Exklusivt - ny film från Far Cry 2

Robot
Medlem
Exklusivt - ny film från Far Cry 2

Tyckte det var samma babbel som i halva av alla andra spel 'Its about what you choose'. Sen kan du bara göra de grejjerna som de räknade upp ^^


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jupp. Samma gamla vanliga PR svada som man hör till leda i liknande filmer.

"Truly next-gen, you chose, revolutionizing gameplay, open world, arf arf arf" och annat liknande ordbajseri är ju sånt varenda spelutvecklare gapar sig hesa över. Undrar om dom verkligen tror på allt det där själva...


signatur
Medlem

"Vi hade med oss 7 gig bilder hem" Wow... Fotar man i RAW blir det inte många bilder, fast det får man väl anta att dom inte gjorde

Undrar vad som hände i campen när lejonen kom som han snacka om.

Medlem

Hmm, dom är i afrika.
I afrika finns svarta människor.
Så... Det blir samma gamla soldater och sen rosa aliens som man kommer panga på?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Gortie:

Jupp. Samma gamla vanliga PR svada som man hör till leda i liknande filmer.

"Truly next-gen, you chose, revolutionizing gameplay, open world, arf arf arf" och annat liknande ordbajseri är ju sånt varenda spelutvecklare gapar sig hesa över. Undrar om dom verkligen tror på allt det där själva...

spelar ingen roll vad dom säger, utan hur spelet är.

ptr
Medlem

visst kommer miljön vara öppen, men du kommer ändå vara tvungen att göra det och det och de för att komma vidare i storyn. Sen kommer twisten i slutet också. Vapenhandlaren är ens farsa eller något. ärligt talat skiter jag i allt det här snacket om öppna miljöer och valfrihet, huvudsaken är att spelet är ROLIGT. Call of duty 4 var ju allt förutom öppet och det var grymt roligt. Crysis skulle ju också vara öppet, mene var ju i stort sätt bara en väg att gå sen kunde man gå runt lägret och anfalla från vilket håll man ville (woooooooow).

Jag är dock fortfarande sugen på det här spelet frågan är om det blir till PC eller ps3. Ska bli intressant att jämföra allra högsta inställningarna (PC) Vs ps3 och 360 om det blir någon skillnad. Ser man ingen skillnad så kan ju PC:n gå och dö. varför lägga ut 20k för bästa processor och grafikkort när man får samma prestanda och grafik för 4000kr? och bla bla fps bäst med mus och tangentbord, bara köpa en sån där jävla manick som binder kontrollernas knappar till tangenter och musklick. så har man sitt fps med mus och tangentbord fast i soffan framför tvn istället för i stolen framför 20" datorskärm.

mjääk mjääk vad jag skriver då ni måste inte läsa

edit: stavning

Medlem
Skrivet av ptr:

mjääk mjääk vad jag skriver då ni måste inte läsa

det skulle du skrivit längst upp

Medlem

Ser ut att bli väldigt bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

ptr
Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av ptr:

mjääk mjääk vad jag skriver då ni måste inte läsa

det skulle du skrivit längst upp

haha kanske det

Medlem

Skeptisk kan sluta lite som Crysis men vem vet, dock lär det inte kräva lika mkt eftersom det finns till console oxå.

Bt
Medlem

Shit vad det såg ut att lagga... det var i principt ospelbart ju.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Bt:

Shit vad det såg ut att lagga... det var i principt ospelbart ju.

sant som fan


signatur

<3

Medlem

Hoppas de visar Brothers in Arms: Hell's Highway igen på Ubidays in Paris

Medlem
Skrivet av Spectral:

"Vi hade med oss 7 gig bilder hem" Wow... Fotar man i RAW blir det inte många bilder, fast det får man väl anta att dom inte gjorde

Undrar vad som hände i campen när lejonen kom som han snacka om.

Han sa aldrig gigabyte, så han kanske menade att de tagit 7 miljarder bilder? Det hade varit lite fett, men tror tyvärr inte det ^^ Hursomhelt, det lät lite imponerande tycker jag...

Ser fram emot FC2, det verkar mysigt. Om det verkligen är så fritt som de påstår så kommer jag garanterat köpa det. Om jag fattade det rätt så finns det inga uppdrag du är tvingad att göra, utan du kan välja mellan flera olika, men ändå komma vidare? Låter ju schysst, hoppas det håller.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem
Skrivet av Bt:

Shit vad det såg ut att lagga... det var i principt ospelbart ju.

det såg jag inget av?

jag är inte jätte sugen på de här spelet dels för att de har lite crysis känsla över sig som jag inte gillar så mycket, men jag kommer nog att ladda ner demot och testa ( om de kommer)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av qweex2:
Skrivet av Spectral:

"Vi hade med oss 7 gig bilder hem" Wow... Fotar man i RAW blir det inte många bilder, fast det får man väl anta att dom inte gjorde

Undrar vad som hände i campen när lejonen kom som han snacka om.

Han sa aldrig gigabyte, så han kanske menade att de tagit 7 miljarder bilder? Det hade varit lite fett, men tror tyvärr inte det ^^ Hursomhelt, det lät lite imponerande tycker jag...

Ser fram emot FC2, det verkar mysigt. Om det verkligen är så fritt som de påstår så kommer jag garanterat köpa det. Om jag fattade det rätt så finns det inga uppdrag du är tvingad att göra, utan du kan välja mellan flera olika, men ändå komma vidare? Låter ju schysst, hoppas det håller.

We came back with over 7 gigs of pictures säger han ju i videon.

Inaktiv

Lovar att någon djur organisation kommer gnälla över att man dödar apor..eller vare va..dom där sakerna med kalashnikovs iaf.

Pansarknekt

Tycker det här ser lovande ut. Inget nytt med det är iallafall öppet. Kommer leka specops när jag spelar detta ;D Krypa, snajpa, smyga, kuta de e de som ger en power. Mot många nissar iaf.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Inget ljud för mig.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Crackwhore:

Lovar att någon djur organisation kommer gnälla över att man dödar apor..eller vare va..dom där sakerna med kalashnikovs iaf.

Människor? Det klagar dem nog inte på. Men om de inte ens kan visa upp laggfritt footage i en trailer bådar det ju inte gott. Crysis kunde ju iallafall devsen köra laggfritt.

Medlem

Trevligt trevligt Ser mycket fram emot detta spelet. Jag hoppas bara på att dom fyller ut landskapet med lite roliga och intressanta saker att göra, så det inte blir som typ Assassins Creed. Vackert och action-fyllt är det iaf!

Skrivet av ptr:

Ska bli intressant att jämföra allra högsta inställningarna (PC) Vs ps3 och 360 om det blir någon skillnad. Ser man ingen skillnad så kan ju PC:n gå och dö. varför lägga ut 20k för bästa processor och grafikkort när man får samma prestanda och grafik för 4000kr? och bla bla fps bäst med mus och tangentbord, bara köpa en sån där jävla manick som binder kontrollernas knappar till tangenter och musklick. så har man sitt fps med mus och tangentbord fast i soffan framför tvn istället för i stolen framför 20" datorskärm.

Grafiken har det väl aldrig direkt varit något problem med för konsollerna, bortsett från låg AA och saknaden av 1080p. Det eviga problemet ligger ju i prestandan, där man i princip alltid får stå ut med en väldigt låg fps som antingen ligger på gränsen till flyt, eller strax under. Och inte kan man göra ett skit åt saken heller. Detta är ju den största fördelen med PC där man verkligen får valuta för pengarna man lägger ut på den i form av rykande prestanda

Oh, btw, har den där dosan för mus+tangentbord->PS3 kommit ut än? Måste kolla

Medlem

Ser ut att kunna bli roligt, gillar djungelspel

Medlem

Ser riktigt najs ut, bättre än crysis tycker jag och lite mer öppet då..

ptr
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:
Skrivet av ptr:

Ska bli intressant att jämföra allra högsta inställningarna (PC) Vs ps3 och 360 om det blir någon skillnad. Ser man ingen skillnad så kan ju PC:n gå och dö. varför lägga ut 20k för bästa processor och grafikkort när man får samma prestanda och grafik för 4000kr? och bla bla fps bäst med mus och tangentbord, bara köpa en sån där jävla manick som binder kontrollernas knappar till tangenter och musklick. så har man sitt fps med mus och tangentbord fast i soffan framför tvn istället för i stolen framför 20" datorskärm.

Grafiken har det väl aldrig direkt varit något problem med för konsollerna, bortsett från låg AA och saknaden av 1080p. Det eviga problemet ligger ju i prestandan, där man i princip alltid får stå ut med en väldigt låg fps som antingen ligger på gränsen till flyt, eller strax under. Och inte kan man göra ett skit åt saken heller. Detta är ju den största fördelen med PC där man verkligen får valuta för pengarna man lägger ut på den i form av rykande prestanda

Oh, btw, har den där dosan för mus+tangentbord->PS3 kommit ut än? Måste kolla

Det är sant, är det en jäkla massa fps-drops på ett konsolspel så kan man inte göra något åt det, då är PC:n fan så mycket bättre. Gör utvecklarna sitt jobb däremot och och det inte är några fps-drops på konsolvarianten.... då jäklarns

här har du dosan! Finns säkert andra liknande produkter, jag är inte så insatt i det, men jag vet att den här finns ialla fall

Medlem

Grymma miljöer.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

låter lillebra ra

Medlem

var det inte i FC2 de gnällde över att man sköt svarta?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Detta filmklipp var väl inget att hänga i julgranen precis...

Kolla på detta samt detta filmklipp istället...

12
Skriv svar