Doom 4 tillkännagivet

Medlem
Doom 4 tillkännagivet

fan va nice

Medlem

Yaaaaa! Känns som det endast var jag som verkligen uppskattade Doom 3! Ser verkligen framemot en uppföljare till detta! Får verkligen, verkligen hoppas att det släpps till PC. Om inte, med musstöd till PS3 Doom skall inte spelas med nån leksaksdosa


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

YESS fan vad nice , älskar doom och jag tror dem kommer lyckas perfa denna gången , doom3 var helt okej det med.

Medlem
Skribent

Hoppas id går tillbaka till det Doom vi är vana vid och inte en halvintressant, långsam och skräckshooter. Jag vill ha snabbt gameplay, pumpande musik och hjärndöd action med tvist.

Medlem

that shit is nice


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

hard on! uh i mean rock on!

Medlem

go id!


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

hard on! uh i mean rock on!

Hehe, en Freudian felsägning där?

Medlem

fy fan va g;tt l'ngtar som fan!!

Medlem
Medlem

Här kommer jag och ska va djävulens advokat om detta, och säga:

"Vem bryr sig?"

Doom 3 är verkligen inte utdaterad vad gäller dess gameplay eller grafik, och jag tror Doom 4 kommer främst va en grafisk uppdaterad Doom 3:a med väldigt lite nytt, och inga direkt innovationer.

..... same old shit, som man säger. Men får väl se om det blir nåt att ha.

EDIT: Glömde nämna att Doom 4 antagligen kommer släppas med samma trasiga cdskydd som alla andra spel nuförtiden... men det kanske inte hör hit


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

hoppas dom gör ett roligt doom å inte enbart ett till grafikspel

Medlem

Doom 3 var typ ...bäst, och nu 4. Längtar!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Fan va najs ja, älskade föregångarna,


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

bästa med doom3 var menyerna på olika teknisk utrusntning samt ficklampan var väl lite läckert då.. resten var väl inget med igentligen..

Medlem

Jösses, vilka goda nyheter!!!

Doom-serien är min absoluta favoritspel-seria, alla kategorier!

Och Doom3 tyckte jag var underbart på alla sätt (utom möjligtvis multiplayer) - allt från den sanslöst underbara grafiken, bandesignen och det nyskapande interfacet!

Doom4... jösses... vill ha... *flämt*


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Äh, ge oss Quake 5 istället.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av NTeC:

hoppas dom gör ett roligt doom å inte enbart ett till grafikspel

what he said.

doom3 kunde ha varit bättre, så förutsägbart :/

Medlem

ojoj.. dax att köpa nytt täcke att gömma sig under.
Fast det ska bli spännande att se nya alien spelet! Det så rätt så scarry ut

Medlem
Medlem

Trevliga nyheter.
Sitter fortfarande och lirar 360 versionen av Ultimate Doom lite då och då.
Hoppas att Doom 4 blir en bättre uppföljare än vad 3an var, Visserligen så var SP delen bra men multi var inte mycket att hänga i julgranen.


signatur

<3

Medlem

D:heart::heart:M

Som första posten sa.
"fan va nice"

Medlem
Skrivet av Boomer:

Äh, ge oss Quake 5 istället.

I second this.

Medlem
Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Jösses, vilka goda nyheter!!!

Doom-serien är min absoluta favoritspel-seria, alla kategorier!
*

Ändå så har du QuakeII logan som medlems bild

För övrigt är det bara jag som tycker att det inte direkt är förvånadsvärt att dom släpper ett till Doom spel, Jag menar det är ju en lag nu förtiden att släppa 120 uppföljare/episoder/expansion packs

Flakmonkey

Trevligt trevligt... hoppas det blir lite mer psykologisk skräck den här gången och inte bara en massa förutsägbar överraskningsskräck ^^

Medlem

Jag hoppas det blir lite nyskapande ialf

Medlem
Skriv svar