Naruto: Ultimate Ninja Storm daterat och plåtat

Robot
Medlem
Naruto: Ultimate Ninja Storm daterat och plåtat

ojdå, celshadingen ser faktiskt riktigt snygg ut och det ser faktiskt nästan ut som tecknat.
Gillar dock inte Naruto-spelen, framförallt inte ultimate ninja-serien, så lär inte gilla detta heller.

Medlem

Tycker dom första bilderna var 100 x snyggare än dessa senare. Misstänker att premiärbilderna var tagna ur filmsekvenser.

Inaktiv

Spelet ser väldigt likt dess xbox360 föregångare, om någonting lite bättre. Men att bedömma en trailer mot ett riktigt intryck av ett spel som är släppt där man ser alla dess brister kanske inte är helt rättvist. Jag undrar dock hur spelet kommer vara upplagt, om det är ett äventyrspel som spelet till 360 eller om det är mer fight-orienterat.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Spelet ser väldigt likt dess xbox360 föregångare, om någonting lite bättre. Men att bedömma en trailer mot ett riktigt intryck av ett spel som är släppt där man ser alla dess brister kanske inte är helt rättvist. Jag undrar dock hur spelet kommer vara upplagt, om det är ett äventyrspel som spelet till 360 eller om det är mer fight-orienterat.

Det är ultimate ninja-serien så det är fighting har hört dock att lite beat em up ska finnas med.

Medlem

Tycker att det ser snyggt ut. Men ärligt talat... Finns det ett fånigare namn på ett spel? XD

Inaktiv
Skrivet av Zerpent:

Tycker att det ser snyggt ut. Men ärligt talat... Finns det ett fånigare namn på ett spel? XD

Finns det någon fånigare manga/anime än naruto?

Mina polare står och runkar av varann i upphettsning över detta av någon anledning -_ x

Medlem

Gief now plx! ^^

Inaktiv
Skrivet av bleak:
Skrivet av Zerpent:

Tycker att det ser snyggt ut. Men ärligt talat... Finns det ett fånigare namn på ett spel? XD

Finns det någon fånigare manga/anime än naruto?

Mina polare står och runkar av varann i upphettsning över detta av någon anledning -_ x

Jadå det finns masssooor med fånigare anime, 75% av all anime är för småbarn resten är rätt härliga saker.

Älskar Naruto men inte fighting spel, kanske skulle funka som rpg lr mmorpg.

Medlem

Känns som om man har tröttnat på Naruto för ett bra tag sedan, nästan 6 år är en ganska lång tid och när mycket är riktigt urusla fillers kan man inte annat än tröttna, ser/läser den fortfarande men det är långt ifrån samma sak som när jag började se serien, dagen det första avsnittet sändes i Japan, Internet is teh shiet!

Så nä, ser inte direkt fram emot detta, hade hellre sett ett ordentligt One Piece spel i så fall.

Medlem

Naruto är ju inte den sämsta animen, det är ju bara för att den blivit "känd" som det är poppis att hata den - fast jag håller med att alla fillers var störande. Men i alla fall finns det bättre enligt mig Samt massvis med sämre..

Spelet verkar ganska standard och nej, det är svårt att hitta fånigare namn.

Medlem

nice


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

dom bästa anime hittils är:

Blood+
Yakitate
Death note

Gillar inte anime som naruto, eftersom dom har så mkt fillers. (men endå kollar jag på naruto och bleach )


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Lägger min standard kommentar..

Ninja i reflexväst... ok. Ointresserad.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Naruto animen känns ju lite torr nuförtiden, mangan är väl sådär.
Men blir nog trevligt med spelet, Narutimate Accel 2 till Ps2n har snurrat många varv i lådan, som hoppas att detta också göra det.
Och som best anime så måste jag nog säga Hajime no Ippo och Shura no Toke, fast One Piece är dödligt nära toppen den också.

Inaktiv

Spelade igenom ettan, löjligt underhållande spel. Förvånansvärt bra fightingspel och animeringar av guds nåde.

Medlem

jag ser fram emot det här spelet

Medlem

Har spelet japansk röst som ett alternativ och engelska undertexter så lär det nog bli ett köp.
Jag är inte riktigt jätte-hypad över anime-spel som Naruto, men detta verkar vara konstigt nog helt okay!

Naruto har väl varit rätt segt på sista tiden, fast tycker det börjar kappa upp lite nu iallafall. Tog ett bra tag förståss...

De bästa animes hittills enligt min lista, ingen ordning:

Full Metal Alchemist
Eureka Seven
One Piece
Samurai Champloo

..nej, får sluta redan där annars kommer det sluta med att jag skriver för många...usch, jag är beroende!

Medlem

Heh, Death Note och One Piece är nog mina favoriter. Förutom FLCL såklart. Den är så pass bra att man inte kan jämföra andra serier med den.

Inaktiv

Berserk
Basilisk
Eflen Lied
Samurai Champloo

Dom är fina ^ ^

Försökt se Naruto men är alldeles för många utdragna scener o avsnitt hela tiden.

sry för ot

Fy fän :s varför jämnför folk ens sina animelistor?! det är precis inte som att det skulle gå att övertala folk om att pale cocoon är den djupaste, mai hime den bästa aktion etc. Så lägg ner bara allihopa.

I övrigt kanske spelet är okej


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Inaktiv

Ser så inte bra uT


signatur

The only one: DutyEA

Inaktiv

Skitnice film! Vad går det ut på?

Medlem

Helt godkänt med att försöka få det see ut som animen.

Vill se lite mera spel som fatiskt försöker i denna utsträkning få det så likt som riktig anime och inte någon chibi/sött plutte anime/half 3D som inte ser alltid vetigt ut som är normallt. Gillar anime ganska bra. (400+ serier som man sett >_>; )(och jo... jag hinner med allt annat), så är detta är intresant.
Dock är inte Naruto något att jubla över, är en accepterad mainstream ok serie som man följer med i sidan av allt annat(historien i det hela är det som får en en att titta på nya avsnitten, varför sluta nu när man sett 270+ avsnitt?)

Kommer testa spelet om man får möjlighet till det. Äger inte någon PS3, men vet var man kan sitta och spela dagarna om man så vill. Så om det dyker upp där så varför inte testa?

1
Skriv svar