Mp3 Creative eller ipod?

Inaktiv
Mp3 Creative eller ipod?

jag ska köpa ny mp3 men är inte riktigt säker på om det blir ipod eller creative. 4 gb hade jag tänkt mig.
har ingen aning om vilken av dom två jag borde köpa

Inaktiv

Köp den du tycker är snyggast, de är säkert lika bra ändå. Jag har den gröna zen V å e kanonnöjd och det e sällan som folk klagar på ipod.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

nehe ingen hjälp

Inaktiv
Skrivet av ikki:

nehe ingen hjälp

Läste du inte mitt inlägg?

Köp creative då!


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

itunes sux
ipoden är bra dock
creative har jag hört är rätt bra nuförti'n, särskilt bra är att man bara slänger in låtar på den som en hårddisk så indexerar den själv


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Hade Creative för ett par år sedan. Sålde och köpte Ipod till tjejen istället. Gillar den mer förutom batterierna som har dåligt stanbytid. Men köp Ipod.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

Spelarna från creative är ljusår från vad de var. Tyvärr har Ipod inte utvecklats i samma utsträckning i sina modeller. Men Ipod var ju rätt ok från början.
Nu äger jag en zen V men Itunes är väl ingen ursäkt att INTE köpa en Ipod? Man kan väl slippa Itunes om man vill?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Senaste generationens iPod håller lägre kvalité än tidigare versioner, jag rekomenderar Creative.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Då kontrar jag med att säga iPod. Vet inte hur Nano är men jag stormtrivs med min video-iPod. Stilren, riktigt bra ljud och enkelt menysystem. Finns egentligen ingenting att klaga på.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag säger bara Iriver.

Medlem

själv har jag en ipod nano på 2 gig, den bästa mp3 spelaren jag någonsin haft
så jag rekomenderar en ipod
det enda negativa jag vet är att du måste lägga in låtarna via itunes ( går inte på ett annat sätt)


signatur

// FeeAC

1
Skriv svar