.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Om det nu skulle fungera som Mount and Blade skulle i alla fall jag bli frälst:P

Inaktiv
Skrivet av LoCK:

"...kommer låta dig delta i alla filmens stora slag." det ska inte vara böckernas stora slag då? =P

Är nog fler som sett filmerna än läst böckerna, iallafall till den målgrupp som spelet antagligen riktar sig mot.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av SoRight:

Om det nu skulle fungera som Mount and Blade skulle i alla fall jag bli frälst:P

Typ som detta http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/singlefile.ph... ?

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av SoRight:

Om det nu skulle fungera som Mount and Blade skulle i alla fall jag bli frälst:P

Typ som detta http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/singlefile.ph... ?

/ LordDaimos

Man lär sig något nytt varje dag:)

Tackar!

Medlem

Shit, kolla bilderna förresten!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

JAAA! Lotr är det bästa som någonsin kommit till denna värld vi lever i. Älskar Lotr! Detta spel måste bli bra annars... 150 personer på skärmen, det låter lite. Men men.. Får se hur det ser ut och känns då. Lite tidigt att dömma spelet redan.

Men iallafall 300-500 personer/varelser på skärmen hade varit riktigt gigantiskt däremot! Men men... Jag har alltid haft en känsla av att det skulle göras något sånt här Lotr spel, typ som Battlefront II. Vill se mer av detta spel!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Shaef:

Lotr som strategi skulle endast komma till sin rätt om det gjorts i en av Total War:s spelmotorer imho.

Exakt!

Medlem

Håller med, räcker med lotr spel nu....jävligt uttjatat

Inaktiv

Värsta najs! Såg riktigt fint ut, så hoppas nu att det blir mindre stelt än tidigare lotr spel.
Kan aldrig bli för mycket lotr ju!=)
Dock så verkar inga slag ur de magiska böckerna vara så populära, det är verkligen något som jag skulle vilja se!
Visst är filmen okej, men böckerna är så mycket mer! Så varför inte vara lite modiga och skippa skådespelarscenerna och hitta på lite eget?

Medlem
Skrivet av Meller:
Skrivet av LoCK:

"...kommer låta dig delta i alla filmens stora slag." det ska inte vara böckernas stora slag då? =P

Är nog fler som sett filmerna än läst böckerna, iallafall till den målgrupp som spelet antagligen riktar sig mot.

Det är väl snarare en fråga om varifrån slagen härstammar. Inte är det från filmerna iaf. Den saken är säker.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

stackars ko


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

12
Skriv svar