Haze - demo släppt, film hos FZ

Robot
Medlem
Haze - demo släppt, film hos FZ

Körde Co-op med min kusin sekunden det släpptes, gjorde den första servern i Haze's historia. Askul spel men verkar inte färdigt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Korn = :heart:

Inaktiv
Medlem

Har inte Ps3, och har inte testat demot. Men i filmen verkar spelet lida av en tragiskt dålig bilduppdatering?? Hoppas färdiga spelet åtminstone klarar fast 30fps? Absolut minimum för fps spel.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Har inte Ps3, och har inte testat demot. Men i filmen verkar spelet lida av en tragiskt dålig bilduppdatering?? Hoppas färdiga spelet åtminstone klarar fast 30fps? Absolut minimum för fps spel.

Lugn, det flyter på RIKTIGT bra, känns som 60fps och det är snyggt. Jag är riktigt överraskad att det var så kul som det är och jag körde bara SP. Co-op i detta spel kommer vara grymt. Säkert köp, bra gjort Ubisoft! Dessutom en spännande handling vilket jag är glad över.:up:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ohh galet nice, blir till att testa detta i mörrn!

Medlem

Testade bara en liten snabbis och jag blev väldigt överraskad, blir till o riktigt hårdtesta de imorgon, men de känns som ett givet köp.

Inaktiv

Bryr mig inte om spelet men... Korn :heart:

Medlem

Är ingen större fan av shooters men jag ska väl tvinga min bror dra demon så man iaf får testa, låter som om det finns något extra någonstans när man läser kommentarerna här som inte syns på varken filmerna eller bilderna.

Medlem

Åh Davis! Åh Korn! Spelet kommer bli bra just bara p.g.a av musiken, sen får spelet vara hur som helst. Korn fanboy.

Medlem
Skrivet av Shammon:

Åh Davis! Åh Korn! Spelet kommer bli bra just bara p.g.a av musiken, sen får spelet vara hur som helst. Korn fanboy.

korn fanboy här med men hoppas spelet är bra, tankar demot nu


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Måste säga att ja inte tyckte om demot :/
Visst de flyter kalas bra men de är varken snyggt eller har mkt känsla när man skjuter ... känns ovärt att köpa.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av HaZe303:

Har inte Ps3, och har inte testat demot. Men i filmen verkar spelet lida av en tragiskt dålig bilduppdatering?? Hoppas färdiga spelet åtminstone klarar fast 30fps? Absolut minimum för fps spel.

Lugn, det flyter på RIKTIGT bra, känns som 60fps och det är snyggt. Jag är riktigt överraskad att det var så kul som det är och jag körde bara SP. Co-op i detta spel kommer vara grymt. Säkert köp, bra gjort Ubisoft! Dessutom en spännande handling vilket jag är glad över.:up:

Ja, spelade det igår. ~60 FPS och dippade inte en enda gång.

Roligt Co-op-spel! En värdig ersättare för multi-lagg-spelet Army of Two.

Medlem

bara jag som inte hittar demot varken i EU eller US store ??

Medlem

Varför envisas dom med att släppa FPS till konsoller? Testade i morse men det är verkligen totalt värdelöst med en gamepad. Någon som vet om det har stöd för tangentbord och mus?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Mig veterligt är det enda konsolspelet med inbyggt stöd för keyb/mouse, UT3 på PS3.

Funderar på hur svårt det skulle vara att lägga till något sådant igentligen. Kan ju inte vara så hemskt svårt då det igentligen inte är så stor skillnad på tnagentbor och möss (på det stora hela).


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Njaa visst var spelet kul, men texturerna och effekterna såg ju ibland ut att komma från förra generationens konsoler.
Men väldigt härligt flyt i spelet, droppade aldrig.
Var det bara jag som tyckte att själva spelandet och känslan i vapnena kändes kanska torrt?
Visst hade spelet ett bra flyt och en hyfsat intressant story, men själva gameplayet och grafiken skulle nästan kunna ha gjorts på en äldre konsol.
Blir nog ett köp om det är flera polare som ska ha det, annars så väntar jag nog tills det hamnar på rea-hyllan.

Medlem

Det är ju Free Radical som gör det, så MP kommer att bli oslagbar. SP:en å andra sidan är mer tveksam.

Inaktiv

allt såg bra ut o spelades bra

vanlig shooter, next

kan bli ett köp till och med ..

Medlem

kanske inte va så himla snyggt, men ett jävla bra flyt rent FPS mässigt och det verderar jag högt!

Medlem

Haze är lite som Crysis. Klart köp.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

FPS > Grafik IMO iaf.

Känns för lönt med bra grafik när den presenteras i < 60 fps eller med konstant droppande. Nu har jag ju dock ingen PS3 eller särskillt stort intresse i FPS till konsoll men kul för de som har en PS3 och gillar sådanna spel till den

Inaktiv

Korn är fan ett av dem bästa banden jag vet

Inaktiv

Ser typ ut som crysis = Roligt


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

Ser jäkligt gött ut:), tur att man har bokat spelet:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

Varför envisas dom med att släppa FPS till konsoller? Testade i morse men det är verkligen totalt värdelöst med en gamepad. Någon som vet om det har stöd för tangentbord och mus?

Varför envisas du med att bara lira fps på pc? Det är inte speciellt svårt att lära sig lira på konsoll, det är du som är dålig, inte dom som utvecklar spelen!

Helballt med Korn musik till Haze f.ö, har ingen större koll på spelet eftersom jag inte har någon PS3a, men vore grymt att spela bara pg.a musiken om inte annat

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av HaZe303:

Har inte Ps3, och har inte testat demot. Men i filmen verkar spelet lida av en tragiskt dålig bilduppdatering?? Hoppas färdiga spelet åtminstone klarar fast 30fps? Absolut minimum för fps spel.

Lugn, det flyter på RIKTIGT bra, känns som 60fps och det är snyggt. Jag är riktigt överraskad att det var så kul som det är och jag körde bara SP. Co-op i detta spel kommer vara grymt. Säkert köp, bra gjort Ubisoft! Dessutom en spännande handling vilket jag är glad över.:up:

60 fps tvivlar jag på, kändes mer som stadiga 30fps så som Halo3 osv... :/

Medlem

Jasså? Flöt på nice för mig.

Var bättre än jag trodde. Kanske blir ett köp ändå.

Medlem

Efter att ha lirat sp demot ett par gånger så är jag inget annat än ruggigt besviken.
Been there, done that. En dussinshooter helt enkelt. Ska ge mp en chans också.
Och jag som såg fram emot detta spel med förtjusning.


signatur

“All thinking people are atheists.”

12
Skriv svar