Film: Mirror's Edge gameplay

Robot
Medlem
Film: Mirror's Edge gameplay

såg den tidigare.. fräckt, men riktigt gameplay.. tvivlar.

Medlem
Inaktiv

Underbar trailer. Ser helt galet härligt ut och musiken var ju super vacker!

Medlem

Den är ju underligt vacker på nått vis. Rös genom nästan hela trailern.

Ser nice ut fan! Musiken passa in

seriöst. det verkar bara såååå bra.... jag längtar som fan

Medlem

Läckert som fan, blir nog förmodligen köp för min del.

Medlem

Verkar var ett jäkligt coolt spel! lite förvånad att man var tjej men det gjorde det lite coolare
Riktigt läckert!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

BeW
Medlem

Damn! ser riktigt mysigt ut och... helt underbart helt enkelt! Tror detta kommer bli riktigt roligt:) Hoppas de får till de!

Medlem

Gillar konceptet, hoppas bara det är tillräckligt varierande för sin spellängd (vad den nu kan bli)

Inaktiv

Sett trailern flera gånger sen förut idag, helt såld på det här.
musiken är helt underbar!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

Ser ut o vara väldigt linjärt, annars gode nice

mirrors edge verkar bli ett bra spel för de som inte gillar överdrivet våld etc, verkar dra på det sköna i stilen mer än själva konflikterna. mycket bra GE HIT NU!!! alla behöver vi lite sköna och vackra spel också...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Riktigt bra trailer, det kändes som man nästan hoppade med henne

Edit* Stavade som en kratta


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Hoppas att alla banor inte ser lika sterila ut som i trailern

Medlem

Man blev nästan dålig i magen av att se det här, alla organen började pumpa på samma gång! Längtar rejält, mer sånt här i spelvärlden! Vill ha nu.

Medlem

Trodde aldrig dice skulle kunna prestera något som detta. Jag vill ha faktor är rakethög. Kul att se att de kan vara innovativa! Klart köp för mig!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av KEFF:

Hoppas att alla banor inte ser lika sterila ut som i trailern

Dom vita byggnadern ser mer ut som en design faktor en brist på kreativitet.. sluta gnäll!.
Vit o blått och rött stål! ..ge mig!!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Mums, och så skall denna komma ut till PC också. Me like.

Medlem
Skrivet av redmac:

Trodde aldrig dice skulle kunna prestera något som detta. Jag vill ha faktor är rakethög. Kul att se att de kan vara innovativa! Klart köp för mig!

nu ska vi nog ta det lilla lugna här, dom har inte gjort spelet klart än. men visst ser det ut som dom har nåt på g.

Medlem

Trailer of the year!

Medlem
Medlem

Vad är det för musik egentligen, tycker jag känner igen det :\


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Grymt! Gör detta bra DiCE så har vi något som fortsätter i samma genre som Portal.

Snygg tjej, speciellt som hon är Asiat


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem

Jag tycker att valet av steril miljö var ganska dåligt i det här sammanhanget, kändes billigt på något sätt. Dessutom tyckte jag att rörelser och liknande såg alldeles för stela och tråkiga ut för att vara parkour. Det här var inte särskilt imponerande!

Medlem

Ser fint ut. Trist bara att jag förmodligen kommer att bli åksjuk av det, så jag får nog avstå.

Medlem

Grattis DICE, ni har lyckats övertala mig i denna titel. Det där såg riktigt coolt ut.
Att tvivla på att det var in-game så har man inte spelat tillräckligt mycket spel, det syns på aktiviteterna och animationerna att det var in-game. Sedan kan tänka mig att några sekvenser inte var helt spelade, utan så att säga scenanimerade. Spelet är inte klart än, eftersom det inte kommer ut imorrn, så att putsa för att få till en talande trailer har hittills inte varit något fel och är det inte här heller. Inte som att de lägger ut en CG-trailer som vissa andra.
Dit de siktar att nå med denna titel kan gott och väl bli något väldigt bra, för att inte tala om att det ska ha lagts lite krut i storypipan.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Wow, hoppas man kan lägga in sin egen musik och bara springa/hoppa loss riktigt ordentligt.

Ser betydligt roligare ut än Bad Company och allt annat tråkigt som verkar vara påväg från fabrikerna. Det enda jag inte gillar på förhand är den här designfilosofin med att rött = HÄR SKA DU GÅ.

Skriv svar