GTA IV - säljrekord och PS3-patch

Medlem
Medlem

Varför skulle de orka släppa till PC? Bara snorungar som piratkopierar, ingen som köper -- whine om skydd och liknande. Håll spel till konsoll, PC:n jobbar vi med.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Man får vad man betalar för, alltså inget på PSN. Skaffa Live!!

Var inne på att ta de till PS3 men valde X360, fast var mest för kontrollens skull...


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

ptr
Medlem
Skrivet av Hartner_X:

Man får vad man betalar för, alltså inget på PSN. Skaffa Live!!

Var inne på att ta de till PS3 men valde X360, fast var mest för kontrollens skull...

vad snackar du om nu? vad är det för fel på PSN?

Medlem
Skrivet av gryzor:

Håll spel till konsoll, PC:n jobbar vi med.

Passande inlägg på en spelsida för dator och konsoll spel


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Men när patchar de 360versionen?

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Ska nog köpa till PS3 och PC om jag hade PS3, och om det kom till PC.

w00t????

GTA IV RuleZzz!!!

Medlem

Jaha, nu när det gått såhär bra för konsolversionerna så kommer väl Rockstar meddela att GTA IV är under utveckling till PC fortfare än vad man trott. Kanske inom 1 månad.

Sanna mina ord, dom gör en PC version.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Härligt! Får äntligen hem mitt ex av spelet idag, så sitter fint med patchen.

Medlem

Hur som haver, format kvittar. Oerhört grymt spel. Inte lika massivt som San Andreas kanske men ack så bra. Klarade storyn efter c:a 30 timmar

Medlem

"Varför skulle de orka släppa till PC? Bara snorungar som piratkopierar, ingen som köper -- whine om skydd och liknande. Håll spel till konsoll, PC:n jobbar vi med."

Det där var väl en ganska ordentligt generalisering om vem som spelar pc spel. Det är väl nog ganska många "snorungar" some spelar konsol också. Kanske du ska ta och lugna ner dina kommentarer en aning

Medlem
Medlem

Wehoo får mitt idag eller imorrn längtar så mkt, tur dom släppte patch lagom tills jag fick det

Medlem
Skrivet av Philip:

Faktiskt en av spelen som fått min "köpa en PS3"-nerver att kittla till. Dock har jag nyss spenderat mina pengar på en PS2 och spelar ikapp lite spelhistoria atm. Dock skulle en PC-version av GTA IV vara mycket välkommen!

?? Jag köpte mig en 60GB PS3 istället och har spelat igen lite spelhistoria.
Har köpt MGS 2 å 3. GoW 1 å 2
Helt grymma spel som jag velat spela men då jag hållt mig till Nintendo och PC tidigare har jag missat dem.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Well bra att de är snabba på att rätta till problem

Medlem

lätt att man köpt detta till pc. folk som piratar ett sånt här spel borde matas till hajarna.
Jag funderar lite lätt på att köpa en ps3, mest för att man har en 720p tv


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av gryzor:

Varför skulle de orka släppa till PC? Bara snorungar som piratkopierar, ingen som köper -- whine om skydd och liknande. Håll spel till konsoll, PC:n jobbar vi med.

hmmmm, ja eller så både jobbar man och spelar med sin PC och skiter i PS3, Vill man röra på sig kan man ju alltid spela lite Tiger woods på wii eller något annat mindre ansträngande wii spel.

TV:n tittar jag mest på TV med


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

KoP
Medlem

Frågan är om Rockstar känner att dom behöver engagera sig i att släppa GTA IV på pc när det säljer som smör på konsoll? Möjligtvis kan dom få in lite fikabrödspengar om dom släpper det till pc.

Usch varför måste detta lir vara så äckligt snyggt? JAAAAG vill ha 360


signatur
Medlem

Varför är jag inte förvånad;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

jag lovar på heder och samvete att jag köper spelet till PC, eftersom det är värt pengarna. mer värda spel tack


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Jag har det till xbox. Och det är sjukt bra. Helt klart en av de bästa spelen jag kört... Men vänta bara tills Mafia 2 kommer...

12
Skriv svar