Exklusivt - ny film från Far Cry 2

Inaktiv
Skrivet av Hymer:

var det inte i FC2 de gnällde över att man sköt svarta?

Var inte det Resident Evil 5 ?

Inaktiv

jevlar va soft...å fyfan va snyggt XD

Inaktiv

fy f*n vad roligt det ser ut


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Gortie:

Jupp. Samma gamla vanliga PR svada som man hör till leda i liknande filmer.

"Truly next-gen, you chose, revolutionizing gameplay, open world, arf arf arf" och annat liknande ordbajseri är ju sånt varenda spelutvecklare gapar sig hesa över. Undrar om dom verkligen tror på allt det där själva...

spelar ingen roll vad dom säger, utan hur spelet är.

Hehe, jag vet. Det var typ det jag menade.


signatur
Medlem

Haha.. naturligtvis var deras resa till Afrika mycket händelserik med många läskiga händelser.... hype hype hype... lol

Det är alltid bra att krydda lite extra.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Fan, Ubisoft Montreal, dom sämsta PS3 portarna i hela världen.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Hymer:

var det inte i FC2 de gnällde över att man sköt svarta?

Nej, KKK gnällde över att man INTE fick skjuta svarta i FC2.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

hmm... Såg roligare ut på dom andra filmerna

Medlem

"...kommer enligt uppgift kunna utforskas helt öppet och valfrihet lyfts fram som ett nyckelord."

Och hur många gånger har man inte hört det? Bara för att man kan ta raka vägen mellan punkt A och B, eller omvägen kring punkt C.

Medlem

Ubidays e coolt..

Inaktiv

Ugh... Varför måste FZ skriva "Sajt"? Jäkla svengelska fjortislöjligheter.

Site!
Mail!

Medlem

Det är ju en balansgång, att göra det allt för fritt gör att det kan bli svårt att få struktur i spelet och veta vad man ska göra härnäst, samtidigt vill man ju inte ha korridor-shooters...

Medlem

Aaa just det var i RE5 som de gnällde över att man skjöt svarta.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av ptr:

lägga ut 20k för bästa processor och grafikkort när man får samma prestanda och grafik för 4000kr?

Man får en highend speldator för runt 4000:- idag om man uppgraderar. Ca 5500:- inklusive skärm. Kolla in denna dator på sweclockers för 5396:- http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Skrivet av Thumba:
Skrivet av Bt:

Shit vad det såg ut att lagga... det var i principt ospelbart ju.

det såg jag inget av?

Inte jag heller, det är kanske hans dator som är slö eller nåt. I övrigt brukar han ofta klaga i sina inlägg, som en stor bäbis.

Ot, detta kommer bli ett sjukt bra spel. Och stort... Tyvärr blev inte crysis så stort och fritt som jag hade velat och som jag trodde. Detta därmot har jag stora förhoppningar på. När jag tänker på storlek och frihet/öppenhet i spel tänker jag genast på Oblivion. Längtar som fan.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

*dräggel*...

Medlem

Det bästa med trailern är att den använder musik från Beyond Good & Evil. Totally friggin awesome.

Medlem

Bästa var nog att man återigen såg småbarnen på detta forum klaga på påhittade grejer, fast dom inte har spelat spelet eller har minsta aning om utveckling.

Inaktiv

Ser intressant och mysigt ut

Videon laggade inte en sekund för mig, låg på 100 i fps hela tiden *WOOOOOOOOOW!*

12
Skriv svar